eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › przebudowa drogi krajowej Nr 42 Namysłów - Kluczbork - Praszka - Radomsko - Rudnik wraz z remontem mostu w km 37+087 odcinek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-15

POZYCJA 13037

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: przebudowa drogi krajowej Nr 42 Namysłów - Kluczbork - Praszka - Radomsko - Rudnik wraz z remontem mostu w km 37+087 odcinek: Ligota Górna - Dębina km 36+804 - km 44 + 580 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, do kontaktów: - w sprawach merytorycznych: Ryszard Osiński; - w sprawach proceduralnych: Krystyna Witek, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468, e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opole.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi krajowej Nr 42 Namysłów - Kluczbork - Praszka - Radomsko - Rudnik wraz z remontem mostu w km 37+087 odcinek: Ligota Górna - Dębina km 36+804 - km 44 + 580. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: odcinek drogi krajowej nr 42 - Ligota Górna - Dębina. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wszelkie roboty określone szczegółowo w Tomie II , III ,IV i V niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: - przebudowę konstrukcji nawierzchni drogi krajowej DK-42 do stanu umożliwiającego przenoszenie przez nią obciążeń konstrukcyjnych ruchu 100 KN/oś z wyprofilowaniem spadków podłużnych i poprzecznych, - ujednolicenie parametrów technicznych przekroju poprzecznego drogi do następujących wartości: a.szerokość jezdni - 7,00 m b.szerokość pasa ruchu - 3,50 m c.szerokość pasa ruchu przy chodniku - 3,50 m d.szerokość chodników - 2,00 m (pożądane) e.odwodnienie- rowy drog.oraz kanalizacja deszczowa f.konstrukcja nawierzchni - odporna na koleinowanie g.warstwa ścieralna z mieszanki SMA - sprawdzenie i uporządkowanie odwodnienia poprzez odtworzenie rowów i przepustów pod zjazdami , wymiana i uzupełnienie zniszczonych elementów ściekowych , uzupełnienie lub wymiana brakujących ( uszkodzonych korytek ściekowych, uzupełnienie brakujących wpustów i przykanalików odprowadzających wodę z pasa drogowego, - remont przepustów ( wymiana i podwyższenie ścianek czołowych, ścianek oporowych, umocnienie wlotów (wylotów itp.) - remont mostu w km 37 + 087,00, - wyprofilowanie pobocza ziemnego materiałem kamiennym, - usuniecie samosiejek, chwastów z obszaru pasa drogowego, - oznakowanie poziome i pionowe - do odtworzenia z zachowaniem dotychczasowej organizacji ruchu i dostosowaniem do ewentualnych korekt geometrii skrzyżowań istniejących, - uzupełnienie krawędzi pasów krawężnikiem w obrębie skrzyżowań, uzupełnienie chodników. W ramach zamówienia, oprócz robót wynikających z dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie również do: - opracowania PZJ i planu BIOZ oraz szczegółowego harmonogramu robót. - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót, - wykonania pomiaru powykonawczego i przekazania wymaganej liczby egzemplarzy (po uprzednim potwierdzeniu przez ODG), - organizacji placu budowy oraz wykonania wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi krajowej nr 42 na odcinku o długości 7,776 km oraz remont mostu w km 37+ 087 drogi zgodnie z opisem jak w pkt. II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 250.000 zł słownie : dwieście pięćdziesiąt tysiecy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Nie podlegać wykuczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 2.1.1) posiadać średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe ( 2003, 2004 i 2005 ) , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja -Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub -Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 25,0 mln zł; 2.1.2) dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3,0 mln zł; 2.1.3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 6 mln zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert, 2.2 Wykonawca musi wykazać, że będzie miał do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone . Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde , niżej wymienione stanowiska: - Kierownik budowy - upr. drogowe, co najmniej 5 letnie doświadczenie na takim stanowisku, - Kierownik robót drogowych - upr. drogowe, co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku, - Kierownik robót mostowych - upr. drogowe, co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku, - Kierownik robót kanalizacyjnych i wodociągowych - upr. branżowe, co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku, Osoby na w/w stanowiskach winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydawane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz; - Majster robót mostowych - co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku, - Specjalista d/s geodezyjnych - upr. geodezyjne Nr 4 i co najmniej 5 letnie doświadczenie na takim stanowisku, Uwaga Dopuszcza się by funkcję kierownika robót drogowych i kierownika robót mostowych pełniła ta sama osoba w przypadku, gdy posiada ona uprawnienia drogowe oraz uprawnienia mostowe. 2.3 dysponować niżej wymienionym sprzętem: - wytwórnia mas bitumicznych o wydaj. min. 100 Mg/h - 1 szt- ( lub mieć możliwośc zakupu masy z wytwórni o conajmniej takich parametrach), - walec stalowy wibracyjny stalowy min. 10 Mg - 4 szt, - walec ogumiony - 2 szt-, - układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem - 2 szt- - frezarka o szerokości roboczej frezu 1 m, z podajnikiem - 1 szt - skrapiarka do bitumu (samojezdna) - 1 szt, - koparka o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 2 szt, - piła do betonu - 2 szt, - płyta wibracyjna - 2 szt, - dźwig /żuraw o udźwigu min. 10 Mg - 1 szt, - betonomieszarka min. 6 m3 - 1szt, - spawarka elektryczna wirujaca 300 A - 1 szt, - agregat sprężarkowy - 1 szt, - węzeł betoniarski o wydajności min. 1,0 m3 lub możliwość zakupu betonu z węzła o takich samych parametrach 2.4 posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 zadania polegającego na budowie lub przebudowie odcinka drogi o wartości min. 15.000.000 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS); 2.1 bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 pełne lata obrotowe (2003, 2004, 2005) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za wszystkie pełne lata obrotowe. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzajace spełnienie warunku w zakresie przychodu.; 2.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy; 2.3 polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności; 2.4 informaja o osobach na stanowiska podane w SIWZ i ich doświadczeniu wraz z uprawnieniami oraz potwierdzeniem przynależności do Krajowej Izby Inzynierów; 2.5 informacja o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy; 2.6 informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl oraz www.opole.gddkia.gov.pl- dokum. proj. , specyfikacje techniczne i przedmiary. Opłata: 1000 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto zamawiającego - nr 27 1500 1575 1215 7004 7708 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2007 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.03.2007, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego , pok. nr 15 - sala konferencyjna , parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Numer sprawy nadany przez Zamawiającego : GDDKiA-O/Op-8.12-418/07/07 Data przekazaniam ogłoszenia o zamówieniu do Prezesa UZP - 13.02.2007r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.