To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-24
Michałowice: Usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, wymiana sieci i przyłączy wodociągowych oraz wymiana uszkodzonych zasuw i hydrantów na terenie Gminy Michałowice - nr sprawy: ZP.271.2.22.2016
Numer ogłoszenia: 131660 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69182 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, wymiana sieci i przyłączy wodociągowych oraz wymiana uszkodzonych zasuw i hydrantów na terenie Gminy Michałowice - nr sprawy: ZP.271.2.22.2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, wymiana sieci i przyłączy wodociągowych oraz wymiana uszkodzonych zasuw i hydrantów na terenie Gminy Michałowice. W szczególności roboty budowlane będą polegały na: - usuwaniu awarii i uszkodzeń zlokalizowanych na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz przyłączach, - wymianie uszkodzonych sieci i przyłączy wodociągowych, - wymianie uszkodzonych zasuw i hydrantów (zob. przedmiary robót - zał. nr A do SIWZ). W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do: - utrzymania w gotowości personelu oraz środków technicznych koniecznych do prawidłowej realizacji umowy w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego (w przypadku wystąpienia awarii przystąpić do jej usuwania w terminie 3 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub e-mailem. Obsada kadry ma gwarantować możliwość jednoczesnego prowadzenia robót w co najmniej 2 miejscach jednocześnie oraz w godzinach nocnych, wg potrzeb Zamawiającego, - prowadzenia robót w systemie ciągłym, całodobowym aż do zakończenia zleconych prac, - naprawiania przewodów wodociągowych i kanalizacyjnych w technologii dostosowanej do materiału, z którego są wykonane, - wykonania robót z należytą starannością, rzetelnością i najlepszą wiedzą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, spełniając wymagania wynikające z Polskich Norm, norm branżowych, aprobat technicznych oraz stosując się do zaleceń Zamawiającego, - utrzymywania ładu i porządku na terenie prowadzonych robót, a w szczególności do właściwego zabezpieczenia terenu robót, do przestrzegania przepisów bhp i przeciwpożarowych, - przestrzegania warunków określonych każdorazowo przez właściciela, zarządcę drogi lub terenu, - poniesienia w całości kosztów wszelkich strat i szkód poniesionych przez Zamawiającego lub osoby trzecie, powstałych w czasie prowadzenia robót powstałych z przyczyn leżących bezpośrednio lub pośrednio po stronie Wykonawcy, - zorganizowania i pokrycia kosztów zaplecza robót, stosownie do potrzeb wykonywanych robót, - zapewnienia własnych materiałów, maszyn i sprzętu, gwarantujących spełnienie wszelkich wymagań technologicznych i prawnych oraz gwarantujących właściwą jakość robót, - realizowania przedmiotu umowy z użyciem materiałów nowych, spełniających wymagania ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm) oraz zgodnych z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności ( Dz. U z 2014 r., poz. 1645) oraz wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych, jak i innych obowiązujących przepisów prawa, - postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (DZ. U z 2013 r. poz. 21) jako wytwórca odpadów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za gospodarowanie wytworzonymi przez siebie odpadami, - codziennego sprzątania po wykonanych robotach, - informowania Zamawiającego o postępie wykonywanych robót i o ich zakończeniu, a także o robotach ulegających zakryciu lub zanikających, - usuwania wszelkich zanieczyszczeń lub uszkodzeń powstałych w związku z wykonywaniem robót oraz bieżące utrzymywanie miejsca prowadzenia robót w czystości. W przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym, Wykonawca zobowiązany jest wykonywać je ze szczególnym zwróceniem uwagi na ograniczenie uciążliwości dla osób i pojazdów poruszających się w pasie drogowym. Oznacza to w szczególności, czyszczenie każdego dnia części pasa drogowego zanieczyszczonego w związku z prowadzeniem robót. Do obowiązków Wykonawcy należy również utrzymywanie terenu robót oraz terenu sąsiadującego w należytym stanie i usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów na swój koszt, - odtworzenia nawierzchni w miejscach prowadzenia robót w celu umożliwienia przejezdności w terminie 12 godzin od chwili zakończenia prac w danym miejscu oraz pełnego w terminie 3 dni, - każdorazowego uzyskania decyzji o zajęcie pasa drogowego lub podpisania umowy dzierżawy, związanej w uzyskaniem zgody na wejście w teren oraz pokrycie kosztów z tym związanych, jak również przestrzeganie zapisów zawartych w decyzji lub umowie dzierżawy, - zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, na własny koszt, wcześniej wykonanych elementów mogących ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót, - wykonania szkicu powykonawczego z naniesionym rozmieszczeniem montowanych urządzeń, a w przypadku zmiany miejsca posadowienia elementu lub elementów (np. zasuwy, hydrantu, przyłącza, studni kanalizacyjnej) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, - oznaczenia w terenie lokalizacji montowanych zasuw, hydrantów (tabliczki informacyjne), - zapewnienia ciągłego dojazdu do posesji. - powiadomienia mieszkańców o przerwie w dostawie wody, co najmniej 2 dni wcześniej przed planowanym wejściem w teren poprzez wywieszanie ogłoszeń na tablicach ogłoszeń oraz innych miejscach umożliwiających poinformowanie mieszańców o przerwie, minimalizowania przerw w dostawach wody, - usunięcia wad wskazanych w protokołach odbiorów w terminie 10 dni lub określonym przez przedstawiciela Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą, a następnie ponownego zgłoszenia prac do odbioru, - udzielenia Zamawiającemu gwarancji robót na okres 3 lat od dnia podpisania protokołu końcowego, - usunięcia usterek i wykonaniu napraw gwarancyjnych niezwłocznie po otrzymaniu informacji o awarii. Zgłoszenie awarii może zostać przekazane telefonicznie, e-mailem lub faxem, - zapewnienia ciągłości odbioru ścieków poprzez wybudowanie tymczasowej przepompowni lub przewozu ścieków wozami asenizacyjnymi w przypadku usuwania awarii na sieci kanalizacyjnej, - podane ceny powinny zawierać wszystkie koszty związane z prowadzeniem robót w szczególności koszty zajęcia pasa drogowego. Informacje dodatkowe. - Zamawiający planuje, aby do minimum ograniczyć niedogodności dla odbiorców, prowadzić roboty polegające na wymianie zasuw w godzinach nocnych tj. od godz. 22.00, - Podane ceny powinny zawierać wszystkie koszty związane z prowadzeniem robót w szczególności koszty zajęcia pasa drogowego, - Koszty pracy sprzętu (S) oraz materiałów (M) Wykonawcy w rozliczeniu nie mogą być wyższe od średnich cen publikowanych w aktualnym na dany dzień prowadzenia robót numerze Wydawnictwa SEKOCENBUD. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych objętych zamówieniem stanowi zał. nr B do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NAPARTY" USŁUGI WODNO-KANALIZACYJNE JANUSZ NAPARTY
jakie przetargi wygrała firma
"NAPARTY" USŁUGI WODNO-KANALIZACYJNE JANUSZ NAPARTY
- NAPARTY Usługi wodno-kanalizacyjne Janusz Naparty, ul. Stare Faszczyce 52 B, 05-870 Błonie, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 499068,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 158361,20
Oferta z najniższą ceną: 158361,20 / Oferta z najwyższą ceną: 279912,23
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.