eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Wykonanie awaryjnych i bieżących robót dekarsko-blacharskich w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Piekary Śląskie: Wykonanie awaryjnych i bieżących robót dekarsko-blacharskich w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie
Numer ogłoszenia: 219640 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130382 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie awaryjnych i bieżących robót dekarsko-blacharskich w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie awaryjnych i bieżących robót dekarsko-blacharskich w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie. 1.Założenia ogólne: a - Oferent zapewnia przystąpienie do usuwania awarii lub zabezpieczenia miejsca awarii w czasie 1 godziny od momentu zgłoszenia awarii przez pracowników Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Piekary Śląskie.Zgłoszenie następuje w formie telefonicznej lub faxes. b - Oferent zapewnia przystąpienie do robót remontowych w terminie uzgodnionym z pracownikami Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Piekary Śląskie. Każdorazowe wejście na teren placówki należy zgłosić w sekretariacie danej placówki oświatowej oraz wylegitymować się . 2. Wszystkie, zlecane roboty awaryjne i remontowe wykonywane będą w uzgodnieniu , pod nadzorem oraz w terminie określonym przez Zamawiającego i potwierdzone zleceniem. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca określi ,przed rozpoczęciem robót remontowych koszt ich wykonania lub przedłoży kosztorys ofertowy, w oparciu o składniki cenotwórcze podane w ofercie. 4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót przy zastosowaniu materiałów posiadających pozytywne atesty PZH , wymagane klasyfikacje ogniowe i dopuszczenia do stosowania w budownict- wie , w tym użyteczności publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowią -zującymi Normami, przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi i BHP. Roboty prowadzone będą w czynnych obiektach i nie mogą kolidować z prowadzeniem zajęć szkolnych i innymi zajęciami prowadzonymi w placówce. 5.Zamawiający uzależnia zlecenie wielkości robót od bieżących potrzeb i posiadanych środków finansowych. W okresie od czerwca do września 2009r.oraz ferii zimowych 2010r. Zamawiający zastrzega zwiększoną ilość zleceń na roboty remontowe, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać w tym terminie, 6.Przed rozpoczęciem prac Wykonawca wygrodzi i oznakuje teren lub miejsce wykonywania robót. 7.Przykładowy zakres prac do wykonania: 7.1.Wygrodzenie i oznakowanie terenu prac 7.2.Usuwanie przyczyn zacieków z dachów krytych papą, dachówką ceramiczną, obróbek blacharskich, rynien , rur spustowych. 7.3.Uzupełnienie,przełożenie lub wymiana pokrycia dachu z dachówki. 7.4.Uzupełnianie płotków śniegowych ,ław kominiarskich ,itp. 7.5.Naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów dachu drewnianego lub betonowego. 7.6.Naprawa , uzupełnienie lub wymiana pokryć papowych przy użyciu papy termozgrzewalnej. 7.7.Konserwacja pokrycia dachu z papy z przygotowaniem podłoża. 7.8.Czyszczenie.naprawa , uzupełnienie , wymiana i konserwacja rynien , rur spustowych, obróbek gzymsu, okapów itp. z blachy. 7.9.Wymiana rynien i rur spustowych z blachy na PCV. 7.10.Renowacja starych pokryć papowych przy użyciu papy termozgrzewalnej. 7.11.Przemurowanie kominów ponad dachem z wymianą czap kominowych. 7.12.Przemurowanie murów ogniowych z wykonaniem spadków. 7.13.Sprawdzenie drożności rury deszczowej z osadnikiem i ewentualna ich wymiana . 7.14. Uzupełnianie instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów. 8.Roboty porządkowe, wywóz gruzu i ziemi. 9.W zależności od wykonanych robót , na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania szkiców powykonawczych. 10. Podany zakres prac jest przykładowy i nie obejmuje pełnego asortymentu robót, który może wyniknąć z eksploatacji obiektu oraz robót towarzyszących w trakcie wykonywania robót dekarsko - blacharskich 11.Do wykonania robót Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania wykwalifikowaną siłą fachową i niezbędnym sprzętem. 12.Po zakończeniu każdego zleconego zakresu robót Wykonawca złoży do sprawdzenia u Zamawiającego kosztorys powykonawczy opracowany na podstawie Katalogów Nakładów Rzeczowych z zastosowaniem składników kalkulacyjnych, jak w złożonej do przetargu ofercie . 13.Pozostałą dokumentację np. atesty, certyfikaty ,protokoły pomiarów, itp., w zależności od specyfiki wykonanego zakresu robót i wymagań Zamawiającego ,Wykonawca przedstawi w dniu odbioru. 14.Na wykonane roboty Wykonawca udzieli min. 60 miesięcy gwarancji. 15.Oferent w składanej ofercie przedstawi kserokopię uprawnień budowlanych oraz aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa proponowanego kierownika budowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 403000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Mieszkaniowa w Piekarach Śląskich, ul. Leśna 22, 41-940 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10010.30
  • Oferta z najniższą ceną: 10010.30 oferta z najwyższą ceną: 10010.30
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.