Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Namysłów: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 2013 Poddziałanie 6.1.3.
Numer ogłoszenia: 13176 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie , pl. Wolności 1, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190920, faks 077 4190925.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 2013 Poddziałanie 6.1.3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 2013 Poddziałanie 6.1.3., dla niżej określonych zadań (szkoleń, kursów). Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 8 (Usługi szkolenia zawodowego). Kategorie szkoleń: 1. ZADANIE NR 1: Przygotowanie do pracy w handlu: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) podstawy obsługi komputera, b) obsługa kasy fiskalnej, c) minimum sanitarne, d) uzyskanie książeczki zdrowia (Sanepid), 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 30, trzy grupy po 10 osób, 5) liczba godzin: 90 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: a) I grupa : 16.03.2009 r. do 03.04.2009 r., b) II grupa : 06.04.2009 r. do 24.04.2009 r., c) III grupa : 28.09.2009 r. do 09.10.2009 r. 2. ZADANIE NR 2: DECOUPAGE: rozwój osobisty i kreatywne myślenie: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) co to jest decoupage: wprowadzenie, historia sztuki decoupage na świecie, b) techniki decoupage, techniki postarzania przedmiotów, techniki cieniowania stosowane w decoupage, tworzenie biżuterii technikami decoupage, c) zasady i techniki stosowania preparatów do wykonywania zdobień na różnych powierzchniach, d) ABC przedsiębiorczości: zakładanie firmy, tworzenie Biznesplanu, elementy marketingu, 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 10, 5) liczba godzin: 60 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: 24.03.2009 r. do 06.04.2009 r. 3. ZADANIE NR 3: Specjalista ds. kadrowopłacowych: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) podstawy obsługi komputera, b) klasyfikacja podstawowych podmiotów gospodarczych, c) zagadnienia z kodeksu pracy: prawa i obowiązki pracowników i pracodawców, urlopy, przepisy BHP, umowy cywilnoprawne, d) akta osobowe: prowadzenie teczki akt osobowych, wystawianie dokumentów personalnych: umowa o prace, świadectwo pracy, skierowanie na badania lekarskie, zmiana warunków pracy, rozwiązanie umowy o pracę, karta urlopowa, e) ubezpieczenia społeczne, rozliczenia z ZUS, przepisy prawne, zgłaszanie do ubezpieczenia, dokumentacja rozliczeniowa i płatnicza, świadczenia z ubezpieczenia społecznego, f) płace: systemy płac, sporządzanie list płac, rozliczenia z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku dochodowego, g) obsługa programu komputerowego z zakresu spraw kadrowopłacowych: Gratyfikant i Płatnik, zasady działania, tworzenie dokumentów, raporty imienne, 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 20: dwie grupy po 10 osób, 5) liczba godzin: 90 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: a) I grupa :20.04.2009 r. do 08.05.2009 r., b) II grupa : 22.06.2009 r. do 10.07.2009 r. 4. ZADANIE NR 4: Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) przepisy BHP, b) zajęcia z psychologiem: wpływ choroby na stan psychiczny pacjenta, obciążenie pracą zawodową, radzenie sobie ze stresem, jak się nie wypalić, c) sposoby komunikacji, sukces w opiece nad chorym, d) specyfika schorzeń, postępowanie w przypadku choroby i zdrowienia pacjenta, higiena chorego i zabiegi pielęgnacyjne, e) cechy i obowiązki opiekunki, f) zasady żywienia: rodzaje diet, postępowanie w przypadku schorzeń poszczególnych układów człowieka, 4) badania lekarskie przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt Wykonawca, uwzględniony w cenie oferty i preliminarzu, 5) liczba osób do przeszkolenia ogółem 10, 6) liczba godzin: 140 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 7) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 8) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 9) Termin realizacji szkolenia: 06.07.2009 r. do 07.08.2009 r. 5. ZADANIE NR 5: Przedłużanie i zdobienie paznokci: 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) manicure, pielęgnacja paznokci i dłoni, malowanie i zdobienie paznokci, b) pedicure: problemy i schorzenia stóp, c) metody przedłużania paznokci, 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 10, 5) liczba godzin: 65 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: 05.05.2009 r. do 18.05.2009 r. 6. ZADANIE NR 6: Efektywność osobista, trening rozwoju osobistego: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) metody, formy i bariery poszukiwania zatrudnienia, b) przygotowanie dokumentów aplikacyjnych: CV, list motywacyjny, c) zastosowanie technologii informatycznej w poszukiwaniu pracy, d) przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, e) kryteria selekcji kandydatów, wymogi w stosunku do kandydatów, etapy selekcji, f) motywacja, samoocena, komunikacja interpersonalna, g) stres: czynniki wywołujące stres, reakcje na stres, skutki i sposoby radzenia sobie ze stresem, h) asertywność, autoprezentacja, kreowanie własnego wizerunku, i) metody doskonalące kreatywne myślenie, 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 20: dwie grupy po 10 osób, 5) liczba godzin: 80 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: a) I grupa : 20.07.2009 r. do 07.08.2009 r., b) II grupa : 12.10.2009 r. do 30.10.2009 r. 7. ZADANIE NR 7: Palacz C.O.: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) szkolenie kończy się egzaminem państwowym przeprowadzonym staraniem i na koszt Wykonawcy, uwzględniony w cenie oferty i preliminarzu, 4) zajęcia z zakresu: a) prawo energetyczne: omówienie obowiązujących ustaw (prawo energetyczne, prawo budowlane), rozporządzeń, przepisów przeciwpożarowych, b) budowa urządzeń energetycznych: kotły, sprężarki, pompy, wentylatory, dmuchawy, instalacje cieplne, aparatura kontrolnopomiarowa przy urządzeniach energetycznych, c) eksploatacja urządzeń energetycznych: zasady eksploatacji, przeglądy urządzeń, ocena stanu technicznego, dokumentacja eksploatacyjna, d) BHP przy urządzeniach energetycznych, 5) liczba osób do przeszkolenia ogółem 20: dwie grupy po 10 osób, 6) liczba godzin: 24 godziny zegarowe w przeliczeniu na jednego uczestnika, 7) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 8) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 9) Termin realizacji szkolenia: a) I grupa : 12.05.2009 r. do 15.05.2009 r., b) II grupa : 15.09.2009 r. do 18.09.2009 r. 8. ZADANIE NR 8: Kierowca wózków jezdniowych, obsługa i wymiana butli gazowych w wózkach jezdniowych, podstawy obsługi komputera i gospodarka magazynowa: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) kierowca wózków jezdniowyc, typy stosowanych wózków, budowa wózków, czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy, w czasie pracy i po pracy wózkami, ładunkoznawstwo, przepisy BHP, praktyczna nauka jazdy, wiadomości o dozorze technicznym, b) wymiana butli, przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności związanych z wymianą butli, zasady BHP, sposób wymiany butli (pokaz instruktora i wymiana butli przez uczestnika szkolenia), c) podstawy obsługi komputera: system operacyjny MS WINDOWS, edytor tekstu MS WORD, arkusz kalkulacyjny MS EXEL, sieć Internet (strony www), tworzenie i wysyłanie poczty elektronicznej (email), d) gospodarka magazynowa: obsługa programu SUBIEKT GT, 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 20: dwie grupy po 10 osób, 5) liczba godzin: 97 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, w tym: a) kierowca wózków jezdniowych: do 8 godzin w przeliczeniu na jednego uczestnika, b) gospodarka magazynowa: do 15 godzin w przeliczeniu na jednego uczestnika, c) podstawy obsługi komputera: do 15 godzin w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: a) I grupa : 05.05.2009 r. do 01.06.2009 r., b) II grupa : 04.08.2009 r. do 31.08.2009 r. 9. ZADANIE NR 9: Podstawy obsługi komputera: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) system operacyjny MS WINDOWS, b) edytor tekstu MS WORD, c) arkusz kalkulacyjny MS EXEL, d) sieć Internet (strony www), e) tworzenie i wysyłanie poczty elektronicznej (email), 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 20: dwie grupy po 10 osób, 5) liczba godzin: 60 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: a) I grupa : 25.05.2009 r. do 05.06.2009 r., b) II grupa : 30.10.2009 r. do 12.11.2009 r. 10. ZADANIE NR 10: Kucharz małej gastronomii: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia teoretyczne i praktyczne, 4) zajęcia z zakresu: a) zasady BHP i minimum sanitarne, b) zasady żywienia, towaroznawstwo spożywcze, c) organizacja pracy, d) przepisy kulinarne, zasady przechowywania i obróbki żywności, e) przyrządzanie i dekorowanie gotowych potraw, f) porządkowanie i czyszczenie wyposażenia oraz narzędzi kuchennych, 5) badania lekarskie przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt Wykonawca, uwzględniony w cenie oferty i preliminarzu, 6) liczba osób do przeszkolenia ogółem 13, 7) liczba godzin: 100 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 8) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 9) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 10) Termin realizacji szkolenia: 08.06.2009 r. do 03.07.2009 r. W dniu rozpoczęcia szkolenia Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do PUP potwierdzone (za zgodność z oryginałem) kopie zaświadczeń o przeprowadzeniu badań lekarskich w przypadku szkoleń, w których warunkiem uczestnictwa jest pozytywny wynik badań. Po zakończeniu szkolenia Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć do PUP potwierdzone (za zgodność z oryginałem): specyfikację kategorii poniesionych wydatków i kwot tych wydatków, kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników szkolenia (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć), potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenia, kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem, kopie ankiet służących do oceny szkolenia. Przedstawiony w ofercie program szkolenia powinien zawierać w szczególności: nazwę szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia (liczba godzin zajęć w każdym dniu odbywania zajęć szkolenia), wstępne wymagania dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzenia efektów szkolenia, Zamówienie podzielone jest na części (zadania). Liczba części (zadań): 10. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: w Namysłowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1, 2, 6 i 8 po 1.000,00 zł; zadanie nr 3 - 800,00 zł; zadanie nr 4 i 7 po 450,00 zł; zadanie nr 5 - 650,00 zł; zadanie nr 9 i 10 po 500,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne zobowiązania innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują 14 dniowy termin płatności od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują wynagrodzenie ryczałtowe, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą tylko jedną ofertę, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy złożą ofertę której treść będzie odpowiadała treści SIWZ, którzy pozostaną związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, którzy wniosą wadium. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dos.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciagłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wskazał osoby, którymi będzie dysponował *; 7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował *; 9. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 10. atest dotyczący prowadzenia szkoleń oraz egzaminowania w oparciu o określone wytyczne albo certyfikat lub zezwolenie dotyczące prowadzenia określonych szkoleń albo zaświadczenie, akredytacja lub zezwolenie wydane przez kuratora oświaty, 11. zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych w danym Wojewódzkim Urzędzie Pracy (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych - Dz.U. z 2004 r. Nr 236 poz. 2365), 12. preliminarz kursu / preliminarze kursów*; 13. program szkolenia; 14. harmonogram zajęć; 15. wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia; 16. wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; 17. dowód wniesienia wadium; 18. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 210.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - Poddziałanie 6.1.3..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie do pracy w handlu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - Przygotowanie do pracy w handlu: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) podstawy obsługi komputera, b) obsługa kasy fiskalnej, c) minimum sanitarne, d) uzyskanie książeczki zdrowia (Sanepid), 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 30 - trzy grupy po 10 osób, 5) liczba godzin: 90 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: a) I grupa :16.03.2009 r. - 03.04.2009 r., b) II grupa : 06.04.2009 r. - 24.04.2009 r., c) III grupa :28.09.2009 r. - 09.10.2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DECOUPAGE - rozwój osobisty i kreatywne myślenie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 - DECOUPAGE - rozwój osobisty i kreatywne myślenie: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) co to jest decoupage - wprowadzenie, historia sztuki decoupage na świecie, b) techniki decoupage, techniki postarzania przedmiotów, techniki cieniowania stosowane w decoupage, tworzenie biżuterii technikami decoupage, c) zasady i techniki stosowania preparatów do wykonywania zdobień na różnych powierzchniach, d) ABC przedsiębiorczości - zakładanie firmy, tworzenie Biznesplanu, elementy marketingu, 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 10, 5) liczba godzin: 60 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: 24.03.2009 r. - 06.04.2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalista ds. kadrowo-płacowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 - Specjalista ds. kadrowo-płacowych: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) podstawy obsługi komputera, b) klasyfikacja podstawowych podmiotów gospodarczych, c) zagadnienia z kodeksu pracy - prawa i obowiązki pracowników i pracodawców, urlopy, przepisy BHP, umowy cywilno-prawne, d) akta osobowe - prowadzenie teczki akt osobowych, wystawianie dokumentów personalnych: umowa o prace, świadectwo pracy, skierowanie na badania lekarskie, zmiana warunków pracy, rozwiązanie umowy o pracę, karta urlopowa, e) ubezpieczenia społeczne, rozliczenia z ZUS - przepisy prawne, zgłaszanie do ubezpieczenia, dokumentacja rozliczeniowa i płatnicza, świadczenia z ubezpieczenia społecznego, f) płace - systemy płac, sporządzanie list płac, rozliczenia z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku dochodowego, g) obsługa programu komputerowego z zakresu spraw kadrowo-płacowych: Gratyfikant i Płatnik - zasady działania, tworzenie dokumentów, raporty imienne, 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 20 - dwie grupy po 10 osób, 5) liczba godzin: 90 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: a) I grupa :20.04.2009 r. - 08.05.2009 r., b) II grupa : 22.06.2009 r. - 10.07.2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4 - Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) przepisy BHP, b) zajęcia z psychologiem - wpływ choroby na stan psychiczny pacjenta, obciążenie pracą zawodową, radzenie sobie ze stresem - jak się nie wypalić, c) sposoby komunikacji - sukces w opiece nad chorym, d) specyfika schorzeń, postępowanie w przypadku choroby i zdrowienia pacjenta, higiena chorego i zabiegi pielęgnacyjne, e) cechy i obowiązki opiekunki, f) zasady żywienia - rodzaje diet, postępowanie w przypadku schorzeń poszczególnych układów człowieka, 4) badania lekarskie przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt Wykonawca, uwzględniony w cenie oferty i preliminarzu, 5) liczba osób do przeszkolenia ogółem 10, 6) liczba godzin: 140 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 7) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 8) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 9) Termin realizacji szkolenia: 06.07.2009 r. - 07.08.2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedłużanie i zdobienie paznokci.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 5 - Przedłużanie i zdobienie paznokci: 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) manicure, pielęgnacja paznokci i dłoni, malowanie i zdobienie paznokci, b) pedicure - problemy i schorzenia stóp, c) metody przedłużania paznokci, 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 10, 5) liczba godzin: 65 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: 05.05.2009 r. - 18.05.2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Efektywność osobista - trening rozwoju osobistego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 6 - Efektywność osobista - trening rozwoju osobistego: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) metody, formy i bariery poszukiwania zatrudnienia, b) przygotowanie dokumentów aplikacyjnych - CV, list motywacyjny, c) zastosowanie technologii informatycznej w poszukiwaniu pracy, d) przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, e) kryteria selekcji kandydatów - wymogi w stosunku do kandydatów, etapy selekcji, f) motywacja, samoocena, komunikacja interpersonalna, g) stres - czynniki wywołujące stres, reakcje na stres, skutki i sposoby radzenia sobie ze stresem, h) asertywność, autoprezentacja, kreowanie własnego wizerunku, i) metody doskonalące kreatywne myślenie, 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 20 - dwie grupy po 10 osób, 5) liczba godzin: 80 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: a) I grupa : 20.07.2009 r. - 07.08.2009 r., b) II grupa : 12.10.2009 r. - 30.10.2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Palacz C.O..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ADANIE NR 7 - Palacz C.O.: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) szkolenie kończy się egzaminem państwowym przeprowadzonym staraniem i na koszt Wykonawcy, uwzględniony w cenie oferty i preliminarzu, 4) zajęcia z zakresu: a) prawo energetyczne - omówienie obowiązujących ustaw (prawo energetyczne, prawo budowlane), rozporządzeń, przepisów przeciwpożarowych, b) budowa urządzeń energetycznych - kotły, sprężarki, pompy, wentylatory, dmuchawy, instalacje cieplne, aparatura kontrolno-pomiarowa przy urządzeniach energetycznych, c) eksploatacja urządzeń energetycznych - zasady eksploatacji, przeglądy urządzeń, ocena stanu technicznego, dokumentacja eksploatacyjna, d) BHP przy urządzeniach energetycznych, 5) liczba osób do przeszkolenia ogółem 20 - dwie grupy po 10 osób, 6) liczba godzin: 24 godziny zegarowe w przeliczeniu na jednego uczestnika, 7) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 8) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 9) Termin realizacji szkolenia: a) I grupa : 12.05.2009 r. - 15.05.2009 r., b) II grupa : 15.09.2009 r. - 18.09.2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kierowca wózków jezdniowych - obsługa i wymiana butli gazowych w wózkach jezdniowych, podstawy obsługi komputera i gospodarka magazynowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 8 - Kierowca wózków jezdniowych - obsługa i wymiana butli gazowych w wózkach jezdniowych, podstawy obsługi komputera i gospodarka magazynowa: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) kierowca wózków jezdniowych - typy stosowanych wózków, budowa wózków, czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy, w czasie pracy i po pracy wózkami, ładunkoznawstwo, przepisy BHP, praktyczna nauka jazdy, wiadomości o dozorze technicznym, b) wymiana butli - przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności związanych z wymianą butli, zasady BHP, sposób wymiany butli (pokaz instruktora i wymiana butli przez uczestnika szkolenia), c) podstawy obsługi komputera - system operacyjny MS WINDOWS, edytor tekstu MS WORD, arkusz kalkulacyjny MS EXEL, sieć Internet (strony www), tworzenie i wysyłanie poczty elektronicznej (e-mail), d) gospodarka magazynowa - obsługa programu SUBIEKT GT, 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 20 - dwie grupy po 10 osób, 5) liczba godzin: 97 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, w tym: a) kierowca wózków jezdniowych - do 8 godzin w przeliczeniu na jednego uczestnika, b) gospodarka magazynowa - do 15 godzin w przeliczeniu na jednego uczestnika, c) podstawy obsługi komputera - do 15 godzin w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: a) I grupa : 05.05.2009 r. - 01.06.2009 r., b) II grupa : 04.08.2009 r. - 31.08.2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Podstawy obsługi komputera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 9 - Podstawy obsługi komputera: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia z zakresu: a) system operacyjny MS WINDOWS, b) edytor tekstu MS WORD, c) arkusz kalkulacyjny MS EXEL, d) sieć Internet (strony www), e) tworzenie i wysyłanie poczty elektronicznej (e-mail), 4) liczba osób do przeszkolenia ogółem 20 - dwie grupy po 10 osób, 5) liczba godzin: 60 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 6) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 7) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 8) Termin realizacji szkolenia: a) I grupa : 25.05.2009 r. - 05.06.2009 r., b) II grupa : 30.10.2009 r. - 12.11.2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kucharz małej gastronomii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 10 - Kucharz małej gastronomii: WYMAGANIA : 1) miejsce realizacji szkolenia: w Namysłowie, 2) poczęstunek (kawa, herbata, ciastka) i posiłek (obiad) w dni odbywania zajęć szkoleniowych, 3) zajęcia teoretyczne i praktyczne, 4) zajęcia z zakresu: a) zasady BHP i minimum sanitarne, b) zasady żywienia, towaroznawstwo spożywcze, c) organizacja pracy, d) przepisy kulinarne, zasady przechowywania i obróbki żywności, e) przyrządzanie i dekorowanie gotowych potraw, f) porządkowanie i czyszczenie wyposażenia oraz narzędzi kuchennych, 5) badania lekarskie przed rozpoczęciem szkolenia przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt Wykonawca, uwzględniony w cenie oferty i preliminarzu, 6) liczba osób do przeszkolenia ogółem 13, 7) liczba godzin: 100 godzin zegarowych w przeliczeniu na jednego uczestnika, 8) minimum 30 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 9) ogólny czas trwania zajęć szkoleniowych nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie, 10) Termin realizacji szkolenia: 08.06.2009 r. - 03.07.2009 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II
- Bieżące utrzymanie porządku na gminnych terenach zielonych w sołectwie część 1) Jastrzębie część 2) Woskowice Małe w ramach zadania pn. "Utrzymanie porządku na terenach gminnych"
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Kompetencje dzieci krokiem ku nowoczesnej edukacji" .
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Namysłów - etap I w ramach zadań: część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II, część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II
- Organizacja wyjazdów usprawniających i aktywujących w 2025 r.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 11 części - III Tura
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.