Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-01
Torzym: Modernizacja deszczowni stałej na Szkółce Leśnej w Bobrówce
Numer ogłoszenia: 131520 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Torzym, ul. Wodna 1, 66-235 Torzym, woj. lubuskie, tel. 068 3413655, 3413654 w. 19, fax 068 3413654.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja deszczowni stałej na Szkółce Leśnej w Bobrówce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji deszczowni na Szkółce leśnej w Bobrówce w Nadleśnictwie Torzym. Prace obejmują: wykonanie zbiornika metalowego o pojemności 446 m3 do nawodnień, instalacji zraszającej na kwaterach uprawowych szkółki o pow. 5,6 ha., zasilanie tuneli foliowych znajdujących się na kwaterze I o łącznej powierzchni 540 m2,wykonanie systemu i instalacji sterującej umożliwiającej nawadnianie w trybie automatycznym i ręcznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj i ilość prac do wykonania) zawiera projekt budowlany , przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki nr 1-3 do SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 5 278 tys. euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.20 - Roboty nawadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.20 - Roboty nawadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.21.21 - Rurociągi nawadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.21 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł w formie określonej w SIWZ i w ustawie Prawo Zamówień Publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 22 sierpnia 2007r., do godz. 9:30..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie oraz wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Minimalna sumaryczna wartość wykonanych robót budowlanych w zakresie budowy systemów nawadniających winna wynosić 2,0 mln. zł brutto./załącznik nr 4 do SIWZ/ Ponadto wykonawcy przedstawią wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia o specjalności wodno-melioracyjnej, dla której wykonawca przewiduje powierzenie funkcji kierownika budowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy złożą oświadczenie, że posiadają lub dysponują sprzętem do wykonywania wykopów wąskoszczelinowych o szerokości maszyny do 1,30m /załącznik nr 6 do SIWZ/ c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie oraz przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 500 tys. złotych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) i na potwierdzenie tych warunków złożą odpowiednie dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnioną, formularz ofertowy wg załączonego druku - zał. nr 9 do SIWZ, b)Kosztorys ofertowy wg załączonego wzoru - zał. nr 10 do SIWZ, c)Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e)Dowód wniesienia wadium, zgodnie z warunkami opisanymi w punkcie 12 SIWZ. f)Wypełnione i podpisane oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w punkcie 8.1 SIWZ i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia(art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), g)Dokumenty potwierdzające: - uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności wodno-melioracyjnej, - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy oraz wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 do SIWZ , - wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie np. referencje, opinie, listy polecające lub faktury, rachunki. Wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Minimalna sumaryczna wartość wykonanych robót budowlanych w zakresie budowy systemów nawadniających winna wynosić 2,0 mln. zł brutto. h)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotyczącą: 1.osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), 2.urzędujących członków władz osób prawnych. i)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotyczy podmiotów zbiorowych takich jak: (1)spółki: jawna, z o.o., akcyjna, komandytowa, komandytowo - akcyjna, partnerska. (2)przedsiębiorstwa państwowe, (3)spółdzielnie, (4)pozostałych podmiotów, nie wymienionych powyżej, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U z dnia 27 listopada 2002 r.) Uwaga: wg. dominującej wykładni prawa, spółka cywilna nie jest podmiotem zbiorowym. j)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); W przypadku spółki cywilnej wymaga się, aby wspólnicy spółki cywilnej przedstawili zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec Urzędu Skarbowego wystawione oddzielnie na każdego wspólnika, jak również odrębne zaświadczenie dotyczące spółki cywilnej. k)aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); l)dokumenty stwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył odpowiednie oświadczenie oraz przedstawił polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min. 500 tys. złotych. - załącznik nr 7 do SIWZ m)oświadczenie Wykonawcy, że posiada o lub dysponuje sprzętem do wykonywania wykopów wąskoszczelinowych o szerokości maszyny do 1,30m -załącznik nr 6 do SIWZ Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa wyżej (art. 26 ust.3 i 4 Pzp). Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca winien złożyć odpowiednie zastrzeżenie na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Torzym ul.Wodna 1, 66-235 Torzym. SIWZ można zakupić(po uprzednim złożeniu wniosku o jej uzyskanie) w cenie 30,00 zł +VAT 22% w godz. 7.00-15.00 w pokoju nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Torzym ul.Wodna 1, 66-235 Torzym Sekretariat -pokój nr 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami są: Pan Bogusław Breś i Stanisław Goryński tel. odpowiednio 068-3416277; 068-3416278 Z osobami tymi można kontaktować się codziennie, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00.
INNE PRZETARGI TORZYM
- Pranie bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją
- "Przebudowa dróg gminnych ulica Brzozowa, Młyńska i Świerkowa w miejscowości Torzym wraz z przebudową skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego"
- "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Boczowie"
więcej: przetargi TORZYM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.