To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-05
Suwałki: Zarządzanie i wsparcie techniczne, opieka prawna, promocja i szkolenia w projekcie Suwalski Internet równych szans
Numer ogłoszenia: 130515 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75236 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628102, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie i wsparcie techniczne, opieka prawna, promocja i szkolenia w projekcie Suwalski Internet równych szans.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: organizacji szkoleń w projekcie na rzecz Miasta Suwałki, Gminy Suwałki i Gminy Raczki, promocja projektu, doradztwo w zakresie zarządzania projektem, opieka prawna w projekcie Suwalski Internet równych szans, realizowanego przez Zamawiającego i dofinansowanego w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, zwanym dalej projektem. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: Na rzecz Miasta Suwałki - Lidera Projektu: 2.1. Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z niezbędnymi załącznikami dla zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz usługę dostępu do Internetu na potrzeby projektu Suwalski Internet równych szans, 2.2. Doradztwo w projekcie, tj.: a)prowadzenie asysty technicznej projektu, w tym w szczególności: przygotowanie wzorów dokumentów niezbędnych do formalnej obsługi projektu, przygotowywanie na potrzeby Zamawiającego projektów korespondencji z Instytucją Wdrażającą/Instytucją Pośredniczącą II Stopnia niezbędnych do formalnej obsługi projektu, przygotowywanie elektronicznej wersji wniosków beneficjenta o płatność (bez papierowych załączników), doradztwo dla Zamawiającego w zakresie formalnej obsługi projektu, b)opieka prawna (doradztwo prawne) w projekcie Suwalski Internet równych szans, c)przeprowadzenie promocji projektu Suwalski Internet równych szans, d)doradztwo w promocji w projekcie Suwalski Internet równych szans 2.3. Promocję projektu obejmującą: -opracowanie projektu graficznego i wykonanie 1000 szt. ulotek promujących projekt i dostarczenie ich do Zamawiającego (format A-4 składana do DL, pełen kolor, papier kreda, lakier punktowy), -organizację konferencji prasowej nt. projektu Suwalski Internet równych szans w Mieście Suwałki, -opracowanie i opublikowanie w lokalnej prasie mającej zasięg w Mieście Suwałki, Gminie Suwałki i Gminie Raczki 2 ogłoszeń nt. projektu, -opracowanie i opublikowanie w lokalnym radiu mającym zasięg w Mieście Suwałki, Gminie Suwałki i Gminie Raczki 1 ogłoszenia nt. projektu, -wykonanie i dostarczenie 195 kompletów oznakowania na zestawy komputerowe zakupione w ramach projektu. Miasto Suwałki, Gmina Suwałki i Gmina Raczki zapewnią możliwość oznakowania komputerów Wykonawcy przed wydaniem ich Beneficjentom Końcowym projektu, -organizację w Mieście Suwałki konferencji podsumowującej projekt na co najmniej 120 osób, w tym przygotowanie programu konferencji, zapewnienie prelegentów, przygotowanie i wysłanie zaproszeń dla uczestników, sporządzenie listy obecności uczestników i zapewnienie Sali na taką ilość osób, Promocja musi być wykonana zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. 2.4. Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Miasta Suwałki wg następującej specyfikacji: -uczestnicy szkoleń: dzieci i młodzież ucząca się, -temat szkoleń: obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie podstawowym (m. in. szkolenia dotyczące obsługi oprogramowania biurowego, antywirusowego, systemu operacyjnego, przeglądarek internetowych, obsługi programów pocztowych itd.). -miejsce szkoleń: Miasto Suwałki. Salę, w której organizowane będzie każde szkolenie, wskaże za każdym razem Zamawiający najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia, -czas szkoleń: w dni robocze w godzinach popołudniowych po godz. 15.00 i/lub w weekendy, z wyjątkiem wakacji szkolnych; -liczba kursów (identycznych tematycznie): 4. Każdy kurs będzie się składał z 8 szkoleń, zapewniających kolejno nabywanie nowych umiejętności i nowej wiedzy przez szkolone osoby, -łączna liczba szkoleń: 32 -liczba uczestników każdego szkolenia: 10 -liczba godzin każdego szkolenia: 4 W ramach usługi wykonawca: - opracuje harmonogram szkoleń i przedstawi do akceptacji Zamawiającego w terminie na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem pierwszego szkolenia, -opracuje program szkoleń, -opracuje, wykona i przekaże uczestnikom szkoleń materiały szkoleniowe, -sprawdzi listę obecności podczas szkoleń i przekaże ją Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń, -zapewni poczęstunek dla uczestników szkoleń w czasie szkolenia (przekąski w formie cateringu), -zapewni przeprowadzenie zajęć przez wykładowców. Zajęcia muszą być przeprowadzone z wykorzystaniem przez uczestników komputerów podłączonych do Internetu, -przeprowadzi testy dla uczestników szkoleń z nabytej wiedzy i umiejętności, -wyda uczestnikom certyfikaty zakończenia szkoleń, -będzie prowadził ewidencję prowadzonych szkoleń, -umożliwi wizytowanie zajęć i przeprowadzenie kontroli realizacji usługi przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programy Europejskie, -umożliwi wgląd przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programu Europejskie do wszystkich dokumentów związanych z realizowaną usługą, w tym dokumentów finansowych, -dostarczy Zamawiającemu dokumenty związane z realizowaną usługą, niezbędne do sprawozdawczości prowadzonej przez Zamawiającego, -oznaczy dokumenty i materiały tworzone w ramach usługi zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Zamawiający zapewni: -rekrutację uczestników szkoleń, -powiadomienie uczestników szkoleń o planowanych terminach i miejscu szkoleń, -zebranie danych osobowych uczestników szkoleń, -udostępnienie sali szkoleniowej z odpowiednim zapleczem technicznym, w tym stanowiskami komputerowymi podłączonymi do Internetu. 3.Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Gminy Suwałki wg następującej specyfikacji: -uczestnicy szkoleń: dzieci i młodzież ucząca się, -temat szkoleń: obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie podstawowym (m. in. szkolenia dotyczące obsługi oprogramowania biurowego, antywirusowego, systemu operacyjnego, przeglądarek internetowych, obsługi programów pocztowych itd.), - miejsce szkoleń: Gmina Suwałki. Salę, w której organizowane będzie każde szkolenie, wskaże za każdym razem Zamawiający po wcześniejszym uzgodnieniu z Gminą Suwałki, najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia, -czas szkoleń: w dni robocze w godzinach popołudniowych po godz. 15.00 i/lub w weekendy, z wyjątkiem wakacji szkolnych; -liczba kursów (identycznych tematycznie): 3. Każdy kurs będzie się składał z 8 szkoleń, zapewniających kolejno nabywanie nowych umiejętności i nowej wiedzy przez szkolone osoby, -łączna liczba szkoleń: 24 -liczba uczestników każdego szkolenia: 10 -liczba godzin każdego szkolenia: 4 W ramach usługi Wykonawca: -opracuje harmonogram szkoleń i przedstawi do akceptacji Zamawiającego w terminie na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem pierwszego szkolenia, -opracuje program szkoleń, -opracuje, wykona i przekaże uczestnikom szkoleń materiały szkoleniowe, -sprawdzi listę obecności podczas szkoleń i przekaże ją Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń, -zapewni poczęstunek dla uczestników szkoleń w czasie szkolenia (przekąski w formie cateringu), -zapewni przeprowadzenie zajęć przez wykładowców. Zajęcia muszą być przeprowadzone z wykorzystaniem przez uczestników komputerów podłączonych do Internetu, -przeprowadzi testy dla uczestników szkoleń z nabytej wiedzy i umiejętności, -wyda uczestnikom certyfikaty zakończenia szkoleń, -będzie prowadził ewidencję prowadzonych szkoleń, -umożliwi wizytowanie zajęć i przeprowadzenie kontroli realizacji usługi przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programy Europejskie, -umożliwi wgląd przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programu Europejskie do wszystkich dokumentów związanych z realizowaną usługą, w tym dokumentów finansowych, -dostarczy Zamawiającemu dokumenty związane z realizowaną usługą, niezbędne do sprawozdawczości prowadzonej przez Zamawiającego, -oznaczy dokumenty i materiały tworzone w ramach usługi zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Zamawiający na podstawie informacji z Gminy Suwałki zapewni: -rekrutację uczestników szkoleń -powiadomienie uczestników szkoleń o planowanych terminach i miejscu szkoleń, -zebranie danych osobowych uczestników szkoleń, -udostępnienie sali szkoleniowej z odpowiednim zapleczem technicznym, w tym stanowiskami komputerowymi podłączonymi do Internetu. 4.Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Gminy Raczki wg następującej specyfikacji: -uczestnicy szkoleń: dzieci i młodzież ucząca się, -temat szkoleń: obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie podstawowym (m. in. szkolenia dotyczące obsługi oprogramowania biurowego, antywirusowego, systemu operacyjnego, przeglądarek internetowych, obsługi programów pocztowych itd.), -miejsce szkoleń: Gmina Raczki. Salę, w której organizowane będzie każde szkolenie, wskaże za każdym razem Zamawiający po wcześniejszym uzgodnieniu z Gminą Raczki, najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia, -czas szkoleń: w dni robocze w godzinach popołudniowych po godz. 15.00 i/lub w weekendy, z wyjątkiem wakacji szkolnych; -liczba kursów (identycznych tematycznie): 5. Każdy kurs będzie się składał z 8 szkoleń, zapewniających kolejno nabywanie nowych umiejętności i nowej wiedzy przez szkolone osoby, -łączna liczba szkoleń: 40 -liczba uczestników każdego szkolenia: 10 -liczba godzin każdego szkolenia: 4 W ramach usługi Wykonawca: -opracuje harmonogram szkoleń i przedstawi do akceptacji Zamawiającego w terminie na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem pierwszego szkolenia, -opracuje program szkoleń, -opracuje, wykona i przekaże uczestnikom szkoleń materiały szkoleniowe, -sprawdzi listę obecności podczas szkoleń i przekaże ją Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń, -zapewni poczęstunek dla uczestników szkoleń w czasie szkolenia (przekąski w formie cateringu), -zapewni przeprowadzenie zajęć przez wykładowców. Zajęcia muszą być przeprowadzone z wykorzystaniem przez uczestników komputerów podłączonych do Internetu, -przeprowadzi testy dla uczestników szkoleń z nabytej wiedzy i umiejętności, -wyda uczestnikom certyfikaty zakończenia szkoleń, -będzie prowadził ewidencję prowadzonych szkoleń, -umożliwi wizytowanie zajęć i przeprowadzenie kontroli realizacji usługi przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programy Europejskie, -umożliwi wgląd przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programu Europejskie do wszystkich dokumentów związanych z realizowaną usługą, w tym dokumentów finansowych, -dostarczy Zamawiającemu dokumenty związane z realizowaną usługą, niezbędne do sprawozdawczości prowadzonej przez Zamawiającego, -oznaczy dokumenty i materiały tworzone w ramach usługi zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Zamawiający na podstawie informacji z Gminy Raczki zapewni: -rekrutację uczestników szkoleń -powiadomienie uczestników szkoleń o planowanych terminach i miejscu szkoleń, -zebranie danych osobowych uczestników szkoleń, -udostępnienie sali szkoleniowej z odpowiednim zapleczem technicznym, w tym stanowiskami komputerowymi podłączonymi do Internetu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów 79.97.00.00 - Usługi publikacji 92.21.10.00 - (2) Usługi produkcji radiowej 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Suwalski Internet równych szans realizowany w ramach Programy Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, oś priorytetowa 8: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "MIASTA W INTERNECIE"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "MIASTA W INTERNECIE"
- Stowarzyszenie Miasta w Internecie, ul. Krakowska 11 A, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179476,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 164400,00
Oferta z najniższą ceną: 164400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 227011,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Czorsztyn - szkolenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.