Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-31
Ogłoszenie nr 334151 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.
Rzeszów: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
102300300000, ul.
ul. Geodetów
1,
35959
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 503 600, e-mail
, faks
178 521 130.
Adres strony internetowej (URL): www.rzeszow.apodatkowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.rzeszow.apodatkowa.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci elektronicznej
Adres:
Kancelaria Izby Skarbowej w Rzeszowie, ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów - Sala Obsługi
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego
Numer referencyjny: 1801-LO2.260.31.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego, wyszczególnionego w Załączniku nr 1/I, 1/II, 1/III do SIWZ. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) oraz przenośnych pamięci typu pendrive wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami. Oferowany sprzęt informatyczny musi pochodzić od jednego producenta, spełniać wszystkie minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1/I,II,III do SIWZ, być identyczny, fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany i nienaprawiany. Dostawa i rozładunek może być realizowana przez Wykonawcę przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 2.1. Część I - komputery przenośne typu notebook (14 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zawiera Załącznik nr 1/I do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry przedmiotu zamówienia w części I. Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby komputerów przenośnych typu notebook: a) 10 szt. zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) 4 szt. może zostać zakupionych jako opcja. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 4 szt. komputerów przenośnych typu notebook wskazanych w lit. b). Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych komputerów przenośnych typu notebook będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla tegoż asortymentu, o którym mowa w pkt 2.1. lit. a). Wszystkie wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1/I do SIWZ) dla komputerów przenośnych typu notebook dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 2.2. Część II - dostawa komputerów All In One (53 szt.) oraz pakietów oprogramowania biurowego (74 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zawiera Załącznik nr 1/II do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry przedmiotu zamówienia w części II. Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby: a) 23 szt. komputerów All In One zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) 30 szt. komputerów All In One może zostać zakupionych jako opcja, c) 45 szt. pakietów oprogramowania biurowego zostanie zakupionych obligatoryjnie, d) 29 szt. pakietów oprogramowania biurowego może zostać zakupionych jako opcja, Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 30 szt. dodatkowych komputerów All In One oraz 29 szt. pakietów oprogramowania biurowego wskazanych w lit. b) i d). Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych komputerów All In One oraz pakietów oprogramowania biurowego będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla tegoż asortymentu, o którym mowa w pkt 2.2. lit. a) i c). Wszystkie wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1/II do SIWZ) dla w/w sprzętu informatycznego oraz oprogramowania biurowego dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 2.3. Część III - dostawa monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych (5 szt.), monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu (5 szt.), drukarek laserowych monochromatycznych (1 szt.), atramentowych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych (1 szt.), przenośnych dysków twardych (HDD USB) (82 szt.) i przenośnych pamięci typu pendrive (45 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III zawiera Załącznik nr 1/III do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry przedmiotu zamówienia w części III. Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby: a) 4 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych zostanie zakupionych obligatoryjnie, b) 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych może zostać zakupionych jako opcja, c) 4 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu zostanie zakupionych obligatoryjnie, d) 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu może zostać zakupionych jako opcja, e) 1 szt. drukarek laserowych monochromatycznych zostanie zakupionych obligatoryjnie, f) 1 szt. atramentowych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych zostanie zakupionych obligatoryjnie, g) 62 szt. przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) zostanie zakupionych obligatoryjnie, h) 20 szt. przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) może zostać zakupionych jako opcja, i) 40 szt. przenośnych pamięci typu pendrive zostanie zakupionych obligatoryjnie, j) 5 szt. przenośnych pamięci typu pendrive może zostać zakupionych jako opcja. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu, 20 szt. przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB), 5 szt. przenośnych pamięci typu pendrive wskazanych w lit. b), d), h) i j). Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu, przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) oraz przenośnych pamięci typu pendrive będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla tegoż asortymentu, o którym mowa w pkt 2.3. lit. a), c), g), i). Wszystkie wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1/III do SIWZ) dla w/w sprzętu informatycznego dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy wskazane wyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu oferty (Załącznik nr 4 do SIWZ) numer/y części, której/których oferta dotyczy. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 4. Ze względu na sposób finansowania zamówienia cena jednostkowa brutto przedmiotu zamówienia określonego w pkt 2. nie może przekroczyć kwoty 3.500 zł brutto.
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:30213000-5, 48920000-3, 30232000-4, 30234600-4, 30233132-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 21
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Określenie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego (na podstawie odrębnych umów), każda o wartości nie mniejszej niż:
a) dla części I zamówienia - 20 000,00 zł brutto,
b) dla części II zamówienia - 100 000,00 zł brutto,
c) dla części III zamówienia - 30 000,00 zł brutto.
W przypadku składnia ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi wykazać się minimum dwoma dostawami, przy czym każda o wartości nie mniejszej niż najwyższa wymagana wartość dostaw wśród części, na które składana jest oferta.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.6.1. SIWZ Zamawiający żąda od wykonawcy wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie wykonawcy. Wykaz wykonanych głównych dostaw dla części I, II i III zamówienia stanowią odpowiednio Załączniki nr 3/I, 3/II, 3/III do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w zakresie I części zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę przed udzieleniem zamówienia: 1) Wyników testu wydajnościowego (wynik jest średnią notą ze wszystkich testów: Office Productivity, Media Creation oraz Data/Financial Analysis przy trzech iteracjach każdego testu) dla oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci wydruku - minimum 860 punktów osiągniętych w BAPCo SYSmark 2014. Wykonawca winien dostarczyć dokument zawierający wyniki testu dla oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci wydruku. Dopuszczalne jest także wskazanie wyniku testu na stronie producenta benchmarku http://bapco.com/ lub innej niezależnej od producenta stronie prezentującej wyniki pomiarów wydajności oferowanego sprzętu przy wykorzystaniu tego benchmarku. 2) Oświadczenie dostawcy iż oferowany sprzęt posiada certyfikat Energy Star. 3) Informacji dotyczącej dostępu do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowanego poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej - należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania ww. informacji). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w zakresie II części zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę przed udzieleniem zamówienia: 1) Wyników testu wydajnościowego (wynik jest średnią notą ze wszystkich testów: Office Productivity, Media Creation oraz Data/Financial Analysis przy trzech iteracjach każdego testu) dla oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci wydruku - minimum 860 punktów osiągniętych w BAPCo SYSmark 2014. Wykonawca winien dostarczyć dokument zawierający wyniki testu dla oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci wydruku. Dopuszczalne jest także wskazanie wyniku testu na stronie producenta benchmarku http://bapco.com/ lub innej niezależnej od producenta stronie prezentującej wyniki pomiarów wydajności oferowanego sprzętu przy wykorzystaniu tego benchmarku. 2) Oświadczenie dostawcy iż oferowany sprzęt posiada certyfikat Energy Star. 3) Informacji dotyczącej dostępu do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, realizowanego poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu komputera lub numeru seryjnego komputera, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej - należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania ww. informacji). 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy w zakresie III części zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę przed udzieleniem zamówienia: 1) Oświadczenie dostawcy iż oferowany sprzęt posiada certyfikat Energy Star. 4. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. i 7.3. może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.9. ppkt 1-3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.11. ppkt 2 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.11. ppkt 1 SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.11. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.12. SIWZ stosuje się. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1 i 8 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.9. ppkt 1-3 SIWZ. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia stanowiące Załączniki nr 7 i 8 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 5 (tj. składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu) i § 7 (składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 9. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 5 (tj. składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu) i § 7 (składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 10. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.18. SIWZ Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie odpowiednio:
1) dla I części zamówienia: 900 zł.
2) dla II części zamówienia: 5 000 zł.
3) dla III części zamówienia: 1 900 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji:
1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego NBP O/O Rzeszów 84 1010 1528 0017 1713 9120 0000. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.
6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą.
8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń,
o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione
w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego", oznaczenie sprawy: 1801-LO2.260.31.2016.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji zamówienia | 20 |
Gwarancja i rękojmia | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Pzp
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: komputery przenośne typu notebook (14 szt.).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - komputery przenośne typu notebook (14 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I zawiera Załącznik nr 1/I do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry przedmiotu zamówienia w części I.
Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby komputerów przenośnych typu notebook:
a) 10 szt. zostanie zakupionych obligatoryjnie,
b) 4 szt. może zostać zakupionych jako opcja.
Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 4 szt. komputerów przenośnych typu notebook wskazanych w lit. b).
Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych komputerów przenośnych typu notebook będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla tegoż asortymentu, o którym mowa w pkt 2.1. lit. a). Wszystkie wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1/I do SIWZ) dla komputerów przenośnych typu notebook dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji zamówienia | 20 |
Gwarancja i rękojmia | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: dostawa komputerów All In One (53 szt.) oraz pakietów oprogramowania biurowego (74 szt.).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II - dostawa komputerów All In One (53 szt.) oraz pakietów oprogramowania biurowego (74 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II zawiera Załącznik nr 1/II do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry przedmiotu zamówienia w części II.
Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby:
a) 23 szt. komputerów All In One zostanie zakupionych obligatoryjnie,
b) 30 szt. komputerów All In One może zostać zakupionych jako opcja,
c) 45 szt. pakietów oprogramowania biurowego zostanie zakupionych obligatoryjnie,
d) 29 szt. pakietów oprogramowania biurowego może zostać zakupionych jako opcja,
Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 30 szt. dodatkowych komputerów All In One oraz 29 szt. pakietów oprogramowania biurowego wskazanych w lit. b) i d).
Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych komputerów All In One oraz pakietów oprogramowania biurowego będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla tegoż asortymentu, o którym mowa w lit. a) i c). Wszystkie wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1/II do SIWZ) dla w/w sprzętu informatycznego oraz oprogramowania biurowego dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 48920000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji zamówienia | 20 |
Gwarancja i rękojmia | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: dostawa monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu, drukarek laserowych monochromatycznych , atramentowych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych, przenośnych dysków twardych i przenośnych pamięci typu pendrive
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III - dostawa monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych (5 szt.), monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu (5 szt.), drukarek laserowych monochromatycznych (1 szt.), atramentowych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych (1 szt.), przenośnych dysków twardych (HDD USB) (82 szt.) i przenośnych pamięci typu pendrive (45 szt.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III zawiera Załącznik nr 1/III do SIWZ - Zestawienie ilościowe i parametry przedmiotu zamówienia w części III.
Zamawiający informuje, że z określonej powyżej liczby:
a) 4 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych zostanie zakupionych obligatoryjnie,
b) 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych może zostać zakupionych jako opcja,
c) 4 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu zostanie zakupionych obligatoryjnie,
d) 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu może zostać zakupionych jako opcja,
e) 1 szt. drukarek laserowych monochromatycznych zostanie zakupionych obligatoryjnie,
f) 1 szt. atramentowych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych zostanie zakupionych obligatoryjnie,
g) 62 szt. przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) zostanie zakupionych obligatoryjnie,
h) 20 szt. przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) może zostać zakupionych jako opcja,
i) 40 szt. przenośnych pamięci typu pendrive zostanie zakupionych obligatoryjnie,
j) 5 szt. przenośnych pamięci typu pendrive może zostać zakupionych jako opcja.
Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji ma polegać na dostarczeniu przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, maksymalnie 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, 1 szt. monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu, 20 szt. przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB), 5 szt. przenośnych pamięci typu pendrive wskazanych w lit. b), d), h) i j).
Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją faksu, przenośnych dysków twardych (dysk HDD USB) oraz przenośnych pamięci typu pendrive będzie taka sama jak cena jednostkowa podana w formularzu oferty dla tegoż asortymentu, o którym mowa w lit. a), c), g), i). Wszystkie wymagania zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1/III do SIWZ) dla w/w sprzętu informatycznego dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o wykorzystaniu prawa opcji po wyborze oferty. Warunkiem wykorzystania opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232000-4, 30234600-4,
30233132-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji zamówienia | 20 |
Gwarancja i rękojmia | 20 |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO ORAZ IMPLANTÓW DLA BLOKU OPERACYJNEGO KARDIOCHIRURGII.
- Okresowa konserwacja i serwisowanie urządzeń instalacji gazowej w kotłowniach gazowych na okres 24 miesięcy w obiektach UR
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora oraz innych dodatkowych urządzeń.
- Zakup i dostawę pomp insulinowych dla dzieci z funkcją ciągłego monitorowania glikemii
- Dostawa żywności do Warsztatów szkolnych i Internatu Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w 2025 r. - produkty mleczarskie
- Dostawy płynów infuzyjnych.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Szanse rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Serniki"
- Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Irządze
- Dostawa komputerów, serwerów i akcesoriów komputerowych
- 16/TP/2024. Dostawa macierzy dyskowej, serwerów oraz przełączników sieciowych dla Szpitali Tczewskich S.A.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.