Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-03
Warszawa: UDOSTĘPNIENIE POMIESZCZEŃ NA PROWADZENIE ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH DLA STUDENTÓW WYDZIAŁU REHABILITACJI NA KIERUNKU FIZJOTERAPIA I PIELĘGNIARSTWO Z ZAKRESU NEUROLOGII, PSYCHIATRII I REHABILITACJI ORAZ PROWADZENIE ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH DLA STUDENTÓW KIERUNKU FIZJOTERAPIA Z ZAKRESU PEDIATRII ;
W TYM UMOŻLIWIENIE PROWADZENIA BADAŃ NAUKOWYCH
W LATACH 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018
Numer ogłoszenia: 130431 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego , ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 834 05 14, faks 834 76 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: awf.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDOSTĘPNIENIE POMIESZCZEŃ NA PROWADZENIE ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH DLA STUDENTÓW WYDZIAŁU REHABILITACJI NA KIERUNKU FIZJOTERAPIA I PIELĘGNIARSTWO Z ZAKRESU NEUROLOGII, PSYCHIATRII I REHABILITACJI ORAZ PROWADZENIE ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH DLA STUDENTÓW KIERUNKU FIZJOTERAPIA Z ZAKRESU PEDIATRII ; W TYM UMOŻLIWIENIE PROWADZENIA BADAŃ NAUKOWYCH W LATACH 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udostępnienie pomieszczeń na prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia i pielęgniarstwo z zakresu neurologii, psychiatrii i rehabilitacji oraz prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów kierunku fizjoterapia z zakresu pediatrii w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych w latach 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: - Część I - Udostępnienie pomieszczeń na prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia i pielęgniarstwo z zakresu neurologii, psychiatrii i rehabilitacji w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych w latach 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018 (CPV: 70220000-9). - Część II - Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów kierunku fizjoterapia z zakresu pediatrii ; w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych w latach 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i 2A do SIWZ. 2. Zajęcia dydaktyczne powinny odbywać się w grupach po około 9 - 11 osób. Szczegółowy wykaz studentów z wyszczególnieniem liczebności grup, dni tygodnia oraz godzin zajęć AWF Warszawa przekaże w terminie 7 dni przed rozpoczęciem nowego semestru. Wszelkie uzgodnienia dotyczące przedmiotu zamówienia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 3. Wobec faktu, że Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego nie jest w stanie podać stałych ilości studentów oraz godzin Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia łącznie do 15% wartości określonych w załączniku nr 2 i 2A do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w zakresie art. 22ust. 1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w zakresie art. 22ust. 1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w zakresie art. 22ust. 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w zakresie art. 22ust. 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny powyższego warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w zakresie art. 22ust. 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany formularz z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 i/lub 2A , do SIWZ 3. Załącznik nr 6 do SIWZ (informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom) musi być przedłożony tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć cześć lub całość zamówienia podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie wynagrodzenia: - W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). W zakresie terminów: - Wskutek działania siły wyższej. np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec; - gdy zaistnieje inna, trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawartą umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, Ul. Marymoncka 34, 00968 Warszawa Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych budynek administracji parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie, Ul. Marymoncka 34, 00968 Warszawa Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych budynek administracji parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Udostępnienie pomieszczeń na prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia i pielęgniarstwo z zakresu neurologii, psychiatrii i rehabilitacji w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych w latach 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udostępnienie pomieszczeń na prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia i pielęgniarstwo z zakresu neurologii, psychiatrii i rehabilitacji w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych w latach 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. WYDŁUŻENIE TERMINU PŁATNOŚCI - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów kierunku fizjoterapia z zakresu pediatrii ; w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych w latach 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć praktycznych dla studentów kierunku fizjoterapia z zakresu pediatrii ; w tym umożliwienie prowadzenia badań naukowych w latach 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 9
- 2. WYDŁUŻENIE TERMINU PŁATNOŚCI - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wynajem na terenie miasta Łódź sali konferencyjnej lub widowiskowej lub teatralnej (z obsługą techniczną) wraz z kompleksową usługą cateringową
- wynajem na terenie miasta Łódź sali konferencyjnej lub widowiskowej lub teatralnej (z obsługą techniczną) wraz z kompleksową usługą cateringową
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania w dniu 20 maja 2025r w Rzeszowie (2części).
- Świadczenie usługi cateringowej, wynajem sal wraz z cateringiem na potrzeby konferencji "NBC 2025 & PCBBE 2025" organizowanej przez IBIB PAN w Warszawie w dniach 16-18 czerwca 2025r.
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania partnerów 28 maja 2025r w Rzeszowie.
więcej: Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.