eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsięcinyPrzebudowa dróg gminnych (z podziałem na 6 części)



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych (z podziałem na 6 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osięciny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Osięciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-220

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542650030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@osieciny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieciny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych (z podziałem na 6 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1bc8ee1-502a-4fd3-b1de-d522614d2079

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042706/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Przebudowa dróg gminnych (z podziałem na 6 części)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminaosieciny.ezamawiajacy.pl/pn/OSIECINY/demand/208126/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaosieciny.ezamawiajacy.pl/pn/OSIECINY/demand/208126/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiające-go przez link: https://gminaosieciny.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://gminaosieciny.ezamawiajacy.pl.
4. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.
5. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami.
Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://gminaosieciny.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. Mając to na uwadze, za-mawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
6. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://gminaosieciny.ezamawiajacy.pl:

• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
• Włączona obsługa JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Osięciny, ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w osobie Pana Zbigniewa Tumińskiego, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: zbigniewtuminski.iod@gmail.com;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320);
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
6) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu administratora danych osobowych takim jak podmioty świadczące usługi doradcze, w tym usługi prawne, firmom zapewniającym niszczenie materiałów, itp.;
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
8) obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z powyższego prawa, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku po stronie administratora, administrator może żądać od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.03.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180214 C Bodzanówek – Zielińsk
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 180214 C Bodzanówek -Zielińsk
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
• wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni – poszerzenia, skrzyżowania i mijanki,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych zjazdów,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, skrzyżowań i mijanek
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
• wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej,
• uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej będzie polegała na wykonaniu wzmocnienia istniejącej nawierzchni drogi dwuwarstwową nawierzchnią bitumiczną(warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W związku z koniecznością wykonania korekty geometrycznej trasy istniejącej drogi należy wykonać miejscowe poszerzenia jezdni oraz miejscowe rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni i poboczy. W ramach poszerzeń zaprojektowano także wykonanie trzech mijanek o szerokości jezdni 5,0 m na odcinku długości 25,0 mb wraz z wykonaniem skosów wjazdowych i wyjazdowych o długości 6,0 mb.
W ramach projektowanych poszerzeń jezdni i skrzyżowań projektuje się wykonanie robót ziemnych, warstwy wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa, podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 oraz nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W ramach przebudowy drogi gminnej zaprojektowano również przebudowę poboczy w ramach której zostaną wykonane nowe pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5.
Przebudowie poddane zostaną także zjazdy do istniejących przyległych posesji oraz zjazdy na przyległe pola uprawne.
Zjazdy te będą miały nawierzchnię bitumiczna dwuwarstwową (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm) wykonaną na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 i warstwie wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa.
Wykonanie przebudowy drogiej w zakresie poszerzeń, skrzyżowań, mijanek, poboczy i zjazdów należy poprzedzić wykonaniem korytowania pod nowoprojektowane konstrukcje.
Nawierzchnie jezdni drogi gminnej których zarys w obecnym stanie zagospodarowania wykracza poza projektowaną nawierzchnię jezdni należy rozebrać. Zakres rozbiórek dotyczy również istniejących nawierzchni poboczy.
Geometrię projektowanej przebudowy drogi gminnej oraz przekroje konstrukcyjne przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180230 C Lekarzewice – Osłonki wraz z remontem przepustów w ciągu drogi gminnej

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 180230 C Lekarzewice – Osłonki wraz z remontem przepustów w ciągu drogi gminnej.
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
• wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni – poszerzenia, skrzyżowania i mijanki,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych zjazdów,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, skrzyżowań i mijanek
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
• wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej,
• uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej będzie polegała na wykonaniu wzmocnienia istniejącej nawierzchni drogi dwuwarstwową nawierzchnią bitumiczną(warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W związku z koniecznością wykonania korekty geometrycznej trasy istniejącej drogi należy wykonać miejscowe poszerzenia jezdni oraz miejscowe rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni i poboczy. W ramach poszerzeń zaprojektowano także wykonanie dwóch mijanek o szerokości jezdni 5,0 m na odcinku długości 25,0 mb wraz z wykonaniem skosów wjazdowych i wyjazdowych o długości 6,0 mb.
W ramach projektowanych poszerzeń jezdni i skrzyżowań projektuje się wykonanie robót ziemnych, warstwy wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa, podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 oraz nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W ramach przebudowy drogi gminnej zaprojektowano również przebudowę poboczy w ramach której zostaną wykonane nowe pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5.
Przebudowie poddane zostaną także zjazdy do istniejących przyległych posesji oraz zjazdy na przyległe pola uprawne.
Zjazdy te będą miały nawierzchnię bitumiczna dwuwarstwową (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm) wykonaną na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 i warstwie wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa.
Wykonanie przebudowy drogiej w zakresie poszerzeń, skrzyżowań, mijanek, poboczy i zjazdów należy poprzedzić wykonaniem korytowania pod nowoprojektowane konstrukcje.
Nawierzchnie jezdni drogi gminnej których zarys w obecnym stanie zagospodarowania wykracza poza projektowaną nawierzchnię jezdni należy rozebrać. Zakres rozbiórek dotyczy również istniejących nawierzchni poboczy.
Geometrię projektowanej przebudowy drogi gminnej oraz przekroje konstrukcyjne przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180205 C Nagórki-Krotoszyn
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 180205 C Nagórki-Krotoszyn
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
• wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni – poszerzenia, skrzyżowania i mijanki,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych zjazdów,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, skrzyżowań i mijanek
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
• wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej,
• uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
Przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej będzie polegała na wykonaniu wzmocnienia istniejącej nawierzchni drogi dwuwarstwową nawierzchnią bitumiczną(warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W związku z koniecznością wykonania korekty geometrycznej trasy istniejącej drogi należy wykonać miejscowe poszerzenia jezdni oraz miejscowe rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni i poboczy. W ramach poszerzeń zaprojektowano także wykonanie dwóch mijanej o szerokości jezdni 5,0 m na odcinku długości 25,0 mb wraz z wykonaniem skosów wjazdowych i wyjazdowych o długości 6,0 mb.
W ramach projektowanych poszerzeń jezdni i skrzyżowań projektuje się wykonanie robót ziemnych, warstwy wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa, podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 oraz nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W ramach przebudowy drogi gminnej zaprojektowano również przebudowę poboczy w ramach której zostaną wykonane nowe pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5.
Przebudowie poddane zostaną także zjazdy do istniejących przyległych posesji oraz zjazdy na przyległe pola uprawne.
Zjazdy te będą miały nawierzchnię bitumiczna dwuwarstwową (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm) wykonaną na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 i warstwie wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa.
Wykonanie przebudowy drogiej w zakresie poszerzeń, skrzyżowań, mijanek, poboczy i zjazdów należy poprzedzić wykonaniem korytowania pod nowoprojektowane konstrukcje.
Nawierzchnie jezdni drogi gminnej których zarys w obecnym stanie zagospodarowania wykracza poza projektowaną nawierzchnię jezdni należy rozebrać. Zakres rozbiórek dotyczy również istniejących nawierzchni poboczy.
Geometrię projektowanej przebudowy drogi gminnej oraz przekroje konstrukcyjne przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180248 C Ruszki - Ruszki
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 180248 C Ruszki - Ruszki
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
• wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy – korekta geometrii drogi,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni – poszerzenia i mijanki,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych zjazdów,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni i mijanek
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
• wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej,
• uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej będzie polegała na wykonaniu wzmocnienia istniejącej nawierzchni drogi dwuwarstwową nawierzchnią bitumiczną(warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W związku z koniecznością wykonania korekty geometrycznej trasy istniejącej drogi należy wykonać miejscowe poszerzenia jezdni oraz miejscowe rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni i poboczy. W ramach poszerzeń zaprojektowano także wykonanie trzech mijanek o szerokości jezdni 5,0 m na odcinku długości 25,0 mb wraz z wykonaniem skosów wjazdowych i wyjazdowych o długości 6,0 mb.
W ramach projektowanych poszerzeń projektuje się wykonanie robót ziemnych, warstwy wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa, podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 oraz nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W ramach przebudowy drogi gminnej zaprojektowano również przebudowę poboczy w ramach której zostaną wykonane nowe pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5.
Przebudowie poddane zostaną także zjazdy do istniejących przyległych posesji oraz zjazdy na przyległe pola uprawne.
Zjazdy te będą miały nawierzchnię bitumiczna dwuwarstwową (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm) wykonaną na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 i warstwie wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa.
Wykonanie przebudowy drogiej w zakresie poszerzeń, mijanek, poboczy i zjazdów należy poprzedzić wykonaniem korytowania pod nowoprojektowane konstrukcje.
Nawierzchnie jezdni drogi gminnej których zarys w obecnym stanie zagospodarowania wykracza poza projektowaną nawierzchnię jezdni należy rozebrać. Zakres rozbiórek dotyczy również istniejących nawierzchni poboczy.
Geometrię projektowanej przebudowy drogi gminnej oraz przekroje konstrukcyjne przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia: Przebudowa drogi wewnętrznej (dojazdowej) w miejscowości Pocierzyn
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej (dojazdowej) w miejscowości Pocierzyn
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
• wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji jezdni poboczy oraz zjazdów,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych zjazdów,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
• wykonanie zjazdów o nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
• wykonanie wycinki drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem – wg. odrębnego zezwolenia
• uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
Przebudowa nawierzchni jezdni drogi wewnętrznej dojazdowej będzie polegała na wykonaniu rozbiórki całej istniejącej konstrukcji jezdni, wykonaniu robót ziemnych i wykonaniu nowych warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni bitumicznej.
Projektowane jest wykonanie warstwy ulepszonego podłoża pełniącej jednocześnie funkcję warstwy odsączającej, warstwy wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa, podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 oraz nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 4 cm).
W ramach przebudowy drogi wewnętrznej (dojazdowej) zaprojektowano również przebudowę poboczy w ramach której zostaną wykonane nowe pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5.
Przebudowie poddane zostaną także zjazdy do istniejących przyległych posesji.
Zjazdy te będą miały nawierzchnię bitumiczna dwuwarstwową (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 4 cm) wykonaną na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5 i warstwie wzmocnionego podłoża gruntowego z gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2,0 MPa.
Wykonanie przebudowy drogiej należy poprzedzić wykonaniem korytowania pod nowoprojektowane konstrukcje.
Geometrię projektowanej przebudowy drogi gminnej oraz przekroje konstrukcyjne przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 zamówienia: Przebudowa nawierzchni placu wraz z wykonaniem odwodnienia przy OSP Wola Skarbkowa
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni placu wraz z wykonaniem odwodnienia przy OSP Wola Skarbkowa
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi wykonanie:
• wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – frezowanie, częściowe rozbiórki nawierzchni i konstrukcji placu oraz jezdni – korekta geometrii,
• wykonanie robót ziemnych,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych oraz wyrównania istniejących warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie nawierzchni bitumicznej placu,
• wykonanie korytka odwodnieniowego,
• uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.


Przebudowa nawierzchni placu wraz z wykonaniem odwodnienia będzie polegała na wykonaniu frezowania istniejącej nawierzchni powierzchniowo utrwalanej placu, wyrównaniu istniejącej podbudowy kruszywem łamanym C90/3 frakcji 0/31,5 oraz wykonaniu nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej (warstwa ścieralna 3 cm, warstwa wiążąca 3 cm).
W ramach zadania zaprojektowane zostało również wykonanie korytka odwodnieniowego z nawierzchnią z kostki betonowej na podbudowie betonowej i warstwie mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2,0 wbudowanym w postaci gotowej mieszanki. Obramowanie korytka odwodnieniowego opornikiem betonowym 12x25 cm ustawionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
Geometrię projektowanej przebudowy placu oraz przekroje konstrukcyjne przedstawiono w części rysunkowej dokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w rozdziale X SWZ) oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:

1) W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180214 C Bodzanówek – Zielińsk
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg na łączną kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł brutto, przy czym wartość jednej z robót musi wynosić co najmniej 250.000,00 zł brutto.
Uwagi:
W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 4 lit. a nie podlega sumowaniu w ramach poszczególnych robót – oznacza to, że albo wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją co najmniej dwóch wymaganych robót, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją co najmniej dwóch wymaganych robót, albo w sytuacji gdy wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych
w art. 118 ustawy Pzp – podmiot ten musi wykazać się realizacją wymaganych robót.
b)wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
- kierownikiem budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).

W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180230 C Lekarzewice – Osłonki wraz z remontem przepustów w ciągu drogi gminnej
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg na łączną kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł brutto, przy czym wartość jednej z robót musi wynosić co najmniej 350.000,00 zł brutto.
Uwagi:
W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 4 lit. a nie podlega sumowaniu w ramach poszczególnych robót – oznacza to, że albo wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją co najmniej dwóch wymaganych robót, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją co najmniej dwóch wymaganych robót, albo w sytuacji gdy wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych
w art. 118 ustawy Pzp – podmiot ten musi wykazać się realizacją wymaganych robót.
b) wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
- kierownikiem budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).


3) W przypadku składania oferty na Część 3 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Nagórki-Krotoszyn
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg na łączną kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł brutto, przy czym wartość jednej z robót musi wynosić co najmniej 200.000,00 zł brutto.
Uwagi:
W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 4 lit. a nie podlega sumowaniu w ramach poszczególnych robót – oznacza to, że albo wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją co najmniej dwóch wymaganych robót, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją co najmniej dwóch wymaganych robót, albo w sytuacji gdy wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych
w art. 118 ustawy Pzp – podmiot ten musi wykazać się realizacją wymaganych robót.
b) wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
- kierownikiem budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).


W przypadku składania oferty na Część 4 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 180248 C Ruszki - Ruszki
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg na łączną kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł brutto, przy czym wartość jednej z robót musi wynosić co najmniej 350.000,00 zł brutto.
Uwagi:
W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 4 lit. a nie podlega sumowaniu w ramach poszczególnych robót – oznacza to, że albo wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją co najmniej dwóch wymaganych robót, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją co najmniej dwóch wymaganych robót, albo w sytuacji gdy wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych
w art. 118 ustawy Pzp – podmiot ten musi wykazać się realizacją wymaganych robót.
b) wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
- kierownikiem budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).

5) W przypadku składania oferty na Część 5 zamówienia: Przebudowa drogi wewnętrznej (dojazdowej) w miejscowości Pocierzyn
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg na łączną kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł brutto, przy czym wartość jednej z robót musi wynosić co najmniej 75.000,00 zł brutto.
Uwagi:
W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 4 lit. a nie podlega sumowaniu w ramach poszczególnych robót – oznacza to, że albo wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją co najmniej dwóch wymaganych robót, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją co najmniej dwóch wymaganych robót, albo w sytuacji gdy wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych
w art. 118 ustawy Pzp – podmiot ten musi wykazać się realizacją wymaganych robót.
b) wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
- kierownikiem budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).

W przypadku składania oferty na Część 6 zamówienia: Przebudowa drogi wewnętrznej (dojazdowej) w miejscowości Pocierzyn
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg na łączną kwotę nie mniejszą niż 90.000,00 zł brutto, przy czym wartość jednej z robót musi wynosić co najmniej 45.000,00 zł brutto.
Uwagi:
W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 4 lit. a nie podlega sumowaniu w ramach poszczególnych robót – oznacza to, że albo wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją co najmniej dwóch wymaganych robót, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją co najmniej dwóch wymaganych robót, albo w sytuacji gdy wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych
w art. 118 ustawy Pzp – podmiot ten musi wykazać się realizacją wymaganych robót.
b) wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
- kierownikiem budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).

-

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 4a-f do SWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5a-f do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
1) Wypełnienie zdefiniowanych przez Zamawiającego w systemie:
a) Formularza oferty – zakres danych wypełnianych przez Wykonawcę w systemie został określony na zakładce „Oferta”.
oraz podpisanie ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/ upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
2) Załączenie do oferty w systemie następujących oświadczeń i dokumentów w formie plików:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1a-f i 2 do SWZ.
Dodatkowo do oferty należy dołączyć (jeśli dotyczy):
1) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty lub odpowiednie pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik,
2) pełnomocnictwo dla osoby umocowanej do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 6 do SWZ) oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ - załącznik nr 1a-f oraz 2 do SWZ,
4) Oświadczenie w trybie art. 117 ust. 4 ustawy pzp, w związku z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp - wyłącznie w sytuacji podmiotów występujących wspólnie - załącznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa z ofertą każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
2) wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni wykonawcy- załącznik nr 3 do SWZ,
3) Wykonawcy zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ, przy czym dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zaś dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio wykonawca/wykonawcy który wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
3.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym
we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Szczegółowe przesłanki zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy, przy czym z uwagi na ograniczenia ilości znaków nie ma możliwości ich zawarcia w ogłoszeniu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaosieciny.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiajacy wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzi okoliczność wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.