To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-01
Suwałki: dostawę materiałów biurowych, tonerów, pamięci USB oraz usługi brokera edukacyjnego dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12.
Numer ogłoszenia: 129870 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93588 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę materiałów biurowych, tonerów, pamięci USB oraz usługi brokera edukacyjnego dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawę materiałów biurowych, tonerów, pamięci USB oraz usługi brokera edukacyjnego dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12. Projekt realizowany w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.6 Upowszechnianie uczenia się dorosłych, Poddziałania 9.6.3 Doradztwo dla osób dorosłych w zakresie diagnozy potrzeb oraz wyboru kierunków i formy podnoszenia swoich kompetencji i podwyższania kwalifikacji.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa brokera edukacyjnego (w fazie budowania zaufania) dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SZKOLENIA I DORADZTWO Marek Troc, ul. Kazimierzowska 10 lok.3, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7998,00
Oferta z najniższą ceną: 90,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7998,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Usługa brokera edukacyjnego w fazie doradztwa edukacyjnego dla uczestników uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SZKOLENIA I DORADZTWO Marek Troc, ul. Kazimierzowska 10 lok.3, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12626,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11000,00
Oferta z najniższą ceną: 90,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12840,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa tonerów, papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby rekrutacji i fazy budowy zaufania w ramach projektu pn. Mam wybór - stawiam na rozwój.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- GRAFIX K. Olszewska -Piotrowska, M. Tyrała Spółka Jawna, ul. I Armii Wojska Polskiego 2 a,, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 476,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 519,43
Oferta z najniższą ceną: 519,43 / Oferta z najwyższą ceną: 587,79
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa toneru, papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby fazy doradztwa edukacyjnego w ramach projektu pn. Mam wybór - stawiam na rozwój..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
- MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ, ul. Kościuszki 60, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 474,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 536,28
Oferta z najniższą ceną: 536,28 / Oferta z najwyższą ceną: 586,98
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa tonerów i papieru ksero na potrzeby realizacji monitoringu w ramach projektu pn. Mam wybór - stawiam na rozwój
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- GRAFIX K. Olszewska-Piotrowska, M. Tyrała Spółka Jawna, ul. I Armii Wojska Polskiego 2 a,, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 148,96
Oferta z najniższą ceną: 148,96 / Oferta z najwyższą ceną: 169,74
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa pamięci USB (8GB)na potrzeby projektu pn. Mam wybór- stawiam na rozwój..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
- MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ, ul. Kościuszki 60, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2405,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2566,39
Oferta z najniższą ceną: 1609,59 / Oferta z najwyższą ceną: 2566,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Nadbudowa części parteru od strony wschodniej wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów na potrzeby SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
- Dostawa fantomów i symulatorów do pracowni praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo i Ratownictwo medyczne PUZ w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na salę kameralną Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Budowa kładki przez rzekę Czarna Hańcza w ciągu pieszo rowerowym w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie " III CZĘŚĆ Klub Rodzica
- Dostawa artykułów biurowych
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.