eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacji Przychodni Rejonowej Nr 5 przy ul. Trakt Lubelski 167 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Warszawa: Modernizacji Przychodni Rejonowej Nr 5 przy ul. Trakt Lubelski 167 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 131789 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, fax 022 8120796.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacji Przychodni Rejonowej Nr 5 przy ul. Trakt Lubelski 167 w Warszawie..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1) przebudowa schodów zewnętrznych i podjazdu dla niepełnosprawnych, 2) przebudowa części ścian działowych gr. 12cm z cegły w celu dostosowania sanitariatu dla pacjentów do potrzeb dla osób niepełnosprawnych, wydzielenia pomieszczenia porządkowego, funkcjonalności rejestracji, sanitariatu i pomieszczenia socjalnego dla personelu oraz jednego gabinetu lekarskiego, 3) demontaż istniejących drzwi wewnętrznych , poszerzenie otworów drzwiowych 4) do potrzeb osób niepełnosprawnych, 5) pod istniejącym daszkiem nad wejściem budowa nowego wiatrołapu 6) i pomieszczenia na wózki, poprzez zamontowanie przeszklonych ścianek z PCV, 7) zaprojektowane zostają nowe schody wejściowe i pochylnia dla osób niepełnosprawnych, 9) budowa sanitariatu dla pacjentów niepełnosprawnych, 10) przebudowa rejestracji oraz wejścia do gabinetu lekarskiego, 11) wyburzenie części ścian działowych, poszerzenie- dostosowanie otworów drzwiowych do korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne, 13) tynki wewnętrzne - gładź gipsowa, 14) montaż nowych drzwi wewnętrznych drewnianych, 15) nowa aranżacja rejestracji - montaż blatów z konglomeratu i rolety antywłamaniowej 16) wykonanie nowych posadzek z gresu o IV klasie ścieralności, 30*30 cm, cokoły na ścianach o wys. 8 cm również z płytek - styki z posadzka zaokrąglone, 17) w korytarzach i poczekalniach montaż na ścianach na wys. 90 i 75 cm pochwytów z rur stalowych, 18) balustrady, poręcze - ze stali kwasoodpornej, 19) drzwi zewnętrzne - przeszklone z PCV w kolorze białym, szkło bezpieczne, samozamykacze, 20) blaty recepcji z konglomeratu kamiennego dopasowane kolorystycznie do posadzki, 21) nad recepcją rolety antywłamaniowe zamontowane do stropu, 22) kanały wentylacji grawitacyjnej obudować płyta GK na konstr. stalowej, 23) nowe pokrycie dachu z papy termozgrzewalnej trzywarstwowe, 24) nowe obróbki blacharskie z blachy powlekanej w kolorze grafitowym, 25) nowe rynny i rury spustowe z PVC w kolorze grafitowym, 26) instalacje: modernizacja wewnętrznych instalacji: elektrycznej, wod - kan. i c.o. 27) budowa nowego ogrodzenia: od strony ulicy oraz otaczające istniejącą stację transformatorową i wymiana brama wjazdowej 2-skrzydłowej i furtki, 28) projekt zagospodarowania terenu obejmuje : a) wymianę nawierzchni dla ruchu lekkiego, dojść pieszych i dróg (dojazdy i miejsca parkingowe)- rozbiórka wszystkich istniejących nawierzchni utwardzonych oraz wykonanie nowych nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm w kolorze czerwonym lub grafitowym dla miejsc parkingowych ( 8 + 3 ), dróg oraz grubości 6 cm w kolorze jasnoszarym - dojścia pieszych b) elementy odwodnienia nawierzchni - studzienki chłonne, c) nowe murki oporowe wykonane z cegły klinkierowej w kolorze cegły otaczające duże drzewo rosnące przed budynkiem, boczne ścianki pochylni dla niepełnosprawnych przed wejściem dla dorosłych i oddzielnie do poradni dla dzieci.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dot..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo za-mówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 2.1 w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 2 roboty polegającą na budowie, modernizacji lub remoncie obiektu służby zdrowia i o wartości każdego zamówienia co najmniej 700.000 zł brutto. Dla oceny spełnienia warunku wykonania robót Zamawiający dokona analizy wykazu wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie wykonały w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 roboty polegające na budowie, modernizacji lub remoncie obiektu służby zdrowia i o wartości każdego/pojedynczego zamówienia co najmniej 700 000,00 zł brutto. 2.2 dysponują co najmniej jednym pracownikiem, który zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności kon-strukcyjno - budowlanej oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowe-go. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień ww. pracownika i stosownego aktualnego zaświadczenia o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.3 dysponują co najmniej jednym pracownikiem, który zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności insta-lacje w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycz-nych oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień ww. pracownika i stosownego aktualnego zaświadczenia o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.4 dysponują co najmniej jednym pracownikiem, który zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień ww. pracownika i stosownego aktualnego zaświadczenia o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy wykonawca musi spełnić wa-runki określone w ust. 1 i ust. 4. Warunki określone w ust 2 i ust. 3 wykonawcy mogą speł-nić łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału: Zamawiający dokona analizy treści złożonych dokumentów, sprawdzi zawarte w nich informacje i oceni, czy wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 6 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt. 1 i 2 składa odrębnie każdy podmiot składający ofertę wspólną. 3) wykaz osób, o których mowa w Rozd. V ust. 2 ppkt.2.2, 2.3, 2.4 SIWZ - zał. nr 7 do SIWZ W przypadku złożenia oferty przez podmioty składające ofertę wspólną wykaz ww. osób przedstawiają podmioty wspólnie. Zamawiający informuje, że na etapie realizacji umowy wszelkie zmiany osób wymienionych w wykazie wymagają zgody Zamawiającego. 4) dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w ww. wykazie posiadają wymagane uprawnienia: a) uprawnienia budowlane w wymaganych specjalnościach, b) aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 5) wykaz wykonanych robót z podaniem ich wartości, nazwy obiektu, daty i miejsca - zał. nr 8 do SIWZ 6) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych w wykazie robót . Dokumenty wymienione w pkt. 2,4,6 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w pkt. 1,3,5, muszą być złożone w oryginale. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy w przypadku złożenia wniosku wspólnego wykonawców składają wszyscy wykonawcy składający wniosek bądź składa je osoba uprawniona (wyznaczona przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną) do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną, w ich imieniu . Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpi-sie do ewidencji działalności gospodarczej, wykonawca zobowiązany jest złożyć pełno-mocnictwo ( w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) potwierdzające upoważnie-nie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pok. 303 lub ze strony internetowej Zamawiającego..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, pokój nr 301..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.