eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Wykonanie awaryjnych i bieżących robót dekarsko -blacharskich w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Piekary Śląskie: Wykonanie awaryjnych i bieżących robót dekarsko -blacharskich w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie
Numer ogłoszenia: 130382 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie awaryjnych i bieżących robót dekarsko -blacharskich w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie awaryjnych i bieżących robót dekarsko -blacharskich w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie . 1.Założenia ogólne: a - Oferent zapewnia przystąpienie do usuwania awarii lub zabezpieczenia miejsca awarii w czasie 1 godziny od momentu zgłoszenia awarii przez pracowników Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Piekary Śląskie.Zgłoszenie następuje w formie telefonicznej lub faxem. b - Oferent zapewnia przystąpienie do robót remontowych w terminie uzgodnionym z pracownikami Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Piekary Śląskie. Każdorazowe wejście na teren placówki należy zgłosić w sekretariacie danej placówki oświatowej oraz wylegitymować się . 2. Wszystkie, zlecane roboty awaryjne i remontowe wykonywane będą w uzgodnieniu , pod nadzorem oraz w terminie określonym przez Zamawiającego i potwierdzone zleceniem. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca określi ,przed rozpoczęciem robót remontowych koszt ich wykonania lub przedłoży kosztorys ofertowy, w oparciu o składniki cenotwórcze podane w ofercie. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót przy zastosowaniu materiałów posiadających pozytywne atesty PZH , wymagane klasyfikacje ogniowe i dopuszczenia do stosowania w budownictwie , w tym użyteczności publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Normami, przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi i BHP. Roboty prowadzone będą w czynnych obiektach i nie mogą kolidować z prowadzeniem zajęć szkolnych i innymi zajęciami prowadzonymi w placówce. 5.Zamawiający uzależnia zlecenie wielkości robót od bieżących potrzeb i posiadanych środków finansowych. W okresie od czerwca do września 2009r.oraz ferii zimowych 2010r. Zamawiający zastrzega zwiększoną ilość zleceń na roboty remontowe, które Wykonawca zobowiązany jest wykonaćw tym terminie, 6.Przed rozpoczęciem prac Wykonawca wygrodzi i oznakuje teren lub miejsce wykonywania robót. 7.Przykładowy zakres prac do wykonania: 7.1.Wygrodzenie i oznakowanie terenu prac 7.2.Usuwanie przyczyn zacieków z dachów krytych papą, dachówką ceramiczną, obróbek blacharskich, rynien , rur spustowych. 7.3.Uzupełnienie,przełożenie lub wymiana pokrycia dachu z dachówki. 7.4.Uzupełnianie płotków śniegowych ,ław kominiarskich ,itp. 7.5.Naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów dachu drewnianego lub betonowego. 7.6.Naprawa , uzupełnienie lub wymiana pokryć papowych przy użyciu papy termozgrzewalnej. 7.7.Konserwacja pokrycia dachu z papy z przygotowaniem podłoża. 7.8.Czyszczenie.naprawa , uzupełnienie , wymiana i konserwacja rynien , rur spustowych, obróbek gzymsu, okapów itp. z blachy. 7.9.Wymiana rynien i rur spustowych z blachy na PCV. 7.10.Renowacja starych pokryć papowych przy użyciu papy termozgrzewalnej. 7.11.Przemurowanie kominów ponad dachem z wymianą czap kominowych. 7.12.Przemurowanie murów ogniowych z wykonaniem spadków. 7.13.Sprawdzenie drożności rury deszczowej z osadnikiem i ewentualna ich wymiana . 7.14. Uzupełnianie instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów. 8.Roboty porządkowe, wywóz gruzu i ziemi. 9.W zależności od wykonanych robót , na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania szkiców powykonawczych. 10. Podany zakres prac jest przykładowy i nie obejmuje pełnego asortymentu robót, który może wyniknąć z eksploatacji obiektu oraz robót towarzyszących w trakcie wykonywania robót dekarsko - blacharskich 11.Do wykonania robót Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania wykwalifikowaną siłą fachową i niezbędnym sprzętem. 12.Po zakończeniu każdego zleconego zakresu robót Wykonawca złoży do sprawdzenia u Zamawiającego kosztorys powykonawczy opracowany na podstawie Katalogów Nakładów Rzeczowych z zastosowaniem składników kalkulacyjnych, jak w złożonej do przetargu ofercie . 13.Pozostałą dokumentację np. atesty, certyfikaty ,protokoły pomiarów, itp., w zależności od specyfiki wykonanego zakresu robót i wymagań Zamawiającego ,Wykonawca przedstawi w dniu odbioru. 14.Na wykonane roboty Wykonawca udzieli min. 60 miesięcy gwarancji. 15.Oferent w składanej ofercie przedstawi kserokopię uprawnień budowlanych oraz aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa proponowanego kierownika budowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Warunki posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonaniu robót dekarsko-blacharskim stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać,że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał z należytą starannością te roboty . - Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje i posiadać odpowiednie uprawnienia : uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; wykształcenie w zawodzie dekarz- blacharz ; wykształcenie w zawodzie murarz; wykształcenie w zawodzie cieśla; wykształcenie w zawodzie elektryk. Warunki znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego ., 2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Załączenie referencji na roboty dla każdego z niżej wymienionego zakresu : min. 3 szt. na krycie dachów papą termozgrzewalną; min. 3 szt. na obróbki blacharskie /w tym rynny, rury spustowe/; min. 3 szt. na instalacje odgromowe; min. 3 szt. na roboty murarsko-tynkarskie; min. 1 szt. na remont dachów krytych dachówką; Referencje dotyczyć mają obiektów użyteczności publicznej . 4. Wskazanie kierownika budowy oraz przedstawienie kserokopii uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kserokopii aktualnego członkostwa Izby Inżynierów Budownictwa . 5. Wskazanie osób, które będą wykonywać zamówienie z zaznaczeniem stanowisk i załączeniem następujących świadectw przygotowania zawodowego : min. 4 osoby posiadające świadectwo potwierdzające wykształcenie w zawodzie dekarz-blacharz; min. 2 osoby posiadające świadectwo potwierdzające wykształcenie w zawodzie murarz , min. 2 osoby posiadające świadectwo potwierdzające wykształcenie w zawodzie cieśla, min. 2 osoby posiadające świadectwo potwierdzające wykształcenie w zawodzie elektryk, Ponadto pośród wskazanych osób, które będą wykonywać zamówienie; min. 2 osoby muszą posiadać świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacja urządzeń i instalacji elektrycznych; min. 1 osoba musi posiadać swiadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych min. 2 osoby muszą posiadać uprawnienia do spawania ( 1 spawanie elektryczne i 1 spawanie gazowe). Uwaga! Powyższe swiadectwa i uprawnienia mogą być łączone. 6. polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.