Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Legnica: Przedmiotem zamówienia jest:
zakup, dostawa, montaż okien PCV i demontaż okien starych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 3. Ilość okien określa specyfikacja oraz załączniki 1 i 2 do umowy dostępne na stronie internetowej Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 131870 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3, ul. Mazowiecka 3, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 7233240, 7233246, fax 0-76 7233241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zsonr3.lca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa, montaż okien PCV i demontaż okien starych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 3. Ilość okien określa specyfikacja oraz załączniki 1 i 2 do umowy dostępne na stronie internetowej Zamawiającego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : a)wykonanie i dostawę 8 szt. okien z PCV według załącznika nr 1 i 2 do umowy z parapetami zewnętrznymi z blachy stalowej ocynkowanej oraz 5 szt. wewnętrznych parapetów PCV wymianę 8 szt. okien drewnianych na okna PCV wg niżej podanych parametrów technicznych: - profile z wysokoudarowego PCV koloru białego w ramie i skrzydle o szerokości pow. 60 mm (pięciokomorowe) - profile o współczynniku przenikalności cieplnej UR = 1,1 W/(m2 x oK.) - wzmocnienie skrzydeł i ościeżnicy na całym obwodzie wkładem z kształtowników stalowych zabezpieczonych powłoką cynkową - okucia obwiedniowe z powłoką nierdzewną - funkcja rozszczelniania (mikrowentylacja) - uszczelki o profilu zamkniętym z uwzględnieniem wykonania szczeliny infiltracyjnej - szyby zespolone o współczynniku przenikania US = 1,1 W/m2 x oK b) obsadzenie ościeżnic i parapetów wraz z zakotwieniem (zgodnie z normami) c) wypełnienie pianką poliuretanową szczelin między ościeżnicą, a ścianą d) regulacja skrzydeł okiennych wraz z okuciami e) uzupełnienie tynku na styku ościeżnicy ze ścianą od strony zewnętrznej i wewnętrznej wraz z podmalowaniem ościeży kolorem dobranym do istniejącego f) uszczelnienie silikonem od strony zewnętrznej parapetu z ościeżnicą. Ilość okien do wymiany może ulec zmianie w zależności od oferowanych cen jednostkowych. Wielkość okien oraz profile muszą być zgodne z istniejącymi oknami oraz z przedstawionym rysunkiem stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki : a) Doświadczenie zawodowe : zrealizować jako główny wykonawca w okresie ostatnich dwóch lat co najmniej 5 zamówień o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg zał. nr 3. b) Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 17.1 i art. 24.1 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22.1 prawa zamówień publicznych. 6. W celu udokumentowania swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji kontraktu, wykonawcy mają obowiązek dołączyć do oferty następujące dokumenty i poświadczone za zgodność z oryginałem odpisylub kserokopie oraz oświadczenia : 6.1. formularz oferty wg załączonego druku, 6.2. podaną w formularzu oferty cenę ryczałtową netto i brutto całego zamówienia 6.3. parafowany wzór umowy - wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego, 6.4. wypis z rejestru handlowego lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, określający miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby wykonawcy oraz pełnomocnictwo osób upoważnionych zgodnie z dokumentem rejestracyjnym do reprezentowania i podejmowania decyzji w imieniu wykonawcy, 6.4. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22.1 oraz , że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24.1 Prawa zamówień publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19 z dnia 9.02.2004 r. Poz. 177) - wg zał. nr 1, 6.5. oświadczenie, iż wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wg zał. nr 1, 6.6. oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego,- wg zał. nr 1 oraz przedstawienie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków 6.8. oświadczenie o braku zaległości w obowiązkowych składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne na rzecz ZUS-u - wg zał. nr 1 oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 6.9. oświadczenie, iż wykonawca uprawniony jest do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - wg zał. nr 1, 6.10. oświadczenie, iż wykonawca dysponuje niezbędna wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia - wg zał. nr 1, 6.11. oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i przyjmuje je bez zastrzeżeń - wg zał. nr 1, 6.12. oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy - wg zał. nr 2 6.13. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 5 zamówień o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia - wg zał. nr 3, 6.14. kosztorys ofertowy na przedstawiony zakres robót wg instrukcji oraz rysunków stanowiących zał. nr 1 i 2 do umowy. Powyższe dokumenty i oświadczenia winny być udzielone w formie pisemnej i mają stanowić załączniki do oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie czyli nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . wypis z rejestru handlowego lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, określający miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby wykonawcy oraz pełnomocnictwo osób upoważnionych zgodnie z dokumentem rejestracyjnym do reprezentowania i podejmowania decyzji w imieniu wykonawcy, 6.4. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22.1 oraz , że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24.1 Prawa zamówień publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19 z dnia 9.02.2004 r. Poz. 177) - wg zał. nr 1, 6.5. oświadczenie, iż wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wg zał. nr 1, 6.6. oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego,- wg zał. nr 1 oraz przedstawienie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków 6.8. oświadczenie o braku zaległości w obowiązkowych składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne na rzecz ZUS-u - wg zał. nr 1 oraz aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. termin realizacji - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsonr3.lca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 59-220 Legnica ul. Mazowiecka 3 pokój nr 65 kierownik gospodarczy Renata Skrzydlewska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 ; 59-220 Legnica ; ul. Mazowiecka 3 pokój nr 48 a sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Remont drogi powiatowej nr 2175D ul. Nowodworska i ul. Zamiejska w Legnicy.
- "Zakup z dostawą macierzy dyskowej na potrzeby Centralnego Repozytorium Kopii Bezpieczeństwa oraz zakup z dostawą Mini Security Operations Center (Centrum Operacji Bezpieczeństwa)"
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do działań ratowniczych.
- DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH I MONITORÓW
- Przebudowa 11 lokali mieszkalnych, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa gminnych lokali mieszkalnych
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- WYMIANA OKIEN WRAZ Z MALOWANIEM POMIESZCZEŃ NA WYDZIALE INFORMATYKI PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 49 W SZCZECINIE
- Wymiana stolarki okiennej w Urzędzie Skarbowym w Dębicy i Urzędzie Skarbowym w Jarosławiu
- Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Bieżyniu
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.