Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Lublin: Budowę pod klucz budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu (przyłącza, sieci, parking, dojścia i dojazdy, ogrodzenie i oświetlenie terenu, mała architektura (place zabaw, osłony śmietnikowe) i zieleń w Chełmie przy ul. Lubelskiej
Numer ogłoszenia: 131027 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 02-004 Warszawa ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7462209, faks 081 7462209 w. 123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Państwowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę pod klucz budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu (przyłącza, sieci, parking, dojścia i dojazdy, ogrodzenie i oświetlenie terenu, mała architektura (place zabaw, osłony śmietnikowe) i zieleń w Chełmie przy ul. Lubelskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa pod klucz budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu (przyłącza, sieci, parking, dojścia i dojazdy, ogrodzenie i oświetlenie terenu, mała architektura (place zabaw, osłony śmietnikowe) i zieleń w Chełmie przy ul. Lubelskiej Zakres robót budowlanych obejmuje: - przygotowanie terenu budowy- wycinka krzewów oraz przełożenia i rozbiórki sieci, urządzeń terenowych i obiektów istniejących na terenie, urządzenie i zasilenie placu budowy, - wybudowanie z materiałów i przy użyciu narzędzi i sprzętu Wykonawcy, zgodnie z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę i projektem budowlanym budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi, - wybudowanie z materiałów i przy użyciu narzędzi i sprzętu Wykonawcy obiektów towarzyszących i infrastruktury wraz z przyłączami instalacji do sieci wodno- kanalizacyjnych, - wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie objętym projektem budowlanym i projektem zagospodarowania terenu, wraz z uruchomieniem przyłączy do sieci i włączeniem instalacji wewnętrznych, - opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej przedmiotu umowy i uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu i dla Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wszystkich obiektów stanowiących przedmiot zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Za wniesienie wadium w formie pieniężnej uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu- przelewem na rachunek bankowy: BOŚ S.A. O/Lublin nr 85 1540 1144 2001 6407 1101 0001, z dopiskiem wadium na: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Chełmie przy ul. Lubelskiej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 uPzp, oraz którzy: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 złotych; 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 3) dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno- budowlanej i drogowej, instalacji w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych i c.o. oraz instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia z każdej branży (wymagana jest przynależność wyżej wymiennych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa); 4) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat polegające na wybudowaniu pod klucz wielorodzinnego budynku mieszkalnego lub obiektów zamieszkania zbiorowego wraz z infrastrukturą wewnętrzną oraz zewnętrzną na kwotę co najmniej 5.000.000,00 zł brutto każdy. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów w systemie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych- zał. b) do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z udokumentowaniem posiadanych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia- uprawnienia w zakresie konstrukcyjno- budowlanym, instalacji w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych i c.o. oraz instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych- zał. e) do SIWZ; 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w ust 1 pkt 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane- zgodnie z załącznikiem d) do SIWZ; 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 2, 3 składają odpowiednie dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 3. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty określone w ust 1 pkt 4, 5, 6, 7 wykonawcy składają wspólnie, a dokumenty określone w ust. 1 pkt 1, 2, 3 i 8 składa każdy z wykonawców. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, bądź złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia Wykonawca podlega wykluczeniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do ustanowionego pełnomocnika. 8. Wspólnicy spółki cywilnej uważani są za wykonawców składających ofertę wspólną i dotyczą ich powyższe zapisy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego- Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, pokój Nr 19 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Lublinie ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, pokój Nr 105- kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.