To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-04
Knyszyn: PRZEBUDOWA ULIC W KNYSZYNIE
Numer ogłoszenia: 131040 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42303 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knyszyn, ul. Rynek 39, Knyszyn, woj. podlaskie, tel. 085 7279971, faks 085 7279970.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULIC W KNYSZYNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy przebudowy jezdni 9 ulic poprzez wyłożenie ich nawierzchnią asfaltową, a na wskazanych w dokumentacji technicznej ulicach - kostką betonową. Wzdłuż ulic należy wybudować chodniki oraz wjazdy bramowe. W ul. Jagiełły zostanie wybudowana kanalizacje deszczowa wraz wpustami i studzienkami deszczowymi. Opis przebudowywanych ulic a) Ulica Władysława Jagiełły - ulica powiatowa Nr 2342B Przebudowywany odcinek ma długość 385 m i zaczyna się od krawędzi jezdni ul. Goniądzkiej i kończy się na skrzyżowaniu z ul. Królowej Jadwigi. Po prawej i lewej stronie ulic znajdują się nieruchomości zabudowane budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi oraz tereny niezabudowane również przeznaczone pod budownictwo mieszkaniowe i usługowo - handlowe dla potrzeb mieszkańców osiedla. Działki ogrodzone są po granicy pasa drogowego, nie ma wygrodzeń poza granice nieruchomości. W pasie drogowym znajduje się wybudowana infrastruktura: sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, napowietrzne i podziemne linie energetyczne, linie telekomunikacyjne. Zaplanowano następujące parametry ulicy: klasa - L, długość odcinka - 385,0 m, obciążenie ruchem - KR1, prędkość projektowa - 40 km/h, szerokość pasa drogowego - 12 m, szerokość jezdni - 6,0 m, szerokość chodnika - 2 x 1,5 m, szerokość zieleńca: 0,7 m przy krawężniku i 0,5 za chodnikiem, Zaprojektowano następujące rozwiązanie konstrukcyjne ulicy: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 4 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 25 cm, istniejąca podbudowa żwirowa, chodniki z płyt chodnikowych betonowych 35 x 35 cm o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, wjazdy bramowe z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm i na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. W ramach przebudowy ulicy zostanie wybudowana kanalizacja deszczowa: kanał deszczowy o długości 570 m z rur PCV SN8 kielichowych o średnicy 400 mm łączonych za pomocą uszczelki gumowej pierścieniowej na wcisk, studzienki rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 120 cm przykryte pokrywami żelbetowymi na płycie odciążającej betonu wibrowanego kl. B20 i wyposażone we właz typu ciężkiego wg PN-87/H-74051-02, studzienki ściekowe z rur betonowych o średnicy 500 mm wyposażone w skrzynki spustowe z osadnikami osadzone na pierścieniu żelbetowym i płycie odciążającej z betonu wibrowanego kl. B20. b) Ulice gminne: Pocztowa Nr 104792B, Henryka Sienkiewicza Nr 104790B i Marii Konopnickiej Nr 104782B Projektowane do przebudowy ulice przebiegają przez tereny zabudowane budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi oraz tereny niezabudowane również przeznaczone pod budownictwo mieszkaniowe i usługowo - handlowe dla potrzeb mieszkańców osiedla. Działki ogrodzone są po granicy pasa drogowego, nie ma wygrodzeń poza granice nieruchomości. W pasie drogowym znajduje się wybudowana infrastruktura: sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, napowietrzne i podziemne linie energetyczne, linie telekomunikacyjne. Ulica Pocztowa łączy ulice: Grodzieńską (droga wojewódzka nr 671) i Jagiellońską (ulica powiatowa). Ul. Sienkiewicza i Konopnickiej są ulicami dojazdowymi do prywatnych posesji. Odwodnienie ulic odbywać się będzie poprzez spływ powierzchniowy: z Konopnickiej na Sienkiewicza, z Sienkiewicza na Pocztową, a z Pocztowej na ulice Grodzieńską i Jagiellońską. Zaprojektowano następujące parametry ulic: klasa - L, obciążenie ruchem - Kr1, prędkość projektowa - 40 km/h, Ul. Pocztowa:długość - 191,76 m, szerokość pasa drogowego - 7,0 m, szerokość jezdni - 6,0 m, szerokość chodnika - 2 x 1,5 m, Zaprojektowano następujące rozwiązanie konstrukcyjne ulicy: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 5 cm, warstwa wyrównawczo - wzmacniająca z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 min. 3 cm, istniejąca nawierzchnia brukowcowa, chodniki z płyt chodnikowych betonowych 35 x 35 cm o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, wjazdy bramowe z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm i na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. Ul. Sienkiewicza: długość - 166,3 m, szerokość pasa drogowego - 15,0 m (na końcowej części o długości 30,45 m odc. 5,50m), szerokość jezdni - 6,0 m, (na końcowej części odc. 4,0m), szerokość chodnika - 2 x 1,5 m (na końcowej części odc. Jednostronny - 1,06 m), zaprojektowano następujące rozwiązanie konstrukcyjne ulicy: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 o grubości 20 cm, istniejąca nawierzchnia żwirowa, chodniki z płyt chodnikowych betonowych 35 x 35 cm o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, wjazdy bramowe z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm i na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. Ul. Konopnickiej: długość - 52,64 m, szerokość pasa drogowego - 10,0 m, szerokość jezdni - 5,0 m, szerokość chodnika - 2 x 1,5 m, zaprojektowano następujące rozwiązanie konstrukcyjne ulicy: warstwa ścieralna z kostki betonowej POLBRUK grubość 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa grubość 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 o grubości 10 cm, istniejąca nawierzchnia żwirowa, chodniki z płyt chodnikowych betonowych 35 x 35 cm o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, wjazdy bramowe z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm i na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. c) Ulice gminne: Barbary Radziwiłłówny Nr 104787B, Królowej Jadwigi Nr 104785B Projektowane do przebudowy ulice przebiegają przez tereny zabudowane budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi oraz tereny niezabudowane również przeznaczone pod budownictwo mieszkaniowe i usługowo - handlowe dla potrzeb mieszkańców osiedla. Działki ogrodzone są po granicy pasa drogowego, nie ma wygrodzeń poza granice nieruchomości. W pasie drogowym znajduje się wybudowana infrastruktura: sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, napowietrzne i podziemne linie energetyczne, linie telekomunikacyjne. Ul. Barbary Radziwiłłówny ma długość 336,38m, a ul. Królowej Jadwigi - 265,85 m. łączą one ulice powiatowe: Jagiełły i Jagiellońską. Zaprojektowano następujące parametry ulicy: klasa - L, obciążenie ruchem - Kr1, prędkość projektowa - 40 km/h, szerokość pasa drogowego: Radziwiłłówny - 15 m, Królowej Jadwigi - 20,0 m, szerokość jezdni - 6,0 m, szerokość chodnika - 2 x 2,0 m. W ulicy Królowej Jadwigi w obrębie zatok postojowych szerokość chodnika wynosi 2,5 m. Zaprojektowano następujące rozwiązanie konstrukcyjne ulicy: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 6 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 grubość 30 cm, istniejąca podbudowa żwirowa, chodniki z płyt chodnikowych betonowych 35 x 35 cm o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, wjazdy bramowe z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm i na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 12 cm. Odwodnienie ul. Barbary Radziwiłłówny i ul. Królowej Jadwigi odbywać się będzie w stronę ul. Jagiełły. d) Ulice gminne: Adama Mickiewicza Nr 104784B, Królowej Bony Nr 104784B i Zygmunta Augusta Nr 104783B Projektowane do przebudowy ulice przebiegają przez tereny zabudowane budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi oraz tereny niezabudowane również przeznaczone pod budownictwo mieszkaniowe i usługowo - handlowe dla potrzeb mieszkańców osiedla. Działki ogrodzone są po granicy pasa drogowego, nie ma wygrodzeń poza granice nieruchomości. W pasie drogowym znajduje się wybudowana infrastruktura: sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, napowietrzne i podziemne linie energetyczne, linie telekomunikacyjne. Ul. Mickiewicza ma długość 253,67 m, Królowej Bony - 229,44 m, a ul. Augusta Zygmunta - 209,03 m. Łączą one ulice gminne: Barbary Radziwiłłówny i Królowej Jadwigi. Zaprojektowano następujące parametry ulicy: klasa - D, obciążenie ruchem - Kr1, prędkość projektowa - 30 km/h, szerokość pasa drogowego - 8,0 m, szerokość jezdni - 5,5 m, szerokość chodnika - jednostronnie 1,5 m. Zaprojektowano następujące rozwiązanie konstrukcyjne ulicy: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 6 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 grubość 30 cm, istniejąca podbudowa żwirowa, chodniki z płyt chodnikowych betonowych 35 x 35 cm o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, wjazdy bramowe z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm i na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 12 cm. Odwodnienie ulic odbywać się będzie poprzez spływ powierzchniowy w stronę ul. Barbary Radziwiłłówny i Królowej Jadwigi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2065827.97 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający uzyskał dofinansowanie przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2007 - 2013.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO - DROGOWY "SJ" SZYMAŃSKI - JARZĄBEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO - DROGOWY "SJ" SZYMAŃSKI - JARZĄBEK SPÓŁKA JAWNA
- ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY SJ Szymański-Jarząbek sp. j., ul. Sitarska 20, 18-300 Zambrów, Zambrów, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2065827.97
- Oferta z najniższą ceną: 2065827.97 oferta z najwyższą ceną: 2074233.41
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2921L w zakresie budowy drogi dla pieszych w miejscowości Wolaniny
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Przebudowa DW 964 Dobczyce - Wieliczka w zakresie budowy chodnika w miejscowości Sieraków etap IV w kierunku Jankówki od km 2+660 do km 3+209 odcinek referencyjny nr 150
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.