Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Knyszyn: PRZEBUDOWA ULIC W KNYSZYNIE
Numer ogłoszenia: 42303 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knyszyn , ul. Rynek 39, 19-120 Knyszyn, woj. podlaskie, tel. 085 7279971, faks 085 7279970.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.knyszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ULIC W KNYSZYNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy przebudowy jezdni 9 ulic poprzez wyłożenie ich nawierzchnią asfaltową, a na wskazanych w dokumentacji technicznej ulicach - kostką betonową. Wzdłuż ulic należy wybudować chodniki oraz wjazdy bramowe. W ul. Jagiełły zostanie wybudowana kanalizacje deszczowa wraz wpustami i studzienkami deszczowymi. Opis przebudowywanych ulic a) Ulica Władysława Jagiełły - ulica powiatowa Nr 2342B Przebudowywany odcinek ma długość 385 m i zaczyna się od krawędzi jezdni ul. Goniądzkiej i kończy się na skrzyżowaniu z ul. Królowej Jadwigi. Po prawej i lewej stronie ulic znajdują się nieruchomości zabudowane budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi oraz tereny niezabudowane również przeznaczone pod budownictwo mieszkaniowe i usługowo - handlowe dla potrzeb mieszkańców osiedla. Działki ogrodzone są po granicy pasa drogowego, nie ma wygrodzeń poza granice nieruchomości. W pasie drogowym znajduje się wybudowana infrastruktura: sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, napowietrzne i podziemne linie energetyczne, linie telekomunikacyjne. Zaplanowano następujące parametry ulicy: klasa - L, długość odcinka - 385,0 m, obciążenie ruchem - KR1, prędkość projektowa - 40 km/h, szerokość pasa drogowego - 12 m, szerokość jezdni - 6,0 m, szerokość chodnika - 2 x 1,5 m, szerokość zieleńca: 0,7 m przy krawężniku i 0,5 za chodnikiem, Zaprojektowano następujące rozwiązanie konstrukcyjne ulicy: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 4 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 25 cm, istniejąca podbudowa żwirowa, chodniki z płyt chodnikowych betonowych 35 x 35 cm o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, wjazdy bramowe z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm i na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. W ramach przebudowy ulicy zostanie wybudowana kanalizacja deszczowa: kanał deszczowy o długości 570 m z rur PCV SN8 kielichowych o średnicy 400 mm łączonych za pomocą uszczelki gumowej pierścieniowej na wcisk, studzienki rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 120 cm przykryte pokrywami żelbetowymi na płycie odciążającej betonu wibrowanego kl. B20 i wyposażone we właz typu ciężkiego wg PN-87/H-74051-02, studzienki ściekowe z rur betonowych o średnicy 500 mm wyposażone w skrzynki spustowe z osadnikami osadzone na pierścieniu żelbetowym i płycie odciążającej z betonu wibrowanego kl. B20. b) Ulice gminne: Pocztowa Nr 104792B, Henryka Sienkiewicza Nr 104790B i Marii Konopnickiej Nr 104782B Projektowane do przebudowy ulice przebiegają przez tereny zabudowane budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi oraz tereny niezabudowane również przeznaczone pod budownictwo mieszkaniowe i usługowo - handlowe dla potrzeb mieszkańców osiedla. Działki ogrodzone są po granicy pasa drogowego, nie ma wygrodzeń poza granice nieruchomości. W pasie drogowym znajduje się wybudowana infrastruktura: sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, napowietrzne i podziemne linie energetyczne, linie telekomunikacyjne. Ulica Pocztowa łączy ulice: Grodzieńską (droga wojewódzka nr 671) i Jagiellońską (ulica powiatowa). Ul. Sienkiewicza i Konopnickiej są ulicami dojazdowymi do prywatnych posesji. Odwodnienie ulic odbywać się będzie poprzez spływ powierzchniowy: z Konopnickiej na Sienkiewicza, z Sienkiewicza na Pocztową, a z Pocztowej na ulice Grodzieńską i Jagiellońską. Zaprojektowano następujące parametry ulic: klasa - L, obciążenie ruchem - Kr1, prędkość projektowa - 40 km/h, Ul. Pocztowa:długość - 191,76 m, szerokość pasa drogowego - 7,0 m, szerokość jezdni - 6,0 m, szerokość chodnika - 2 x 1,5 m, Zaprojektowano następujące rozwiązanie konstrukcyjne ulicy: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 5 cm, warstwa wyrównawczo - wzmacniająca z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 min. 3 cm, istniejąca nawierzchnia brukowcowa, chodniki z płyt chodnikowych betonowych 35 x 35 cm o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, wjazdy bramowe z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm i na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. Ul. Sienkiewicza: długość - 166,3 m, szerokość pasa drogowego - 15,0 m (na końcowej części o długości 30,45 m odc. 5,50m), szerokość jezdni - 6,0 m, (na końcowej części odc. 4,0m), szerokość chodnika - 2 x 1,5 m (na końcowej części odc. Jednostronny - 1,06 m), zaprojektowano następujące rozwiązanie konstrukcyjne ulicy: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 4 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 4 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 o grubości 20 cm, istniejąca nawierzchnia żwirowa, chodniki z płyt chodnikowych betonowych 35 x 35 cm o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, wjazdy bramowe z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm i na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. Ul. Konopnickiej: długość - 52,64 m, szerokość pasa drogowego - 10,0 m, szerokość jezdni - 5,0 m, szerokość chodnika - 2 x 1,5 m, zaprojektowano następujące rozwiązanie konstrukcyjne ulicy: warstwa ścieralna z kostki betonowej POLBRUK grubość 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa grubość 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 o grubości 10 cm, istniejąca nawierzchnia żwirowa, chodniki z płyt chodnikowych betonowych 35 x 35 cm o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, wjazdy bramowe z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm i na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm. c) Ulice gminne: Barbary Radziwiłłówny Nr 104787B, Królowej Jadwigi Nr 104785B Projektowane do przebudowy ulice przebiegają przez tereny zabudowane budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi oraz tereny niezabudowane również przeznaczone pod budownictwo mieszkaniowe i usługowo - handlowe dla potrzeb mieszkańców osiedla. Działki ogrodzone są po granicy pasa drogowego, nie ma wygrodzeń poza granice nieruchomości. W pasie drogowym znajduje się wybudowana infrastruktura: sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, napowietrzne i podziemne linie energetyczne, linie telekomunikacyjne. Ul. Barbary Radziwiłłówny ma długość 336,38m, a ul. Królowej Jadwigi - 265,85 m. łączą one ulice powiatowe: Jagiełły i Jagiellońską. Zaprojektowano następujące parametry ulicy: klasa - L, obciążenie ruchem - Kr1, prędkość projektowa - 40 km/h, szerokość pasa drogowego: Radziwiłłówny - 15 m, Królowej Jadwigi - 20,0 m, szerokość jezdni - 6,0 m, szerokość chodnika - 2 x 2,0 m. W ulicy Królowej Jadwigi w obrębie zatok postojowych szerokość chodnika wynosi 2,5 m. Zaprojektowano następujące rozwiązanie konstrukcyjne ulicy: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 6 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 grubość 30 cm, istniejąca podbudowa żwirowa, chodniki z płyt chodnikowych betonowych 35 x 35 cm o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, wjazdy bramowe z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm i na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 12 cm. Odwodnienie ul. Barbary Radziwiłłówny i ul. Królowej Jadwigi odbywać się będzie w stronę ul. Jagiełły. d) Ulice gminne: Adama Mickiewicza Nr 104784B, Królowej Bony Nr 104784B i Zygmunta Augusta Nr 104783B Projektowane do przebudowy ulice przebiegają przez tereny zabudowane budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi oraz tereny niezabudowane również przeznaczone pod budownictwo mieszkaniowe i usługowo - handlowe dla potrzeb mieszkańców osiedla. Działki ogrodzone są po granicy pasa drogowego, nie ma wygrodzeń poza granice nieruchomości. W pasie drogowym znajduje się wybudowana infrastruktura: sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, napowietrzne i podziemne linie energetyczne, linie telekomunikacyjne. Ul. Mickiewicza ma długość 253,67 m, Królowej Bony - 229,44 m, a ul. Augusta Zygmunta - 209,03 m. Łączą one ulice gminne: Barbary Radziwiłłówny i Królowej Jadwigi. Zaprojektowano następujące parametry ulicy: klasa - D, obciążenie ruchem - Kr1, prędkość projektowa - 30 km/h, szerokość pasa drogowego - 8,0 m, szerokość jezdni - 5,5 m, szerokość chodnika - jednostronnie 1,5 m. Zaprojektowano następujące rozwiązanie konstrukcyjne ulicy: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN-S-96025 grubość 6 cm, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102 grubość 30 cm, istniejąca podbudowa żwirowa, chodniki z płyt chodnikowych betonowych 35 x 35 cm o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, wjazdy bramowe z kostki betonowej (POLBRUK) grubości 8 cm na podsypce piaskowej grubości 5 cm i na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o grubości 12 cm. Odwodnienie ulic odbywać się będzie poprzez spływ powierzchniowy w stronę ul. Barbary Radziwiłłówny i Królowej Jadwigi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Formy wniesienia: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: w oparciu o formułę spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058) oraz: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.1.) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 8) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 9) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 10) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Forma: oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W KNYSZYNIE ul. Rynek 39 - pokój nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W KNYSZYNIE ul. Rynek 39 - pokój nr 12 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający uzyskał dofinansowanie przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2007 - 2013.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej Cisowiec w miejscowości Witowice Dolne Gmina Łososina Dolna
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Apteczna w Krynkach i ul. Staszica w Brodach wraz z budową chodnika i oświetlenia
- Przebudowa ulicy Dobrzyckiego oraz Żwirki i Wigury w Obornikach wraz z odwodnieniem.
- Modernizacja toru żużlowego w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu - KOLEJNE POSTĘPOWANIE
- Przebudowa ul. Żwirowej
- Budowa obwodnicy w m. Rynarcice
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.