eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiZarządzanie i wsparcie techniczne, opieka prawna, promocja i szkolenia w projekcie Suwalski Internet równych szans

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-12

Suwałki: Zarządzanie i wsparcie techniczne, opieka prawna, promocja i szkolenia w projekcie Suwalski Internet równych szans
Numer ogłoszenia: 75236 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Suwałkach , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie i wsparcie techniczne, opieka prawna, promocja i szkolenia w projekcie Suwalski Internet równych szans.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: organizacji szkoleń w projekcie na rzecz Miasta Suwałki, Gminy Suwałki i Gminy Raczki, promocja projektu, doradztwo w zakresie zarządzania projektem, opieka prawna w projekcie Suwalski Internet równych szans, realizowanego przez Zamawiającego i dofinansowanego w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, zwanym dalej projektem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Na rzecz Miasta Suwałki - Lidera Projektu: 2.1. Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z niezbędnymi załącznikami dla zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz usługę dostępu do Internetu na potrzeby projektu Suwalski Internet równych szans, 2.2. Doradztwo w projekcie, tj.: a) prowadzenie asysty technicznej projektu, w tym w szczególności: przygotowanie wzorów dokumentów niezbędnych do formalnej obsługi projektu, przygotowywanie na potrzeby Zamawiającego projektów korespondencji z Instytucją Wdrażającą/Instytucją Pośredniczącą II Stopnia niezbędnych do formalnej obsługi projektu, przygotowywanie elektronicznej wersji wniosków beneficjenta o płatność (bez papierowych załączników), doradztwo dla Zamawiającego w zakresie formalnej obsługi projektu, b) opieka prawna (doradztwo prawne) w projekcie Suwalski Internet równych szans, c) przeprowadzenie promocji projektu Suwalski Internet równych szans, d) doradztwo w promocji w projekcie Suwalski Internet równych szans 2.3. Promocję projektu obejmującą: - opracowanie projektu graficznego i wykonanie 1000 szt. ulotek promujących projekt i dostarczenie ich do Zamawiającego (format A-4 składana do DL, pełen kolor, papier kreda, lakier punktowy), - organizację konferencji prasowej nt. projektu Suwalski Internet równych szans w Mieście Suwałki, - opracowanie i opublikowanie w lokalnej prasie mającej zasięg w Mieście Suwałki, Gminie Suwałki i Gminie Raczki 2 ogłoszeń nt. projektu, - opracowanie i opublikowanie w lokalnym radiu mającym zasięg w Mieście Suwałki, Gminie Suwałki i Gminie Raczki 1 ogłoszenia nt. projektu, - wykonanie i dostarczenie 195 kompletów oznakowania na zestawy komputerowe zakupione w ramach projektu. Miasto Suwałki, Gmina Suwałki i Gmina Raczki zapewnią możliwość oznakowania komputerów Wykonawcy przed wydaniem ich Beneficjentom Końcowym projektu, - organizację w Mieście Suwałki konferencji podsumowującej projekt na co najmniej 120 osób, w tym przygotowanie programu konferencji, zapewnienie prelegentów, przygotowanie i wysłanie zaproszeń dla uczestników, sporządzenie listy obecności uczestników i zapewnienie Sali na taką ilość osób, Promocja musi być wykonana zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. 2.4. Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Miasta Suwałki wg następującej specyfikacji: - uczestnicy szkoleń: dzieci i młodzież ucząca się, - temat szkoleń: obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie podstawowym (m. in. szkolenia dotyczące obsługi oprogramowania biurowego, antywirusowego, systemu operacyjnego, przeglądarek internetowych, obsługi programów pocztowych itd.). - miejsce szkoleń: Miasto Suwałki. Salę, w której organizowane będzie każde szkolenie, wskaże za każdym razem Zamawiający najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia, - czas szkoleń: w dni robocze w godzinach popołudniowych po godz. 15.00 i/lub w weekendy, z wyjątkiem wakacji szkolnych; - liczba kursów (identycznych tematycznie): 4. Każdy kurs będzie się składał z 8 szkoleń, zapewniających kolejno nabywanie nowych umiejętności i nowej wiedzy przez szkolone osoby, - łączna liczba szkoleń: 32 - liczba uczestników każdego szkolenia: 10 - liczba godzin każdego szkolenia: 4 W ramach usługi Wykonawca: - opracuje harmonogram szkoleń i przedstawi do akceptacji Zamawiającego w terminie na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem pierwszego szkolenia, - opracuje program szkoleń, - opracuje, wykona i przekaże uczestnikom szkoleń materiały szkoleniowe, - sprawdzi listę obecności podczas szkoleń i przekaże ją Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń, - zapewni poczęstunek dla uczestników szkoleń w czasie szkolenia (przekąski w formie cateringu), - zapewni przeprowadzenie zajęć przez wykładowców. Zajęcia muszą być przeprowadzone z wykorzystaniem przez uczestników komputerów podłączonych do Internetu, - przeprowadzi testy dla uczestników szkoleń z nabytej wiedzy i umiejętności, - wyda uczestnikom certyfikaty zakończenia szkoleń, - będzie prowadził ewidencję prowadzonych szkoleń, - umożliwi wizytowanie zajęć i przeprowadzenie kontroli realizacji usługi przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programy Europejskie, - umożliwi wgląd przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programu Europejskie do wszystkich dokumentów związanych z realizowaną usługą, w tym dokumentów finansowych, - dostarczy Zamawiającemu dokumenty związane z realizowaną usługą, niezbędne do sprawozdawczości prowadzonej przez Zamawiającego, - oznaczy dokumenty i materiały tworzone w ramach usługi zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Zamawiający zapewni: - rekrutację uczestników szkoleń, - powiadomienie uczestników szkoleń o planowanych terminach i miejscu szkoleń, - zebranie danych osobowych uczestników szkoleń, - udostępnienie sali szkoleniowej z odpowiednim zapleczem technicznym, w tym stanowiskami komputerowymi podłączonymi do Internetu. 3. Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Gminy Suwałki wg następującej specyfikacji: - uczestnicy szkoleń: dzieci i młodzież ucząca się, - temat szkoleń: obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie podstawowym (m. in. szkolenia dotyczące obsługi oprogramowania biurowego, antywirusowego, systemu operacyjnego, przeglądarek internetowych, obsługi programów pocztowych itd.), - miejsce szkoleń: Gmina Suwałki. Salę, w której organizowane będzie każde szkolenie, wskaże za każdym razem Zamawiający po wcześniejszym uzgodnieniu z Gminą Suwałki, najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia, - czas szkoleń: w dni robocze w godzinach popołudniowych po godz. 15.00 i/lub w weekendy, z wyjątkiem wakacji szkolnych; - liczba kursów (identycznych tematycznie): 3. Każdy kurs będzie się składał z 8 szkoleń, zapewniających kolejno nabywanie nowych umiejętności i nowej wiedzy przez szkolone osoby, - łączna liczba szkoleń: 24 - liczba uczestników każdego szkolenia: 10 - liczba godzin każdego szkolenia: 4 W ramach usługi Wykonawca: - opracuje harmonogram szkoleń i przedstawi do akceptacji Zamawiającego w terminie na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem pierwszego szkolenia, - opracuje program szkoleń, - opracuje, wykona i przekaże uczestnikom szkoleń materiały szkoleniowe, - sprawdzi listę obecności podczas szkoleń i przekaże ją Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń, - zapewni poczęstunek dla uczestników szkoleń w czasie szkolenia (przekąski w formie cateringu), - zapewni przeprowadzenie zajęć przez wykładowców. Zajęcia muszą być przeprowadzone z wykorzystaniem przez uczestników komputerów podłączonych do Internetu, - przeprowadzi testy dla uczestników szkoleń z nabytej wiedzy i umiejętności, - wyda uczestnikom certyfikaty zakończenia szkoleń, - będzie prowadził ewidencję prowadzonych szkoleń, - umożliwi wizytowanie zajęć i przeprowadzenie kontroli realizacji usługi przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programy Europejskie, - umożliwi wgląd przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programu Europejskie do wszystkich dokumentów związanych z realizowaną usługą, w tym dokumentów finansowych, - dostarczy Zamawiającemu dokumenty związane z realizowaną usługą, niezbędne do sprawozdawczości prowadzonej przez Zamawiającego, - oznaczy dokumenty i materiały tworzone w ramach usługi zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Zamawiający na podstawie informacji z Gminy Suwałki zapewni: - rekrutację uczestników szkoleń - powiadomienie uczestników szkoleń o planowanych terminach i miejscu szkoleń, - zebranie danych osobowych uczestników szkoleń, - udostępnienie sali szkoleniowej z odpowiednim zapleczem technicznym, w tym stanowiskami komputerowymi podłączonymi do Internetu. 4. Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Gminy Raczki wg następującej specyfikacji: - uczestnicy szkoleń: dzieci i młodzież ucząca się, - temat szkoleń: obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie podstawowym (m. in. szkolenia dotyczące obsługi oprogramowania biurowego, antywirusowego, systemu operacyjnego, przeglądarek internetowych, obsługi programów pocztowych itd.), - miejsce szkoleń: Gmina Raczki. Salę, w której organizowane będzie każde szkolenie, wskaże za każdym razem Zamawiający po wcześniejszym uzgodnieniu z Gminą Raczki, najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia, - czas szkoleń: w dni robocze w godzinach popołudniowych po godz. 15.00 i/lub w weekendy, z wyjątkiem wakacji szkolnych; - liczba kursów (identycznych tematycznie): 5. Każdy kurs będzie się składał z 8 szkoleń, zapewniających kolejno nabywanie nowych umiejętności i nowej wiedzy przez szkolone osoby, - łączna liczba szkoleń: 40 - liczba uczestników każdego szkolenia: 10 - liczba godzin każdego szkolenia: 4 W ramach usługi Wykonawca: - opracuje harmonogram szkoleń i przedstawi do akceptacji Zamawiającego w terminie na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem pierwszego szkolenia, - opracuje program szkoleń, - opracuje, wykona i przekaże uczestnikom szkoleń materiały szkoleniowe, - sprawdzi listę obecności podczas szkoleń i przekaże ją Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń, - zapewni poczęstunek dla uczestników szkoleń w czasie szkolenia (przekąski w formie cateringu), - zapewni przeprowadzenie zajęć przez wykładowców. Zajęcia muszą być przeprowadzone z wykorzystaniem przez uczestników komputerów podłączonych do Internetu, - przeprowadzi testy dla uczestników szkoleń z nabytej wiedzy i umiejętności, - wyda uczestnikom certyfikaty zakończenia szkoleń, - będzie prowadził ewidencję prowadzonych szkoleń, - umożliwi wizytowanie zajęć i przeprowadzenie kontroli realizacji usługi przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programy Europejskie, - umożliwi wgląd przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programu Europejskie do wszystkich dokumentów związanych z realizowaną usługą, w tym dokumentów finansowych, - dostarczy Zamawiającemu dokumenty związane z realizowaną usługą, niezbędne do sprawozdawczości prowadzonej przez Zamawiającego, - oznaczy dokumenty i materiały tworzone w ramach usługi zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Zamawiający na podstawie informacji z Gminy Raczki zapewni: - rekrutację uczestników szkoleń - powiadomienie uczestników szkoleń o planowanych terminach i miejscu szkoleń, - zebranie danych osobowych uczestników szkoleń, - udostępnienie sali szkoleniowej z odpowiednim zapleczem technicznym, w tym stanowiskami komputerowymi podłączonymi do Internetu. Integralną częścią SIWZ jest umowa zawarta pomiędzy Miastem Suwałki (Zamawiającym) Gminą Suwałki i Gminą Raczki dotycząca szczegółowych warunków związanych z przetargiem nieograniczonym dot. Zarządzania i wsparcia technicznego, opieki prawnej, promocji i szkoleń w projekcie Suwalski Internet równych szans dofinansowanego w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów 79.97.00.00 - Usługi publikacji 92.21.10.00 - (2) Usługi produkcji radiowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A II O. w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 20.04.2011 do godz. 10.00. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty jest termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w pokoju nr 7 Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1. 6. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) Ocena spełniania niniejszych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentu, według kryterium - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) spełnią warunek wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: 1) zrealizowali lub realizują jako lider lub partner projektu co najmniej jeden projekt partnerski, który obejmował (obejmuje) swym zakresem działania podnoszące kompetencje społeczeństwa w zakresie wykorzystania Internetu o wartości co najmniej 100 000 zł, 2) przeprowadzili szkolenia podnoszące kompetencje cyfrowe uczestników dla co najmniej 60 osób łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, prócz oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw lub usług z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców według wzoru określonego w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania niniejszych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentów, według kryterium - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentu, według kryterium - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie jako kierownik projektów, 2) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzaniu zamówień publicznych, 3) co najmniej jedną osobę posiadającą doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu obsługi komputera, 4) co najmniej jedną osobę - radcę prawnego lub adwokata (tj. osoba uprawniona do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub są prawnikami zagranicznymi wykonującymi stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu pomocy prawnej przez prawników zagranicznych w RP oraz posiadają wpis na listę potwierdzającą wykonanie zawodu adwokata lub radcy prawnego, prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub Okręgową Izbę Adwokacką. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu potwierdzania spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 i 5 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania niniejszych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentów, według kryterium - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana, na podstawie analizy treści złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp tj. załącznik nr 3 niniejszej SIWZ - według kryterium spełnia - nie spełnia. Ponadto Zamawiający wymaga posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca chcąc spełnić ww. warunek, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, iż jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej prze niego działalności- poświadczoną przez niego za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania niniejszych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentów, według kryterium - spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku kiedy okres realizacji projektu zostanie wydłużony lub skrócony zastrzega się możliwość przedłużenia lub skrócenia terminu realizacji zamówienia (umowy z Wykonawcą) w części obejmującej doradztwo w projekcie (rozdział 2, ust. 2, pkt. 2) SIWZ o okres wynikający z aneksu do umowy o dofinansowanie projektu Suwalski Internet równych szans.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/Przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suwałkach ul. Mickiewicza 1 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Suwałkach ul. Mickiewicza 1 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: organizacji szkoleń w projekcie na rzecz Miasta Suwałki, Gminy Suwałki i Gminy Raczki, promocja projektu, doradztwo w zakresie zarządzania projektem, opieka prawna w projekcie Suwalski Internet równych szans, realizowanego przez Zamawiającego i dofinansowanego w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, zwanym dalej projektem. Płatność z budżetu środków europejskich wynosi 85% wartości projektu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.