eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławMODERNIZACJA, ROZBUDOWA I INTEGRACJA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG, DIGITALIZACJĄ ZASOBÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ I ICH UDOSTĘPNIENIEM ORAZ DOSTAWĄ SPRZĘTU SERWEROWEGO DLA GMINY JAROSŁAW W RAMACH PROJEKTU POPRAWA FUNKCJONALNOŚCI I DOJRZAŁOŚCI E-USŁUG ORAZ UDOSTĘPNIANIA ZASOBÓW CYFROWYCH GMIN CIESZANÓW, JAROSŁAW, GRODZISKO DOLNE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-24

Ogłoszenie nr 13169 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.

Jarosław: MODERNIZACJA, ROZBUDOWA I INTEGRACJA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG, DIGITALIZACJĄ ZASOBÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ I ICH UDOSTĘPNIENIEM ORAZ DOSTAWĄ SPRZĘTU SERWEROWEGO DLA GMINY JAROSŁAW W RAMACH PROJEKTU POPRAWA FUNKCJONALNOŚCI I DOJRZAŁOŚCI E-USŁUG ORAZ UDOSTĘPNIANIA ZASOBÓW CYFROWYCH GMIN CIESZANÓW, JAROSŁAW, GRODZISKO DOLNE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 -2020 Oś Priorytetowa II "Cyfrowe Podkarpackie" Działanie 2.1 "Podniesienie efektywności i dostępności e-usług".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 365815-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarosław, krajowy numer identyfikacyjny 65090048200000, ul. ul. Piekarska  5, 37500   Jarosław, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 166 248 610, faks 166 248 613, e-mail ug@jaroslaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jaroslaw.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA, ROZBUDOWA I INTEGRACJA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG, DIGITALIZACJĄ ZASOBÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ I ICH UDOSTĘPNIENIEM ORAZ DOSTAWĄ SPRZĘTU SERWEROWEGO DLA GMINY JAROSŁAW W RAMACH PROJEKTU POPRAWA FUNKCJONALNOŚCI I DOJRZAŁOŚCI E-USŁUG ORAZ UDOSTĘPNIANIA ZASOBÓW CYFROWYCH GMIN CIESZANÓW, JAROSŁAW, GRODZISKO DOLNE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UG.2710/13/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej i ich udostępnieniem oraz dostawą sprzętu serwerowego dla Gminy Jarosław. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań dla powyższych elementów zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.3. ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWE: Zamawiający podzielił przedmiotowe na 2 części (zadania): 1) Zadanie Nr 1. Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego. 2) Zadanie Nr 2. Rozbudowa systemu zarządzania informacją przestrzenną z digitalizacją zasobów informacji przestrzennej i ich udostępnieniem. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na każdą część lub na całość zamówienia. Każda oferta oceniana będzie dla każdej części zamówienia, dla której została złożona. 3.4. Wykonawca musi zaakceptować wzór umowy w całości. Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ. 3.5. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.6. Wykonawca składający ofertę na Zadanie Nr 1 zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego próbkę oferowanych systemów i następnie w kolejnym terminie przeprowadzić stosowną demonstrację złożonej próbki. Szczegółowy opis próbki oraz zasady i zakres demonstracji znajdują się w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 3.7. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w Ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. uruchomienia e-usług w oparciu o zintegrowane systemy informatyczne. 3.9. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 -2020 Oś Priorytetowa II "Cyfrowe Podkarpackie" Działanie 2.1 "Podniesienie efektywności i dostępności e-usług". 3.10. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp.: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.04.1974 r. - Kodeks pracy T.J.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: a) instalowanie modułów systemu; b) wrażanie modułów systemu; c) szkolenia użytkowników systemu; d) serwis systemu; e) konfiguracja baz danych; f) administracja baz danych; g) administrowanie środowiskiem; h) pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego; i) Zarządzanie kontami użytkowników; j) Wsparcie w budowie i procesie integracji systemów IT. 2) W przypadku zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji przedmiotu zamówienia nowej osoby/osób wykonujących czynności określone w pkt. 3.10.1, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia i trwać nieprzerwanie w całym okresie w/w umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną przez Wykonawcę / podwykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca / podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 10 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o prace. 3) Wykonawca przed terminem zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych przez Wykonawcę/podwykonawcę na podstawie umowy o pracę) lub w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby/osób na podstawie umowy o pracę, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu Potwierdzenie zawarcia umowy o pracę - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do umowy wraz z oświadczeniami w/w osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów ustawy - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 poz. 2008) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia. 5) W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt. 4 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 000,00 zł. 6) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za prace (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników wskazanych w pkt. 3.10.1 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każda osobę

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 72322000-8
Dodatkowe kody CPV: 72220000-3, 72246000-1, 72266000-7, 72263000-6, 72265000-0, 72268000-1, 72322000-8, 72300000-8, 72310000-1, 72512000-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: MODERNIZACJA, ROZBUDOWA I INEGRACJA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG I DOSTWĄ SPRZĘTU SERWEROWEGO
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT224200.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BIURO USŁUG KOMPUTEROWYCH SOFTRES SPÓŁKA Z O.O.,  biuro@softres.pl,  UL. ZACISZNA 44,  35-326,  RZESZÓW,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 295200,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 295200,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 295200,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: ROZBUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ PRZESTRZENNĄ Z DIGITALIZACJĄ ZASOBÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ I ICH UDOSTĘPNIENIEM
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT61000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GISON SPÓŁKA Z O.O.,  biuro@gison.pl,  UL. CHMIELENIEC 18/12,  30-348,  KRAKÓW,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47970,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47970,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47970,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.