To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-24
Ogłoszenie nr 13169 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Jarosław: MODERNIZACJA, ROZBUDOWA I INTEGRACJA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG, DIGITALIZACJĄ ZASOBÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ I ICH UDOSTĘPNIENIEM ORAZ DOSTAWĄ SPRZĘTU SERWEROWEGO DLA GMINY JAROSŁAW W RAMACH PROJEKTU POPRAWA FUNKCJONALNOŚCI I DOJRZAŁOŚCI E-USŁUG ORAZ UDOSTĘPNIANIA ZASOBÓW CYFROWYCH GMIN CIESZANÓW, JAROSŁAW, GRODZISKO DOLNE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEuropejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 -2020 Oś Priorytetowa II "Cyfrowe Podkarpackie" Działanie 2.1 "Podniesienie efektywności i dostępności e-usług".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 365815-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarosław, krajowy numer identyfikacyjny
65090048200000, ul.
ul. Piekarska
5,
37500
Jarosław, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
166 248 610, faks
166 248 613, e-mail
ug@jaroslaw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jaroslaw.itl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA, ROZBUDOWA I INTEGRACJA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG, DIGITALIZACJĄ ZASOBÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ I ICH UDOSTĘPNIENIEM ORAZ DOSTAWĄ SPRZĘTU SERWEROWEGO DLA GMINY JAROSŁAW W RAMACH PROJEKTU POPRAWA FUNKCJONALNOŚCI I DOJRZAŁOŚCI E-USŁUG ORAZ UDOSTĘPNIANIA ZASOBÓW CYFROWYCH GMIN CIESZANÓW, JAROSŁAW, GRODZISKO DOLNE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UG.2710/13/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej i ich udostępnieniem oraz dostawą sprzętu serwerowego dla Gminy Jarosław. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań dla powyższych elementów zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3.3. ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWE: Zamawiający podzielił przedmiotowe na 2 części (zadania): 1) Zadanie Nr 1. Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego. 2) Zadanie Nr 2. Rozbudowa systemu zarządzania informacją przestrzenną z digitalizacją zasobów informacji przestrzennej i ich udostępnieniem. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na każdą część lub na całość zamówienia. Każda oferta oceniana będzie dla każdej części zamówienia, dla której została złożona. 3.4. Wykonawca musi zaakceptować wzór umowy w całości. Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ. 3.5. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.6. Wykonawca składający ofertę na Zadanie Nr 1 zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego próbkę oferowanych systemów i następnie w kolejnym terminie przeprowadzić stosowną demonstrację złożonej próbki. Szczegółowy opis próbki oraz zasady i zakres demonstracji znajdują się w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 3.7. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w Ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. uruchomienia e-usług w oparciu o zintegrowane systemy informatyczne. 3.9. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 -2020 Oś Priorytetowa II "Cyfrowe Podkarpackie" Działanie 2.1 "Podniesienie efektywności i dostępności e-usług". 3.10. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp.: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.04.1974 r. - Kodeks pracy T.J.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: a) instalowanie modułów systemu; b) wrażanie modułów systemu; c) szkolenia użytkowników systemu; d) serwis systemu; e) konfiguracja baz danych; f) administracja baz danych; g) administrowanie środowiskiem; h) pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego; i) Zarządzanie kontami użytkowników; j) Wsparcie w budowie i procesie integracji systemów IT. 2) W przypadku zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji przedmiotu zamówienia nowej osoby/osób wykonujących czynności określone w pkt. 3.10.1, zatrudnienie winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia i trwać nieprzerwanie w całym okresie w/w umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną przez Wykonawcę / podwykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca / podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 10 dni kalendarzowych (licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy) na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o prace. 3) Wykonawca przed terminem zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych przez Wykonawcę/podwykonawcę na podstawie umowy o pracę) lub w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby/osób na podstawie umowy o pracę, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu Potwierdzenie zawarcia umowy o pracę - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do umowy wraz z oświadczeniami w/w osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów ustawy - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 poz. 2008) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia. 5) W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt. 4 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 000,00 zł. 6) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za prace (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników wskazanych w pkt. 3.10.1 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każda osobę
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
72322000-8
Dodatkowe kody CPV:
72220000-3,
72246000-1,
72266000-7,
72263000-6,
72265000-0,
72268000-1,
72322000-8,
72300000-8,
72310000-1,
72512000-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: MODERNIZACJA, ROZBUDOWA I INEGRACJA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG I DOSTWĄ SPRZĘTU SERWEROWEGO |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT224200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 295200,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ROZBUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ PRZESTRZENNĄ Z DIGITALIZACJĄ ZASOBÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ I ICH UDOSTĘPNIENIEM |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT61000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 47970,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- "Wykonanie dostawy samochodu osobowego z napędem typu hybrid"
- "Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu w 2025 - 2026 r."
- Montaż doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Zamkowej, Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Garbarze - II etap, ul. Długosza + boczna, Budowa oświetlenia ul. Fredry + Miłosza (4 części)
- Dostawa warzyw dla potrzeb kuchni szpitalnej - z podziałem na zadania - powtórzone
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.