eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SkoszynDOKOŃCZENIE ROZBUDOWY SCHRONISKA -NASZE GOSPODARSTWO- W NOWYM SKOSZYNIE GMINA WAŚNIÓW-W ZAKRESIE WYKONANIE ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Nowy Skoszyn: DOKOŃCZENIE ROZBUDOWY SCHRONISKA -NASZE GOSPODARSTWO- W NOWYM SKOSZYNIE GMINA WAŚNIÓW-W ZAKRESIE WYKONANIE ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH.
Numer ogłoszenia: 131063 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło w Skoszynie , Nowy Skoszyn 64, 27-425 Nowy Skoszyn, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 334 19 06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyskoszyn.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOKOŃCZENIE ROZBUDOWY SCHRONISKA -NASZE GOSPODARSTWO- W NOWYM SKOSZYNIE GMINA WAŚNIÓW-W ZAKRESIE WYKONANIE ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania zostaną wykonane następujące roboty budowlane: 1. roboty wykończeniowe- pokrywanie podłóg iścian 2. roboty w zakresie instalacji budowlanych - - instalacje wodno - kanalizacyjne 3. roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - tynkowanie. 4. roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - roboty malarskie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)w przypadku, gdy nie spełniają warunków zawartych w punkcie 2 możliwe jest złożenie oświadczenia podmiotu trzeciego, że udostępni on swój potencjał techniczny lub kadrowy dla potrzeb wykonawcy składającego swoją ofertę w niniejszym postępowaniu; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona indywidualnie na zasadzie spełnia/niespełna w oparciu o analizę dokumentów przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów. Na podstawie art. 87 ust. 1 Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści składanej oferty i w związku z tym Zamawiający uzna za ważne TYLKO te oferty, które (po uzupełnieniu dokumentów i złożeniu wyjaśnień przez WYKONAWCĘ) zawierać będą WSZYSTKIE dokumenty i zostaną sporządzone zgodnie z wymaganiami dotyczącymi oferty - w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 UST.1 przywołanej wyżej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie przedmiarów robót b. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. c. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e. Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie z należytą starannością. W wykazie należy umieścić wykonane przez Wykonawcę roboty budowlane o podobnym charakterze co do wielkości i rodzaju do przedmiotu zamówienia i wartości robót conajmniej 600 000 zł. f. Dokument potwierdzający uprawnienia budowlane kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa g. Oświadczenie, że oferent nie znajduje się w trakcie postępowania likwidacyjnego lub upadłościowego h. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca i. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowyskoszyn.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TOWARZYSTWO POMOCY Im. Św. Brata Alberta Skoszyn 64 27 - 425 Waśniów e-mail:nowyskoszyn@onet.eu tel./fax. 041/ 334-19-06.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 11:15, miejsce: TOWARZYSTWO POMOCY Im. Św. Brata Alberta Skoszyn 64 27 - 425 Waśniów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.