eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiliczPoprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi powiatowej nr 1420D na odcinku 1,55 km w miejscowości Wszewilki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-01

Milicz: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi powiatowej nr 1420D na odcinku 1,55 km w miejscowości Wszewilki.
Numer ogłoszenia: 130860 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Milicki , ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 3840704, faks 71 3840704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi powiatowej nr 1420D na odcinku 1,55 km w miejscowości Wszewilki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi powiatowej nr 1420D na odcinku 1,55 km w miejscowości Wszewilki w szczególności: 1.opracowanie projektu zastępczej organizacji ruchu, 2.uzyskanie zatwierdzenia, wprowadzenie zmian na czas robót, przywrócenie stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót,3.odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,4.wycinka jednego drzewa w km 1+493 i wykarczowanie jednego pnia drzewa w km 1+434 (decyzja na wycinkę po stronie Inwestora),5.roboty rozbiórkowe (istniejącej nawierzchni jezdni z kostki granitowej 6/8, oporników granitowych 15/22/30cm zlokalizowanych w nawierzchni jezdni, ciągu pieszo-rowerowego i zjazdów zlokalizowanych po stronie prawej od km 0+000 do km 1+325 wykonanych z kostki brukowej betonowej typu (kość) gr. 8cm wraz z krawężnikiem betonowym i obrzeżem betonowym, istniejących nawierzchni przyległych bezpośrednio do lewej krawędzi jezdni w celu dostawania szerokości jezdni do 6,0m: rozbiórka nawierzchni iż kostki brukowej betonowej, z płyt ażurowych, z płyt chodnikowych, z trylinki, z brukowca, z kostki granitowej z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa, korytek ściekowych, krawężników betonowych, przepustu pod koroną drogi w km 1+525 i inne roboty rozbiórkowe niezbędne do realizacji zadania-materiał pochodzący z rozbiórki: kostka granitowa, oporniki granitowe, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe i kostka brukowa betonowa typu (kość), w całości przeznaczone są do ponownego wbudowania),6.renowacja rowu przydrożnego od km 1+420 do km 1+550,7.wykonanie nowego przepustu O 600mm dł. 12m wraz ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi w miejscu rozebranego w km 1+525,8.regulację wysokościową zaworów urządzeń podziemnych, wpustów kanalizacji deszczowej,9.montaż korytek ściekowych z demontażu po stronie lewej-lokalizacja zgodna ze stanem istniejącym, 10. ułożenie oporników granitowych (materiał z rozbiórki nawierzchni drogi 1420D) opornik po stronie lewej od km 0+000 do km 1+550 wykonany na ławie betonowej z oporem, natomiast opornik po stronie prawej od km 0+000 do km 1+550 ułożony przy istniejącym krawężniku betonowym nie wymaga wykonania dodatkowego oporu, 11. ułożenie krawężników betonowych z rozbiórki i nowych na ławie betonowej z oporem, 12. ułożenie obrzeży betonowych z rozbiórki i nowych na ławie betonowej z oporem, 13. wykonanie ścieków podchodnikowych wraz z brukowaniem fragmentów rowu, 14. wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni-technologia wykonania konstrukcji nawierzchni jezdni zaproponowana przez Inwestora (podłoże gruntowe po wykonaniu robót rozbiórkowych zagęszczone mechanicznie do E2>=100MPa, Is>=0,97, geowłóknina separacyjna drogowa 12,6/12,6 kN/m, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,0 gr. 12m, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-5cm, kostka granitowa 6/8 pochodząca z rozbiórki nawierzchni jezdni drogi powiatowej 1420D oraz kostka granitowa 6/8 i 9/11 rozbiórkowa zakupiona przez Wykonawcę-spoiny wypełnione zaprawą cementową lub gotową zaprawą przeznaczoną do spoinowania nawierzchni z kostki granitowej mocno obciążonych ruchem samochodowym), 15. wykonanie konstrukcji nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od km 0+000 do km 1+325-dostosowanie do nowej wysokości jezdni (podłoże gruntowe po wykonaniu robót rozbiórkowych zagęszczone mechanicznie do E2>=100MPa, Is>=0,97, warstwa odsączająca z piasku stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,0 gr. 5cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1 gr. 8cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, kostka brukowa betonowa typu (kość) gr. 8cm z rozbiórki (kostka szara z jednym rzędem kostki czerwonej), 16. wykonanie konstrukcji nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od km 1+325 do km 1+550-nowy odcinek ciągu pieszo-rowerowego (wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni wraz z mechanicznym zagęszczeniem do E2>=100MPa, Is>=0,97, warstwa odsączająca z piasku stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,00 gr. 10cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,00 gr. 8cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, nowa kostka brukowa betonowa typu (kość) gr. 8cm (kostka szara z jednym rzędem kostki czerwonej), 17. wykonanie konstrukcji zjazdów wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od km 0+000 do km 1+325-dostosowanie do nowej wysokości jezdni (podłoże gruntowe po wykonaniu robót rozbiórkowych zagęszczone mechanicznie do E2>=100MPa, Is>=0,97, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,00 gr. 12cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, kostka brukowa betonowa typu (kość) gr. 8cm z rozbiórki (kostka szara z jednym rzędem kostki czerwonej), 18. wykonanie konstrukcji nawierzchni zjazdów wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od km 1+325 do km 1+550-nowy zjazd (wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni zjazdu wraz z mechanicznym zagęszczeniem do E2>=100MPa, Is>=0,97, warstwa odsączająca z piasku stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,0 gr. 10cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1 gr. 15cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, nowa kostka brukowa betonowa typu (kość) gr. 8cm (kostka szara z jednym rzędem kostki czerwonej, 19. uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach budowlanych, 20. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Uwaga!1. Konstrukcję przekroju poprzecznego nawierzchni z kostki granitowej wykonać w formie łukowej o cięciwie 9 cm. 2. Warstwy nawierzchni z kostki granitowej (oprócz poszerzeń): a) kostka granitowa 6/8 z rozbiórki, spoiny wypełnione zaprawą cementową (deseń łuk rzymski), b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-5 cm, c) warstwa kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie do E2>=100MPa, Is >=1,0 gr. 12 cm, d) geowłóknina separacyjna drogowa 12,6/12,6 kN/m, e)istniejąca podbudowa stabilizowana mechanicznie do E2>=100MPa, Is >=0,97. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania swoim kosztem i staraniem niezbędnych zezwoleń i pozwoleń ( np. w przedmiocie zmiany organizacji ruchu, zajęcia pasa drogowego). Szczegółowe rozwiązania techniczne i projektowe są przedstawione w dołączonej dokumentacji projektowej. Zamawiający informuje, iż ewentualnie zastosowane w ww. dokumentacji projektowej nazwy własne producentów lub oznaczenia handlowe urządzeń i armatury, podane w projekcie należy traktować wyłącznie jako określające oczekiwane przez Zamawiającego standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tzn. poprzez zastosowanie innych urządzeń i armatury o nie gorszych parametrach, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. W szczególności przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, obowiązujących norm technicznych, przepisów techniczno-budowlanych, zasad wiedzy technicznej, przepisów BHP, ppoż. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi pracami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas realizacji zadania. Zadanie finansowane jest ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.22.31.42 - 45.22.31.42 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z zastrzeżeniem, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto Zamawiającego: nr 519582 0000 2000 0000 0550 0012 z dopiskiem: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi powiatowej nr 1420D na odcinku 1,55 km w miejscowości Wszewilki. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale, w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Miliczu. TERMIN WNIESIENIA WADIUM: najpóźniej do dnia 16.06.2015 roku do godz. 10.00. Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego!

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 zamówienia, o wartości minimum 500 000 zł każde, odpowiadającego swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, nazwy przedmiotu zamówienia (zakres robót) nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji - (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - referencje, poświadczenia itp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna wskazanie przez Wykonawcę osoby, która będzie uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającej aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wymaganych dla realizacji zamówienia, osoby te winne przynależeć do stosownej Izby Inżynierów Budownictwa (posiadać aktualny wpis) i posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Gwarancja - 6

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 .P.z.p. przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, w przypadku kiedy czynniki niezależne od woli stron mogą mieć wpływ na dotrzymanie przez Wykonawcę umownego terminu wykonania zamówienia publicznego. Zamawiający w szczególności przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy w przypadku: 1.W zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia: a) wystąpienie siły wyższej; b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę). Uwaga: Termin realizacji zamówienia (umowy) może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania powyższych okoliczności! 2. Zamawiający przewiduje ponadto pozostałe przypadki uzasadniające dokonanie zmiany w treści umowy: a) zmiany wynagrodzenia umownego brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, b) zmiany zabezpieczenia umowy. Zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 ustawy, c) zmiany w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenie terminu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę, d) zmiany w zakresie wprowadzenia lub zmiany harmonogramu prac, sposobu rozliczenia za wykonane roboty w przypadku: - wystąpienia uzasadnionych konieczności wprowadzenia lub aktualizacji harmonogramu realizacji prac, podziału przedmiotu umowy na etapy, - zmiany umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, - zmiany harmonogramu przedstawione przez wykonawcę muszą uprzednio uzyskać akceptację zamawiającego, e) zmiany kierownika budowy, kierowników robót bądź inspektorów nadzoru w przypadku: - śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, kierowników robót lub inspektora nadzoru, - zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji kierownika budowy lub inspektora nadzoru, f) zmiany kierownika budowy nowy kierownik budowy lub kierownik robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla kierownika budowy lub kierownika robót. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, zmiany klimatyczne, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.milicz-powiat.pl oraz w siedzibie Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w STAROSTWIE POWIATOWYM W MILICZU ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz w Sekretariacie, pok. Nr 14 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.