Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Suwałki: Zarządzanie i wsparcie techniczne, opieka prawna, promocja i szkolenia w projekcie Suwalski Internet równych szans
Numer ogłoszenia: 75236 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Suwałkach , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie i wsparcie techniczne, opieka prawna, promocja i szkolenia w projekcie Suwalski Internet równych szans.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: organizacji szkoleń w projekcie na rzecz Miasta Suwałki, Gminy Suwałki i Gminy Raczki, promocja projektu, doradztwo w zakresie zarządzania projektem, opieka prawna w projekcie Suwalski Internet równych szans, realizowanego przez Zamawiającego i dofinansowanego w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, zwanym dalej projektem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Na rzecz Miasta Suwałki - Lidera Projektu: 2.1. Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z niezbędnymi załącznikami dla zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz usługę dostępu do Internetu na potrzeby projektu Suwalski Internet równych szans, 2.2. Doradztwo w projekcie, tj.: a) prowadzenie asysty technicznej projektu, w tym w szczególności: przygotowanie wzorów dokumentów niezbędnych do formalnej obsługi projektu, przygotowywanie na potrzeby Zamawiającego projektów korespondencji z Instytucją Wdrażającą/Instytucją Pośredniczącą II Stopnia niezbędnych do formalnej obsługi projektu, przygotowywanie elektronicznej wersji wniosków beneficjenta o płatność (bez papierowych załączników), doradztwo dla Zamawiającego w zakresie formalnej obsługi projektu, b) opieka prawna (doradztwo prawne) w projekcie Suwalski Internet równych szans, c) przeprowadzenie promocji projektu Suwalski Internet równych szans, d) doradztwo w promocji w projekcie Suwalski Internet równych szans 2.3. Promocję projektu obejmującą: - opracowanie projektu graficznego i wykonanie 1000 szt. ulotek promujących projekt i dostarczenie ich do Zamawiającego (format A-4 składana do DL, pełen kolor, papier kreda, lakier punktowy), - organizację konferencji prasowej nt. projektu Suwalski Internet równych szans w Mieście Suwałki, - opracowanie i opublikowanie w lokalnej prasie mającej zasięg w Mieście Suwałki, Gminie Suwałki i Gminie Raczki 2 ogłoszeń nt. projektu, - opracowanie i opublikowanie w lokalnym radiu mającym zasięg w Mieście Suwałki, Gminie Suwałki i Gminie Raczki 1 ogłoszenia nt. projektu, - wykonanie i dostarczenie 195 kompletów oznakowania na zestawy komputerowe zakupione w ramach projektu. Miasto Suwałki, Gmina Suwałki i Gmina Raczki zapewnią możliwość oznakowania komputerów Wykonawcy przed wydaniem ich Beneficjentom Końcowym projektu, - organizację w Mieście Suwałki konferencji podsumowującej projekt na co najmniej 120 osób, w tym przygotowanie programu konferencji, zapewnienie prelegentów, przygotowanie i wysłanie zaproszeń dla uczestników, sporządzenie listy obecności uczestników i zapewnienie Sali na taką ilość osób, Promocja musi być wykonana zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. 2.4. Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Miasta Suwałki wg następującej specyfikacji: - uczestnicy szkoleń: dzieci i młodzież ucząca się, - temat szkoleń: obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie podstawowym (m. in. szkolenia dotyczące obsługi oprogramowania biurowego, antywirusowego, systemu operacyjnego, przeglądarek internetowych, obsługi programów pocztowych itd.). - miejsce szkoleń: Miasto Suwałki. Salę, w której organizowane będzie każde szkolenie, wskaże za każdym razem Zamawiający najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia, - czas szkoleń: w dni robocze w godzinach popołudniowych po godz. 15.00 i/lub w weekendy, z wyjątkiem wakacji szkolnych; - liczba kursów (identycznych tematycznie): 4. Każdy kurs będzie się składał z 8 szkoleń, zapewniających kolejno nabywanie nowych umiejętności i nowej wiedzy przez szkolone osoby, - łączna liczba szkoleń: 32 - liczba uczestników każdego szkolenia: 10 - liczba godzin każdego szkolenia: 4 W ramach usługi Wykonawca: - opracuje harmonogram szkoleń i przedstawi do akceptacji Zamawiającego w terminie na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem pierwszego szkolenia, - opracuje program szkoleń, - opracuje, wykona i przekaże uczestnikom szkoleń materiały szkoleniowe, - sprawdzi listę obecności podczas szkoleń i przekaże ją Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń, - zapewni poczęstunek dla uczestników szkoleń w czasie szkolenia (przekąski w formie cateringu), - zapewni przeprowadzenie zajęć przez wykładowców. Zajęcia muszą być przeprowadzone z wykorzystaniem przez uczestników komputerów podłączonych do Internetu, - przeprowadzi testy dla uczestników szkoleń z nabytej wiedzy i umiejętności, - wyda uczestnikom certyfikaty zakończenia szkoleń, - będzie prowadził ewidencję prowadzonych szkoleń, - umożliwi wizytowanie zajęć i przeprowadzenie kontroli realizacji usługi przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programy Europejskie, - umożliwi wgląd przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programu Europejskie do wszystkich dokumentów związanych z realizowaną usługą, w tym dokumentów finansowych, - dostarczy Zamawiającemu dokumenty związane z realizowaną usługą, niezbędne do sprawozdawczości prowadzonej przez Zamawiającego, - oznaczy dokumenty i materiały tworzone w ramach usługi zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Zamawiający zapewni: - rekrutację uczestników szkoleń, - powiadomienie uczestników szkoleń o planowanych terminach i miejscu szkoleń, - zebranie danych osobowych uczestników szkoleń, - udostępnienie sali szkoleniowej z odpowiednim zapleczem technicznym, w tym stanowiskami komputerowymi podłączonymi do Internetu. 3. Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Gminy Suwałki wg następującej specyfikacji: - uczestnicy szkoleń: dzieci i młodzież ucząca się, - temat szkoleń: obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie podstawowym (m. in. szkolenia dotyczące obsługi oprogramowania biurowego, antywirusowego, systemu operacyjnego, przeglądarek internetowych, obsługi programów pocztowych itd.), - miejsce szkoleń: Gmina Suwałki. Salę, w której organizowane będzie każde szkolenie, wskaże za każdym razem Zamawiający po wcześniejszym uzgodnieniu z Gminą Suwałki, najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia, - czas szkoleń: w dni robocze w godzinach popołudniowych po godz. 15.00 i/lub w weekendy, z wyjątkiem wakacji szkolnych; - liczba kursów (identycznych tematycznie): 3. Każdy kurs będzie się składał z 8 szkoleń, zapewniających kolejno nabywanie nowych umiejętności i nowej wiedzy przez szkolone osoby, - łączna liczba szkoleń: 24 - liczba uczestników każdego szkolenia: 10 - liczba godzin każdego szkolenia: 4 W ramach usługi Wykonawca: - opracuje harmonogram szkoleń i przedstawi do akceptacji Zamawiającego w terminie na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem pierwszego szkolenia, - opracuje program szkoleń, - opracuje, wykona i przekaże uczestnikom szkoleń materiały szkoleniowe, - sprawdzi listę obecności podczas szkoleń i przekaże ją Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń, - zapewni poczęstunek dla uczestników szkoleń w czasie szkolenia (przekąski w formie cateringu), - zapewni przeprowadzenie zajęć przez wykładowców. Zajęcia muszą być przeprowadzone z wykorzystaniem przez uczestników komputerów podłączonych do Internetu, - przeprowadzi testy dla uczestników szkoleń z nabytej wiedzy i umiejętności, - wyda uczestnikom certyfikaty zakończenia szkoleń, - będzie prowadził ewidencję prowadzonych szkoleń, - umożliwi wizytowanie zajęć i przeprowadzenie kontroli realizacji usługi przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programy Europejskie, - umożliwi wgląd przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programu Europejskie do wszystkich dokumentów związanych z realizowaną usługą, w tym dokumentów finansowych, - dostarczy Zamawiającemu dokumenty związane z realizowaną usługą, niezbędne do sprawozdawczości prowadzonej przez Zamawiającego, - oznaczy dokumenty i materiały tworzone w ramach usługi zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Zamawiający na podstawie informacji z Gminy Suwałki zapewni: - rekrutację uczestników szkoleń - powiadomienie uczestników szkoleń o planowanych terminach i miejscu szkoleń, - zebranie danych osobowych uczestników szkoleń, - udostępnienie sali szkoleniowej z odpowiednim zapleczem technicznym, w tym stanowiskami komputerowymi podłączonymi do Internetu. 4. Przeprowadzenie szkoleń na rzecz Gminy Raczki wg następującej specyfikacji: - uczestnicy szkoleń: dzieci i młodzież ucząca się, - temat szkoleń: obsługa komputera i korzystanie z Internetu na poziomie podstawowym (m. in. szkolenia dotyczące obsługi oprogramowania biurowego, antywirusowego, systemu operacyjnego, przeglądarek internetowych, obsługi programów pocztowych itd.), - miejsce szkoleń: Gmina Raczki. Salę, w której organizowane będzie każde szkolenie, wskaże za każdym razem Zamawiający po wcześniejszym uzgodnieniu z Gminą Raczki, najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia, - czas szkoleń: w dni robocze w godzinach popołudniowych po godz. 15.00 i/lub w weekendy, z wyjątkiem wakacji szkolnych; - liczba kursów (identycznych tematycznie): 5. Każdy kurs będzie się składał z 8 szkoleń, zapewniających kolejno nabywanie nowych umiejętności i nowej wiedzy przez szkolone osoby, - łączna liczba szkoleń: 40 - liczba uczestników każdego szkolenia: 10 - liczba godzin każdego szkolenia: 4 W ramach usługi Wykonawca: - opracuje harmonogram szkoleń i przedstawi do akceptacji Zamawiającego w terminie na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem pierwszego szkolenia, - opracuje program szkoleń, - opracuje, wykona i przekaże uczestnikom szkoleń materiały szkoleniowe, - sprawdzi listę obecności podczas szkoleń i przekaże ją Zamawiającemu po zakończeniu szkoleń, - zapewni poczęstunek dla uczestników szkoleń w czasie szkolenia (przekąski w formie cateringu), - zapewni przeprowadzenie zajęć przez wykładowców. Zajęcia muszą być przeprowadzone z wykorzystaniem przez uczestników komputerów podłączonych do Internetu, - przeprowadzi testy dla uczestników szkoleń z nabytej wiedzy i umiejętności, - wyda uczestnikom certyfikaty zakończenia szkoleń, - będzie prowadził ewidencję prowadzonych szkoleń, - umożliwi wizytowanie zajęć i przeprowadzenie kontroli realizacji usługi przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programy Europejskie, - umożliwi wgląd przez Zamawiającego lub Władzę Wdrażającą Programu Europejskie do wszystkich dokumentów związanych z realizowaną usługą, w tym dokumentów finansowych, - dostarczy Zamawiającemu dokumenty związane z realizowaną usługą, niezbędne do sprawozdawczości prowadzonej przez Zamawiającego, - oznaczy dokumenty i materiały tworzone w ramach usługi zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Zamawiający na podstawie informacji z Gminy Raczki zapewni: - rekrutację uczestników szkoleń - powiadomienie uczestników szkoleń o planowanych terminach i miejscu szkoleń, - zebranie danych osobowych uczestników szkoleń, - udostępnienie sali szkoleniowej z odpowiednim zapleczem technicznym, w tym stanowiskami komputerowymi podłączonymi do Internetu. Integralną częścią SIWZ jest umowa zawarta pomiędzy Miastem Suwałki (Zamawiającym) Gminą Suwałki i Gminą Raczki dotycząca szczegółowych warunków związanych z przetargiem nieograniczonym dot. Zarządzania i wsparcia technicznego, opieki prawnej, promocji i szkoleń w projekcie Suwalski Internet równych szans dofinansowanego w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów 79.97.00.00 - Usługi publikacji 92.21.10.00 - (2) Usługi produkcji radiowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suwałkach w Banku Pekao S.A II O. w Suwałkach nr 76 1240 5211 1111 0000 4929 8215 w terminie do dnia 20.04.2011 do godz. 10.00. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty jest termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w pokoju nr 7 Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1. 6. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) Ocena spełniania niniejszych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentu, według kryterium - spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) spełnią warunek wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: 1) zrealizowali lub realizują jako lider lub partner projektu co najmniej jeden projekt partnerski, który obejmował (obejmuje) swym zakresem działania podnoszące kompetencje społeczeństwa w zakresie wykorzystania Internetu o wartości co najmniej 100 000 zł, 2) przeprowadzili szkolenia podnoszące kompetencje cyfrowe uczestników dla co najmniej 60 osób łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, prócz oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw lub usług z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców według wzoru określonego w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania niniejszych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentów, według kryterium - spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentu, według kryterium - spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie jako kierownik projektów, 2) co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w przeprowadzaniu zamówień publicznych, 3) co najmniej jedną osobę posiadającą doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń z zakresu obsługi komputera, 4) co najmniej jedną osobę - radcę prawnego lub adwokata (tj. osoba uprawniona do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub są prawnikami zagranicznymi wykonującymi stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu pomocy prawnej przez prawników zagranicznych w RP oraz posiadają wpis na listę potwierdzającą wykonanie zawodu adwokata lub radcy prawnego, prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub Okręgową Izbę Adwokacką. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu potwierdzania spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenia stanowiące załącznik nr 3 i 5 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania niniejszych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentów, według kryterium - spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana, na podstawie analizy treści złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp tj. załącznik nr 3 niniejszej SIWZ - według kryterium spełnia - nie spełnia. Ponadto Zamawiający wymaga posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca chcąc spełnić ww. warunek, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, iż jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej prze niego działalności- poświadczoną przez niego za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania niniejszych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy ww. dokumentów, według kryterium - spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku kiedy okres realizacji projektu zostanie wydłużony lub skrócony zastrzega się możliwość przedłużenia lub skrócenia terminu realizacji zamówienia (umowy z Wykonawcą) w części obejmującej doradztwo w projekcie (rozdział 2, ust. 2, pkt. 2) SIWZ o okres wynikający z aneksu do umowy o dofinansowanie projektu Suwalski Internet równych szans.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/Przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suwałkach
ul. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Suwałkach ul. Mickiewicza 1 16-400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: organizacji szkoleń w projekcie na rzecz Miasta Suwałki, Gminy Suwałki i Gminy Raczki, promocja projektu, doradztwo w zakresie zarządzania projektem, opieka prawna w projekcie Suwalski Internet równych szans, realizowanego przez Zamawiającego i dofinansowanego w ramach działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, zwanym dalej projektem. Płatność z budżetu środków europejskich wynosi 85% wartości projektu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Kompleksowa usługa obsługi prawnej Sądu Okręgowego w Katowicach przez okres 36 miesięcy
- Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej ZDW w Opolu w zakresie zadań i obowiązk. realizowanych przez zamawiając. w okresie 24 m-cy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.