eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Budowa kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 989 mb w gminie Grodzisk Mazowiecki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-10

Grodzisk Mazowiecki: Budowa kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 989 mb w gminie Grodzisk Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 130841 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 989 mb w gminie Grodzisk Mazowiecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kanał sanitarny grawitacyjny z rur PP O 500 mm - 324,0 mb Kanał sanitarny grawitacyjny z rur PVC O 200 mm - 420,0 mb Kanał tłoczny PEHD 90 mm - 245,0 mb Przepompownia ścieków z przyłączem energetycznym - 1 kpl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/pieniądzu 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109 poz. 1158, z późn. zm.) 1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego Nr 92 1020 1055 0000 9302 0133 2980 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Potwierdzenie dokonania wpłaty należy załączyć do Oferty. 2. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Grodzisku Maz., a jego kserokopię załączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi w art. 22 ust. 1 Ustawy o zamówieniach publicznych oraz spełniają n/w warunki SIWZ: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 2. Do oferty załączą oświadczenia i inne wymagane dokumenty wymienione w SIWZ 3. Udokumentują doświadczenie i przedstawią referencje robót opisane w pkt. 10.1. SIWZ. 4. Zaoferują termin wykonania do dnia 30.06.2010. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie: 1. dowód , że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego uprawniona (np. pełnomocnictwo , uchwała wspólników spółki , umowa konsorcjum ), jeżeli nie wynika to z innych załączonych dokumentów, 2. oświadczenie i upoważnienie podmiotów występujących wspólnie / jeżeli dotyczy/ 3. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1do SIWZ) wraz z Tabelami Kosztowymi i ich zestawieniem (zał. nr 1/1-1/4 do SIWZ) 4. informacje dotyczące sposobu wniesienia wadium z zastrz. p-tu 7.12. 5. aktualny ( wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 6. podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA: W przypadku Wykonawców działających wspólnie (konsorcjum) wymienione w pkt. 5 dokumenty muszą być złożone przez każdego z członków konsorcjum 7. wykaz wykonanych robót kanalizacyjnych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, o wartości co najmniej 500.000,- zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji ( załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów (referencje, protokóły odbioru, itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie UWAGA: dla udokumentowania stosownego doświadczenia wymagane jest wykonanie co najmniej 2 robót kanalizacyjnych. o wartości co najmniej 500.000,- zł każda.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-oit.grodzisk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grodzisku Maz., ul. Kościuszki 32a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 102..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim, Notariusz Beata Maria Kuczyńska, Notariusz Piotr Kuczyński S.C. , ul. Bartniaka 12 A, 05-825 Grodzisk Maz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.