eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa sprzętu komputerowego,oprogramowania informatycznego, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1306 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Rzeszów: Dostawa sprzętu komputerowego,oprogramowania informatycznego, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 334151-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338734 - 2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 001023003, ul. ul. Geodetów  1, 35-959   Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 178 503 600, faks 178 521 130, e-mail is.przetargi@pk.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rzeszow.apodatkowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego,oprogramowania informatycznego, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1801-LO2.260.31.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego, wyszczególnionego w Załączniku nr 1/I, 1/II, 1/III do SIWZ. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) oraz przenośnych pamięci typu pendrive wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami. Oferowany sprzęt informatyczny musi pochodzić od jednego producenta, spełniać wszystkie minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1/I,II,III do SIWZ, być identyczny, fabrycznienowy, nieużywany, nieregenerowany i nienaprawiany. Dostawa i rozładunek może być realizowana przez Wykonawcę przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 2.1. Część I - komputery przenośne typu notebook (14 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zawiera Załącznik nr 1/I do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry przedmiotu zamówienia w części I. Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby komputerów przenośnych typu notebook: a) 10 szt. zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) 4 szt. może zostać zakupionych jako opcja. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 4 szt. komputerów przenośnych typu notebook wskazanych w lit. b). Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych komputerów przenośnych typu notebook będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla tegoż asortymentu, o którym mowa w pkt 2.1. lit. a). Wszystkie wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1/I do SIWZ) dla komputerów przenośnych typu notebook dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 2.2. Część II - dostawa komputerów All In One (53 szt.) oraz pakietów oprogramowania biurowego (74 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zawiera Załącznik nr 1/II do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry przedmiotu zamówienia w części II. Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby: a) 23 szt. komputerów All In One zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) 30 szt. komputerów All In One może zostać zakupionych jako opcja, c) 45 szt. pakietów oprogramowania biurowego zostanie zakupionych obligatoryjnie, d) 29 szt. pakietów oprogramowania biurowego może zostać zakupionych jako opcja, Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 30 szt. dodatkowych komputerów All In One oraz 29 szt. pakietów oprogramowania biurowego wskazanych w lit. b) i d). Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych komputerów All In One oraz pakietów oprogramowania biurowego będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla tegoż asortymentu, o którym mowa w pkt 2.2. lit. a) i c). Wszystkie wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1/II do SIWZ) dla w/w sprzętu informatycznego oraz oprogramowania biurowego dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 2.3. Część III - dostawa monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych (5 szt.), monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu (5 szt.), drukarek laserowych monochromatycznych (1 szt.),atramentowych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych (1 szt.), przenośnych dysków twardych (HDD USB) (82 szt.) i przenośnych pamięci typu pendrive (45 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III zawiera Załącznik nr 1/III do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry przedmiotu zamówienia w części III. Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby: a) 4 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych może zostać zakupionych jako opcja, c) 4 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu zostanie zakupionych obligatoryjnie, d) 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu może zostać zakupionych jako opcja, e) 1 szt. drukarek laserowych monochromatycznych zostanie zakupionych obligatoryjnie, f) 1 szt. atramentowych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych zostanie zakupionych obligatoryjnie, g) 62 szt. przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) zostanie zakupionych obligatoryjnie, h) 20 szt. przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) może zostać zakupionych jako opcja, i) 40 szt. przenośnych pamięci typu pendrive zostanie zakupionych obligatoryjnie, j) 5 szt. przenośnych pamięci typu pendrive może zostać zakupionych jako opcja. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu, 20 szt. przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB), 5 szt. przenośnych pamięci typu pendrive wskazanych w lit. b), d), h) i j). Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu, przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) oraz przenośnych pamięci typu pendrive będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla tegoż asortymentu, o którym mowa w pkt 2.3. lit. a), c), g), i). Wszystkie wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1/III do SIWZ) dla w/w sprzętu informatycznego dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy wskazane wyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu oferty (Załącznik nr 4 do SIWZ) numer/y części, której/których oferta dotyczy. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 4. Ze względu na sposób finansowania zamówienia cena jednostkowa brutto przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2. nie może przekroczyć kwoty 3.500 zł brutto.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 48920000-3, 30232000-4, 30234600-4, 30233132-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: dostawa komputerów przenośnych typu notebook
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT32060.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Infast Sp. z o.o.,  grzegorz.rogala@infast.com.pl,  ul. Szopena 51 ,  35-055,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32060.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24626.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38710.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa komputerów All In One oraz pakietów oprogramowania biurowego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT154071.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Kombit Plus Sp. z o.o. Sp. k.,  biuro@kombit.poznan.pl,  ul. Migdałowa 60 ,  61-612,  Ponań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189507.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 189507.33
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 245840.10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu, drukarek laserowych monochromatycznych , atramentowych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych, przenośnych dysków twardych i przenośnych pamięci typu pendrive
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT54073.35
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZETO-Rzeszów Sp. z o.o.,  przetargi@zetorzeszow.pl,  al. Rejtana 55 ,  35-326,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66509.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66509.99
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66509.99
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.