Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Kępice: Budowa drogi leśnej nr 32 w Leśnictwie Podgóry
Numer ogłoszenia: 130641 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Warcino, ul. Sikorskiego 11, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576671, fax 059 8576951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/warcino/info.php?id=51
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGLLP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej nr 32 w Leśnictwie Podgóry.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi leśnej nr 32 w l-ctwie Podgóry, na długości 1048,45 zgodnie z projektem, przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 7500,- zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, b)zapewnią kierowanie robotami przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia budowlane oraz zapewnią o ich przynależności do odpowiednich izb, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje zamówienie, w tym co najmniej jedno zadanie wartości przekraczającej 300 tys. zł wraz z referencjami , d) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia i dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami: - narzędzia i maszyny , których użycie Wykonawca gwarantuje: -równiarka samojezdną o mocy min. 100 KM, -walec statyczny samojezdny o ciężarze min. 10 ton, -spycharka gąsienicowa o mocy min. 75 KM, e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykażą i udokumentują, iż posiadają własne środki lub dostęp do kredytu. Kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być niższa niż 10% ceny oferowanej Brutto, f)posiadają polisy lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości oferty, g)udzielą gwarancji na minimum 5 lat. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku, zał. nr 1 b)kosztorys ofertowy wg dołączonego przedmiaru robót, zał. nr 3 c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie konsorcjum, d)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upłyywem terminu składania ofert, e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu oferty, f)aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotycząca: (a)osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), (b)urzędujących członków władz osób prawnych. g)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); h)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); i)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wy¬stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); j)wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy¬konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg załącznika nr 4 do SIWZ, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ posiadają wyma¬gane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności oraz przynależność do odpowiedniej izby zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, k) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg załącznika nr 6 do SIWZ. ł) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje zamówienie, w tym co najmniej jedno zadanie wartości przekraczającej 300 tys. zł wraz z referencjami , załącznik nr 5 do SIWZ, m) informację z Banku potwierdzającą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową na kwotę min. 10% wysokości oferowanej ceny brutto ( wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła¬dania ofert); n) oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) zał. nr 7do SIWZ, m) polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości wartości oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/warcino/info.php?id=51
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Warcino ul. Sikorskiego 11 77-230 Kępice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kępice ul. Sikorskiego 11, 77-230 Kępice pokój nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej 2515D Niwnice -Kotliska w km 4+750-9+250 o dł. 4,50 km
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Pogonowie
- Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 101817L w m. Bezwola
- " Etap II - Budowa kanału sanitarnego z odnogami bocznymi do granic posesji ulice : Rzemieślnicza, Krakowska ,Kopernika, bez nazwy w Białobrzegach"
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie miasta Rzeszowa - przebudowa drogi polegająca na wykonaniu chodników.
- Przebudowa dróg gminnych (z podziałem na 6 części)
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.