eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Remont leśnej drogi wywozowej w leśnictwie Tarnawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-31

Sucha Beskidzka: Remont leśnej drogi wywozowej w leśnictwie Tarnawa
Numer ogłoszenia: 130487 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sucha, ul. Zamkowa 7, 34-200 Sucha Beskidzka, tel. 033 8742174.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/sucha/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.katowice.lasy.gov.pl/sucha/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont leśnej drogi wywozowej w leśnictwie Tarnawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe na leśnej drodze wywozowej w leśnictwie Tarnawa w oddziale 151. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace: * Nawierzchnie z tłucznia kamiennego z warstwą górną z tłucznia o grubości po zagęszczeniu 7 cm * Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład - pojemność łyżki 0,60, grunt kategorii III * Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie o grubości 10 cm Miejsce realizacji zadania: leśnictwo TARNAWA (województwo małopolskie, powiat suski, gmina Zembrzyce)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 350,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109, poz 1158 z późn. zmianami). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: 1. BGŻ o/Wadowice nr 28 2030 0045 1110 0000 00827690 lub 2. BS Sucha Beskidzka nr 76 8128 0005 0000 0286 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty jako - załącznik nr 12 do oferty Nie jest możliwe wniesienie wadium w formie pieniężnej w kasie Nadleśnictwa SUCHA. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy: - w formie oryginału złożyć w Kasie Nadleśnictwa Sucha i - jednej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dołączonej do oferty jako załącznik nr 12 do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 21.08.2007r., do godz. 900 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do dnia 21.08.2007r. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawcy przedstawią dokumenty (referencje) poświadczające realizację w ciągu ostatnich 3 latach budowy lub przebudowy dróg ze szczególnym uwzględnieniem dróg leśnych wykonywanych dla Nadleśnictw zlokalizowanych na terenach górskich (minimum 2 zadania realizowane dla Nadleśnictw górskich) - referencje nie potwierdzające realizacji budowy lub przebudowy leśnych dróg w Nadleśnictwach górskich będą traktowane jako nie spełniające warunków c) posiadają niezbędny potencjał techniczny i osobowy do wykonania zadania, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). e) znajdują się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) zaoferują warunki płatności: - przelew w terminie minimum 10 dni od dnia wystawienia faktury, g) zaoferują termin wykonania zamówienia od 03.09.2007r.-17.09.2007r. h) na wykonane prace udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji i) zaoferują cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia nie większą niż cena wynikająca z planów rzeczowo-finansowych Nadleśnictwa przeznaczona na to zadanie. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Niespełnienie chociażby jednego z warunków SIWZ skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą (Art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy, b) szczegółowy kosztorys ofertowy zgodnie z przedmiarem robót, c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, d) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, e) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi do niej zastrzeżeń i akceptuje warunki w niej zawarte, f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert), g) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego), h) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, i) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wraz z : - informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy-konania zamówienia - wskazaniem, które prace będą przez nich realizowane, j) oświadczenie o dysponowaniu sprzętem koniecznym do realizacji zadania, k) dokumenty poświadczające (referencje) realizację budowy dróg, l) kopię dowodu wniesienia wadium, m) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania firmy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. warunki gwarancji i serwisu - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/sucha/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Nadleśnictwa, pokój nr 7 ul.Zamkowa 7 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa, pokój nr 7 ul.Zamkowa 7 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.