Ogłoszenie z dnia 2015-01-07
Czeladź: dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 02. 01. 2015. do 31. 12 .2015 r . z podziałem na zadania:
ZADANIE A - WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE
ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
ZADANIE C - POZOSTAŁ4E PRODUKTY SPOŻYWCZE
Numer ogłoszenia: 1303 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Spacerowa 2, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 0-32 265 35 03, faks 0-32 265 35 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 02. 01. 2015. do 31. 12 .2015 r . z podziałem na zadania: ZADANIE A - WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE ZADANIE C - POZOSTAŁ4E PRODUKTY SPOŻYWCZE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa art. żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od 02. 01. 2015 r. do 31. 12 .2015 r. z podziałem na zadania: ZADANIE A - WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE KOD CPV:03212100-1, 03221000-6 , 15330000-0 ,15320000-7 ZADANIE B - PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE KOD CPV: 15100000-9 ZADANIE C - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE KOD CPV - 03142500-3 , 15220000-6,15331170-9, 15400000-2 , 15500000-3 , 15600000-4 , 15800000-6 ,15851000-8.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.23.00-1, 03.21.20.00-0, 03.22.00.00-0, 15.10.00.00-9, 15.22.00.00-0, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-3, 15.85.10.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE I PRZETWORZONE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA " ANJA " ANNA JANOTA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA " ANJA " ANNA JANOTA
- ANJA Anna Janota, ul. Wojkowicka 1, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44083,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42936,70
Oferta z najniższą ceną: 42936,70 / Oferta z najwyższą ceną: 49339,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PRODUKTY ZWIERZĘCE , MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlowy TOMECKA I KOS, ul. Nowopogońska 228, 41-253 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36843,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30668,00
Oferta z najniższą ceną: 30668,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34791,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "ANJA" ZBIGNIEW JANOTA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "ANJA" ZBIGNIEW JANOTA
- ANJA Zbigniew Janota, ul. Wojkowicka 1, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65156,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62546,40
Oferta z najniższą ceną: 62546,40 / Oferta z najwyższą ceną: 68509,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art.70 Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę , jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych , a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. Uzasadnienie faktyczne: przedmiotem zamówienia jest dostawa art. żywnościowych będąca dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych a szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki określone w art.70 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta Czeladź (SE-ZP.271.1.8.2024)
- Zarządzanie Węzłem Przesiadkowym przy ul. Kombatantów w Czeladzi (SE-ZP.271.1.9.2024)
- Usługa gastronomiczna w DPS "SENIOR" im. Jana Kaczmarka w Czeladzi w okresie od 01.01.2025 do 30.06.2025
- Zakup samochodu na potrzeby Zagłębiowskiego Szpitala Klicznicznego
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.