To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-30
Milicz: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi powiatowej nr 1420D na odcinku 1,55 km w miejscowości Wszewilki
Numer ogłoszenia: 159560 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130860 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 3840704, faks 71 3840704.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi powiatowej nr 1420D na odcinku 1,55 km w miejscowości Wszewilki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont drogi powiatowej nr 1420D na odcinku 1,55 km w miejscowości Wszewilki w szczególności: 1.opracowanie projektu zastępczej organizacji ruchu, 2.uzyskanie zatwierdzenia, wprowadzenie zmian na czas robót, przywrócenie stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót,3.odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,4.wycinka jednego drzewa w km 1+493 i wykarczowanie jednego pnia drzewa w km 1+434 (decyzja na wycinkę po stronie Inwestora),5.roboty rozbiórkowe (istniejącej nawierzchni jezdni z kostki granitowej 6/8, oporników granitowych 15/22/30cm zlokalizowanych w nawierzchni jezdni, ciągu pieszo-rowerowego i zjazdów zlokalizowanych po stronie prawej od km 0+000 do km 1+325 wykonanych z kostki brukowej betonowej typu (kość) gr. 8cm wraz z krawężnikiem betonowym i obrzeżem betonowym, istniejących nawierzchni przyległych bezpośrednio do lewej krawędzi jezdni w celu dostawania szerokości jezdni do 6,0m: rozbiórka nawierzchni iż kostki brukowej betonowej, z płyt ażurowych, z płyt chodnikowych, z trylinki, z brukowca, z kostki granitowej z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa, korytek ściekowych, krawężników betonowych, przepustu pod koroną drogi w km 1+525 i inne roboty rozbiórkowe niezbędne do realizacji zadania-materiał pochodzący z rozbiórki: kostka granitowa, oporniki granitowe, krawężniki betonowe, obrzeża betonowe i kostka brukowa betonowa typu (kość), w całości przeznaczone są do ponownego wbudowania),6.renowacja rowu przydrożnego od km 1+420 do km 1+550,7.wykonanie nowego przepustu O 600mm dł. 12m wraz ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi w miejscu rozebranego w km 1+525,8.regulację wysokościową zaworów urządzeń podziemnych, wpustów kanalizacji deszczowej,9.montaż korytek ściekowych z demontażu po stronie lewej-lokalizacja zgodna ze stanem istniejącym, 10. ułożenie oporników granitowych (materiał z rozbiórki nawierzchni drogi 1420D) opornik po stronie lewej od km 0+000 do km 1+550 wykonany na ławie betonowej z oporem, natomiast opornik po stronie prawej od km 0+000 do km 1+550 ułożony przy istniejącym krawężniku betonowym nie wymaga wykonania dodatkowego oporu, 11. ułożenie krawężników betonowych z rozbiórki i nowych na ławie betonowej z oporem, 12. ułożenie obrzeży betonowych z rozbiórki i nowych na ławie betonowej z oporem, 13. wykonanie ścieków podchodnikowych wraz z brukowaniem fragmentów rowu, 14. wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni-technologia wykonania konstrukcji nawierzchni jezdni zaproponowana przez Inwestora (podłoże gruntowe po wykonaniu robót rozbiórkowych zagęszczone mechanicznie do E2>=100MPa, Is>=0,97, geowłóknina separacyjna drogowa 12,6/12,6 kN/m, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,0 gr. 12m, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-5cm, kostka granitowa 6/8 pochodząca z rozbiórki nawierzchni jezdni drogi powiatowej 1420D oraz kostka granitowa 6/8 i 9/11 rozbiórkowa zakupiona przez Wykonawcę-spoiny wypełnione zaprawą cementową lub gotową zaprawą przeznaczoną do spoinowania nawierzchni z kostki granitowej mocno obciążonych ruchem samochodowym), 15. wykonanie konstrukcji nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od km 0+000 do km 1+325-dostosowanie do nowej wysokości jezdni (podłoże gruntowe po wykonaniu robót rozbiórkowych zagęszczone mechanicznie do E2>=100MPa, Is>=0,97, warstwa odsączająca z piasku stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,0 gr. 5cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1 gr. 8cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, kostka brukowa betonowa typu (kość) gr. 8cm z rozbiórki (kostka szara z jednym rzędem kostki czerwonej), 16. wykonanie konstrukcji nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od km 1+325 do km 1+550-nowy odcinek ciągu pieszo-rowerowego (wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni wraz z mechanicznym zagęszczeniem do E2>=100MPa, Is>=0,97, warstwa odsączająca z piasku stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,00 gr. 10cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,00 gr. 8cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, nowa kostka brukowa betonowa typu (kość) gr. 8cm (kostka szara z jednym rzędem kostki czerwonej), 17. wykonanie konstrukcji zjazdów wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od km 0+000 do km 1+325-dostosowanie do nowej wysokości jezdni (podłoże gruntowe po wykonaniu robót rozbiórkowych zagęszczone mechanicznie do E2>=100MPa, Is>=0,97, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,00 gr. 12cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, kostka brukowa betonowa typu (kość) gr. 8cm z rozbiórki (kostka szara z jednym rzędem kostki czerwonej), 18. wykonanie konstrukcji nawierzchni zjazdów wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od km 1+325 do km 1+550-nowy zjazd (wykonanie koryta pod konstrukcję nawierzchni zjazdu wraz z mechanicznym zagęszczeniem do E2>=100MPa, Is>=0,97, warstwa odsączająca z piasku stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1,0 gr. 10cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31.5 stabilizowana do E2>=100MPa, Is>=1 gr. 15cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, nowa kostka brukowa betonowa typu (kość) gr. 8cm (kostka szara z jednym rzędem kostki czerwonej, 19. uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach budowlanych, 20. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Uwaga!1. Konstrukcję przekroju poprzecznego nawierzchni z kostki granitowej wykonać w formie łukowej o cięciwie 9 cm. 2. Warstwy nawierzchni z kostki granitowej (oprócz poszerzeń): a) kostka granitowa 6/8 z rozbiórki, spoiny wypełnione zaprawą cementową (deseń łuk rzymski), b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-5 cm, c) warstwa kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie do E2>=100MPa, Is >=1,0 gr. 12 cm, d) geowłóknina separacyjna drogowa 12,6/12,6 kN/m, e)istniejąca podbudowa stabilizowana mechanicznie do E2>=100MPa, Is >=0,97. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania swoim kosztem i staraniem niezbędnych zezwoleń i pozwoleń ( np. w przedmiocie zmiany organizacji ruchu, zajęcia pasa drogowego). Szczegółowe rozwiązania techniczne i projektowe są przedstawione w dołączonej dokumentacji projektowej. Zamawiający informuje, iż ewentualnie zastosowane w ww. dokumentacji projektowej nazwy własne producentów lub oznaczenia handlowe urządzeń i armatury, podane w projekcie należy traktować wyłącznie jako określające oczekiwane przez Zamawiającego standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tzn. poprzez zastosowanie innych urządzeń i armatury o nie gorszych parametrach, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. W szczególności przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, obowiązujących norm technicznych, przepisów techniczno-budowlanych, zasad wiedzy technicznej, przepisów BHP, ppoż. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi pracami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas realizacji zadania. Zadanie finansowane jest ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Brukarstwo Kasprzak, ul. D. Cieszyńskiego 10, 63-720 Koźmin Wlkp., kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1473558,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1581922,32
Oferta z najniższą ceną: 1581922,32 / Oferta z najwyższą ceną: 1653007,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego"
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Pruchnik
- Remont drogi wojewódzkiej nr 739 na odcinku od km 17+520 do km 18+629 w miejscowości Osieck, gmina Osieck, powiat otwocki, województwo mazowieckie - nr postępowania 077/25
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczereżu"
- Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej oraz dróg gruntowych na terenie Miasta Kobyłka
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.