eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałkidostawę materiałów biurowych, tonerów, pamięci USB oraz usługi brokera edukacyjnego dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Suwałki: dostawę materiałów biurowych, tonerów, pamięci USB oraz usługi brokera edukacyjnego dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12.
Numer ogłoszenia: 93588 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę materiałów biurowych, tonerów, pamięci USB oraz usługi brokera edukacyjnego dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawę materiałów biurowych, tonerów, pamięci USB oraz usługi brokera edukacyjnego dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.00.00.00-4, 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.23.45.00-3, 30.23.72.00-1, 30.23.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: Zadanie 1: wykaże, że będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem samochodowym dopuszczonym do ruchu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, tj. Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. 2012, poz. 1137, póżn. zm.)(załącznik nr 6 do SIWZ).Zadanie 2: wykaże, że będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem samochodowym dopuszczonym do ruchu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, tj. Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. 2012, poz. 1137, póżn. zm.)(załącznik nr 6 do SIWZ).Zadanie 3:wykaże, że będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem samochodowym dopuszczonym do ruchu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, tj. Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. 2012, poz. 1137, póżn. zm.) (załącznik nr 6 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca:Dotyczy zadania 1:wykaże, że będzie dysponował: co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą: 1.prawo jazdy kat. B oraz 2.wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii-pedagogiki-doradztwa zawodowego,lub wykształcenie wyższe magisterskie plus ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego lub pedagogiki pracy, lub wykształcenie wyższe magisterskie plus licencję zawodową doradcy zawodowego regulowaną przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2013, poz. 674, z późn. zm.) (załącznik nr 7 do SIWZ).Dotyczy: Zadania 2: wykaże, że będzie dysponował: co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą: 1.prawo jazdy kat. B oraz 2.wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii- pedagogiki-doradztwa zawodowego, lub wykształcenie wyższe magisterskie plus ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego lub pedagogiki pracy, lub wykształcenie wyższe magisterskie plus licencję zawodową doradcy zawodowego regulowaną przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2013, poz. 674, z późn. zm.) (załącznik nr 7 do SIWZ)Dotyczy: Zadania 3: wykaże, że będzie dysponował: co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą: 1.prawo jazdy kat. B oraz 2.wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii-pedagogiki- doradztwa zawodowego, lub wykształcenie wyższe magisterskie plus ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego lub pedagogiki pracy, lub wykształcenie wyższe magisterskie plus licencję zawodową doradcy zawodowego regulowaną przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2013, poz. 674, z późn. zm.) (załącznik nr 7 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na:zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, od poniedziałku do piątku, godziny urzędowania od 07:30 do 15:30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12. Projekt realizowany w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.6 Upowszechnianie uczenia się dorosłych, Poddziałania 9.6.3 Doradztwo dla osób dorosłych w zakresie diagnozy potrzeb oraz wyboru kierunków i formy podnoszenia swoich kompetencji i podwyższania kwalifikacji..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa brokera edukacyjnego (w fazie budowania zaufania) dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Przeprowadzenie Fazy Budowy Zaufania obejmującą 90 godzin doradztwa dla minimum 107 osób - Uczestników-Uczestniczek projektu. 2) Każdy z Uczestników-Uczestniczek projektu zobowiązany jest wziąć udział w minimum 0,5 h spotkaniu z brokerem edukacyjnym. 3) Ścisła współpraca w ramach realizacji zadania z Brokerem edukacyjnym zatrudnionym przez Partnera projektu. 4) Uczestnictwo w pracach Zleceniodawcy nad rekrutacją uczestników i pracą z klientem indywidualnym oraz grupowym. 5) Praca indywidualna i grupowa z uczestnikami projektu w zakresie kontynuacji edukacji. 6) Pozyskiwanie, gromadzenie i przetwarzanie informacji o organizowanych szkoleniach, wolnych miejscach na kursach, rejestrowanie tych informacji i stałe kontrolowanie stopnia wykorzystania szkoleń. 7) Organizacja i udział w targach edukacyjnych. 8) Opieka nad uczestnikami projektu na etapie kontynuacji edukacji. 9) Współpraca z instytucjami edukacyjnymi, w tym zdobywanie i uaktualnianie informacji o ofercie edukacyjnej. 10) Pomoc w korzystaniu z bazy danych. 11) Prowadzenie monitoringu udzielanej pomocy doradczej. 12) Miejsce realizacji: powiat suwalski (gminy Bakałarzewo, Filipów, Jeleniewo, Przerośl, Raczki, Rutka-Tartak, Suwałki, Szypliszki, Wiżajny). 13) Przewidywany termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2015 r. 14) Przewidywane dni realizacji doradztwa: doradztwo będzie odbywało się w oparciu o harmonogram ustalony przez brokera edukacyjnego i Koordynatora-kę projektu. 15) Doradca będzie zobowiązany do przestrzegania standardu etycznego usług doradczych, którego minimum określono w dokumencie Zasady pilotażowego uruchomienia i realizacji usług doradczych w zakresie kształcenia formalnego i poza formalnego osób dorosłych w ramach Poddziałania 9.6.3 PO KL. 16) Łączne zaangażowanie zawodowe osoby, która będzie realizowała usługę brokera edukacyjnego, nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. Powyższe dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Ponadto obciążenie wynikające z zaangażowania we wszelkich formach zawodowych, nie może wykluczyć prawidłowej i efektywnej realizacji zadań powierzonych danej osobie w ramach niniejszego postępowania. Osoba, która będzie realizowała usługę brokera edukacyjnego, zobowiązana będzie: a) prowadzić łączną ewidencję godzin i zadań, w które jest zaangażowana; z ewidencji powinno wynikać, jakie zadania, w ramach jakiej umowy i w jakich godzinach wykonywała dana osoba każdego dnia; b) przekazać Zamawiającemu ww. ewidencję godzin i zadań w odniesieniu do okresu świadczenia usługi. Przy czym ewidencja winna być sporządzona na każdy miesiąc kalendarzowy odrębnie, w celu weryfikacji limitu 240 godzin miesięcznie wynikającego z Wytycznych. ARR ARES S.A. na podstawie przedkładanej co miesiąc łącznej ewidencji godzin i zadań będzie weryfikowała powyższe przed terminem wypłaty wynagrodzenia. W przypadku gdy, osoba realizująca usługę brokera edukacyjnego, w trakcie świadczenia usługi na rzecz w ARR ARES S.A. rozpocznie pracę w kolejnym projekcie, u innego beneficjenta, jest zobowiązana natychmiast poinformować o tym fakcie ARR ARES S.A. oraz uwzględnić powyższe w ewidencji godzin i zadań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa brokera edukacyjnego w fazie doradztwa edukacyjnego dla uczestników uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Przeprowadzenie Fazy Doradztwa Edukacyjnego obejmująca 128,4 godzin doradztwa indywidualnego, w tym porady elektroniczne, dla min. 107 osób - Uczestników-Uczestniczek projektu. 2) Ścisła współpraca w ramach realizacji zadania z Brokerem edukacyjnym zatrudnionym przez Partnera projektu. 3) Uczestnictwo w pracach Zleceniodawcy nad rekrutacją uczestników i pracą z klientem indywidualnym oraz grupowym. 4) Praca indywidualna i grupowa z klientem w zakresie kontynuacji edukacji. 5) Pozyskiwanie, gromadzenie i przetwarzanie informacji o organizowanych szkoleniach, wolnych miejscach na kursach, rejestrowanie tych informacji i stałe kontrolowanie stopnia wykorzystania szkoleń. 6) Organizacja i udział w targach edukacyjnych. 7) Opracowanie katalogów targowych. 8) Opieka nad uczestnikami projektu na etapie kontynuacji edukacji. 9) Współpraca z instytucjami edukacyjnymi, w tym zdobywanie i uaktualnianie informacji o ofercie edukacyjnej. 10) Pomoc w korzystaniu z bazy danych. 11) Prowadzenie monitoringu udzielanej pomocy doradczej. 12) Analiza oczekiwań klienta, diagnoza dla samopoznania klienta, określenie pola możliwości psychofizycznych i innych oraz ukierunkowanie w procesie edukacji. 13) Pomoc przy planowaniu indywidualnych ścieżek rozwoju pod kątem możliwości rynku edukacyjnego. 14) Zbieranie i weryfikowanie opinii klienta po otrzymanej usłudze doradczej. 15) Miejsce realizacji: powiat suwalski (gminy Bakałarzewo, Filipów, Jeleniewo, Przerośl, Raczki, Rutka-Tartak, Suwałki, Szypliszki, Wiżajny). 16) Przewidywany termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2015 r. 17) Przewidywane dni realizacji doradztwa: doradztwo będzie odbywało się w oparciu o harmonogram ustalony przez brokera edukacyjnego i Koordynatora/kę projektu. 18) Doradca będzie zobowiązany do przestrzegania standardu etycznego usług doradczych, którego minimum określono w dokumencie Zasady pilotażowego uruchomienia i realizacji usług doradczych w zakresie kształcenia formalnego i poza formalnego osób dorosłych w ramach Poddziałania 9.6.3 PO KL. 19) Łączne zaangażowanie zawodowe osoby, która będzie realizowała usługę brokera edukacyjnego, nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. Powyższe dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Ponadto obciążenie wynikające z zaangażowania we wszelkich formach zawodowych, nie może wykluczyć prawidłowej i efektywnej realizacji zadań powierzonych danej osobie w ramach niniejszego postępowania. Osoba, która będzie realizowała usługę brokera edukacyjnego, zobowiązana będzie: a) prowadzić łączną ewidencję godzin i zadań, w które jest zaangażowana; z ewidencji powinno wynikać, jakie zadania, w ramach jakiej umowy i w jakich godzinach wykonywała dana osoba każdego dnia; b) przekazać Zamawiającemu ww. ewidencję godzin i zadań w odniesieniu do okresu świadczenia usługi. Przy czym ewidencja winna być sporządzona na każdy miesiąc kalendarzowy odrębnie, w celu weryfikacji limitu 240 godzin miesięcznie wynikającego z Wytycznych. ARR ARES S.A. na podstawie przedkładanej co miesiąc łącznej ewidencji godzin i zadań będzie weryfikowała powyższe przed terminem wypłaty wynagrodzenia. W przypadku gdy, osoba realizująca usługę brokera edukacyjnego, w trakcie świadczenia usługi na rzecz w ARR ARES S.A. rozpocznie pracę w kolejnym projekcie, u innego beneficjenta, jest zobowiązana natychmiast poinformować o tym fakcie ARR ARES S.A. oraz uwzględnić powyższe w ewidencji godzin i zadań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa brokera edukacyjnego w fazie monitoringu i opieki na etapie uczestnictwa w kształceniu dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Prowadzenie monitoringu postępów klientów w realizacji wypracowanej ścieżki kariery oraz na etapie zakończenia Fazy Doradztwa Edukacyjnego (udział w poszczególnych formach kształcenia). 2) Zapewnienie wsparcia w zakresie identyfikacji, analizy, eliminowania i przeciwdziałania barierom zaistniałym w procesie kształcenia ustawicznego, w tym rekomendacja do ponownego wsparcia Fazy Doradztwa Edukacyjnego oraz na etapie zakończenia Fazy Doradztwa Edukacyjnego. 3) Ścisła współpraca w ramach realizacji zadania z Brokerem edukacyjnym zatrudnionym przez Partnera projektu. 4) Produkty: Ilość osób objętych monitoringiem: 107 osób (Fazy Budowy Zaufania + Fazy Doradztwa Edukacyjnego) Edycje monitoringu: 1, Raporty z monitoringu: 1 5) Monitoring będzie obejmował: a. Prowadzenie statystyki wizyt, z uwzględnieniem: danych metryczkowych klientów - ich ogólnej liczby i struktury socjodemograficznej; czasu trwania wizyty, liczby wizyt przypadających na jednego klienta, rodzajów pojawiających się problemów zgłaszanych przez klientów - przy uwzględnieniu podziału na Fazy Budowy Zaufania i Fazy Doradztwa Edukacyjnego. b. Opis problemów pojawiających się w pracy brokerów edukacyjnych, także w pracy z klientami oraz sposobów ich rozwiązania. c. Przewidywany termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2015 r. 6) Doradca będzie zobowiązany do przestrzegania standardu etycznego usług doradczych, którego minimum określono w dokumencie Zasady pilotażowego uruchomienia i realizacji usług doradczych w zakresie kształcenia formalnego i poza formalnego osób dorosłych w ramach Poddziałania 9.6.3 PO KL. 7) Łączne zaangażowanie zawodowe osoby, która będzie realizowała usługę brokera edukacyjnego, nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie. Powyższe dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Ponadto obciążenie wynikające z zaangażowania we wszelkich formach zawodowych, nie może wykluczyć prawidłowej i efektywnej realizacji zadań powierzonych danej osobie w ramach niniejszego postępowania. Osoba, która będzie realizowała usługę brokera edukacyjnego, zobowiązana będzie: a) prowadzić łączną ewidencję godzin i zadań, w które jest zaangażowana; z ewidencji powinno wynikać, jakie zadania, w ramach jakiej umowy i w jakich godzinach wykonywała dana osoba każdego dnia; b) przekazać Zamawiającemu ww. ewidencję godzin i zadań w odniesieniu do okresu świadczenia usługi. Przy czym ewidencja winna być sporządzona na każdy miesiąc kalendarzowy odrębnie, w celu weryfikacji limitu 240 godzin miesięcznie wynikającego z Wytycznych. ARR ARES S.A. na podstawie przedkładanej co miesiąc łącznej ewidencji godzin i zadań będzie weryfikowała powyższe przed terminem wypłaty wynagrodzenia. W przypadku gdy, osoba realizująca usługę brokera edukacyjnego, w trakcie świadczenia usługi na rzecz w ARR ARES S.A. rozpocznie pracę w kolejnym projekcie, u innego beneficjenta, jest zobowiązana natychmiast poinformować o tym fakcie ARR ARES S.A. oraz uwzględnić powyższe w ewidencji godzin i zadań..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa tonerów, papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby rekrutacji i fazy budowy zaufania w ramach projektu pn. Mam wybór - stawiam na rozwój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyszczególnienie:1.Papier XERO biały o parametrach A4 80 +g- m2, białość CIE 165, ryza 20.2.Toner do drukarki typ HP Laser Jet M2727 nfs.Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego, toner równoważny opisanemu musi być kompatybilny z ww. drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, sztuka 3.3.Długopis metalowy z mechanizmem włącz-wyłącz, wkład w kolorze niebieskim, sztuka 110.4.Segregator A4-5,5 cm dwu-ringowy mechanizm dźwigowy, okucie metalowe na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na przedniej okładce dwa otwory rado ułatwiające zamykanie segregatora, wzmocniony otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora, oklejony z zewnątrz folią polipropylenową, sztuka 20.Liczba dostaw: 1.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : 1. Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, oryginalnych wyprodukowanych przez producenta sprzętu lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych. 2. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt: a. fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, nie powodujący utraty gwarancji, b. opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania, c. którego wydajność, zgodnie z normą ISO-IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO-IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, d. który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, e. który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, f. który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, g. w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, h. w którym zastosowano toner - tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 3. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE. 5. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać: a. dla poszczególnych tonerów dokumenty - testy wydajnościowe, z których w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, wydajnościowe i jakościowe zgodnie z normami: ISO-IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych ISO-IEC 24711 - dla wkładów atramentowych , ISO-IEC 19798 - dla tonerów kolorowych b. certyfikaty - dokumenty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 9001: 2008. Powyższe dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą materiałów do siedziby Zamawiającego. 6. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy. 7. W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów oryginalnych. Oferta równoważna: Wszystkie wskazane materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do drukarek co do jakości i zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych opisywanych w niniejszej specyfikacji. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność. Założenia: 1) Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane materiały biurowe, oraz tonery w ilościach i rodzajach określonych powyżej, do siedziby Zamawiającego przy ul. Noniewicza 42a, 16-400 Suwałki. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego; 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5.2. do SIWZ. 4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa toneru, papieru ksero oraz materiałów biurowych na potrzeby fazy doradztwa edukacyjnego w ramach projektu pn. Mam wybór - stawiam na rozwój..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyszczególnienie:1.Papier XERO biały o parametrach A4 80 +g- m2, białość CIE 165, ryza 10.2.Toner do drukarki typ HP Laser Jet M2727 nfs.Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego, toner równoważny opisanemu musi być kompatybilny z ww. drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, sztuka 2.3.Koszulki krystaliczne na dokumenty A4 wykonane z folii o grubości min. 55 mic a, otwierane z góry, przeźroczysta , pasująca do wszystkich typów segregatorów (op. 100 szt.) opakowanie 5.4.Długopis metalowy z mechanizmem włącz-wyłącz, wkład w kolorze niebieskim sztuka 110.5.Segregator A4-7,5 cm dwu-ringowy mechanizm dźwigowy, okucie metalowe na dolnych krawędziach, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na przedniej okładce dwa otwory rado ułatwiające zamykanie segregatora, wzmocniony otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora, oklejony z zewnątrz folią polipropylenową, sztuka 20.6.Skoroszyt A4 kolorowy sztywny zawieszany wykonany z mocnego i sztywnego PCV, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, papierowy, wysuwany pasek opisowy, po przeciwnych stronach grzbietu 2 wycięcia ułatwiające wysuwanie paska, zaokrąglone rogi, boczna perforacja (10 sztuk w opakowaniu). opakowanie 10.7.płyta CD-R 700 MB sztuka 100.8.Koszulka na CD-DVDdo wpięcia do segregatora, sztuka 100.Liczba dostaw: 1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : 1. Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, oryginalnych wyprodukowanych przez producenta sprzętu lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych. 2. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt: a. fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, nie powodujący utraty gwarancji, b. opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania, c. którego wydajność, zgodnie z normą ISO-IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO-IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO-IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, d. który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, e. który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, f. który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, g. w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, h. w którym zastosowano toner - tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 3. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE. 5. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać: a. dla poszczególnych tonerów dokumenty - testy wydajnościowe, z których w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, wydajnościowe i jakościowe zgodnie z normami: ISO-IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych ISO/IEC 24711 - dla wkładów atramentowych , ISO/IEC 19798 - dla tonerów kolorowych b. certyfikaty - dokumenty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 9001: 2008. Powyższe dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą materiałów do siedziby Zamawiającego. 6. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy. 7. W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów oryginalnych. Oferta równoważna: Wszystkie wskazane materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do drukarek co do jakości i zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych opisywanych w niniejszej specyfikacji. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność. Założenia: 1) Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane materiały biurowe, oraz tonery w ilościach i rodzajach określonych powyżej, do siedziby Zamawiającego przy ul. Noniewicza 42a, 16-400 Suwałki. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego; 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5.2. do SIWZ. 4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa tonerów i papieru ksero na potrzeby realizacji monitoringu w ramach projektu pn. Mam wybór - stawiam na rozwój..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyszczególnienie:1.Papier XERO biały o parametrach A4 80 +g-m2, białość CIE 165,ryza 10.2.Toner do drukarki typ HP Laser Jet M2727 nfs.Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego, toner równoważny opisanemu musi być kompatybilny z ww. drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia ,sztuka 1.Liczba dostaw: 1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : 1. Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, oryginalnych wyprodukowanych przez producenta sprzętu lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych. 2. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt: a. fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, nie powodujący utraty gwarancji, b. opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania, c. którego wydajność, zgodnie z normą ISO-IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO-IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, d. który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, e. który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, f. który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, g. w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, h. w którym zastosowano toner - tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 3. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE. 5. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać: a. dla poszczególnych tonerów dokumenty -testy wydajnościowe, z których w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, wydajnościowe i jakościowe zgodnie z normami: ISO-IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych ISO-IEC 24711 - dla wkładów atramentowych , ISO-IEC 19798 - dla tonerów kolorowych b. certyfikaty- dokumenty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 9001: 2008. Powyższe dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą materiałów do siedziby Zamawiającego. 6. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy. 7. W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów oryginalnych. Oferta równoważna: Wszystkie wskazane materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do drukarek co do jakości i zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych opisywanych w niniejszej specyfikacji. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność. Założenia: 1) Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane materiały biurowe, oraz tonery w ilościach i rodzajach określonych powyżej, do siedziby Zamawiającego przy ul. Noniewicza 42a, 16-400 Suwałki. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego; 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5.2. do SIWZ. 4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czss dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pamięci USB (8GB)na potrzeby projektu pn. Mam wybór- stawiam na rozwój..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa towaru.Pamięć USB Opis: Interfejs USB 2.0, Pojemność: 8 GB, Obudowa metalowa. Każdy oddzielnie pakowany. Gwarancja: min. dwa lata gwarancji sprzętowej. Deklarowany odczyt maksymalny: minimum 30 MB-s. Nadruk: Logo programu PO KL, logo UE-sztuka 107..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.45.00-3, 30.23.72.00-1, 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.