eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkZakup sprzętu biurowego i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu pn. Wyposażenia budynków Techno-Parku w Ełku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Ełk: Zakup sprzętu biurowego i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu pn. Wyposażenia budynków Techno-Parku w Ełku
Numer ogłoszenia: 131951 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95341 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu biurowego i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu pn. Wyposażenia budynków Techno-Parku w Ełku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz wyposażenie pomieszczeń budynków Techno-Parku w Ełku wraz z ich montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Elementy wyposażenia Techno-Parku, będące przedmiotem zamówienia: 1.Blat - 6 sztuk; 2.Lada recepcyjna - 1 sztuka; 3.Fotel - 4 sztuki; 4.Fotel podwójny - 2 sztuki; 5.Stolik kawowy - 2 sztuki; 6.Szafa (ubraniowa - recepcja) - 1 sztuka; 7.Szafa na dokumenty - 1 sztuka; 8.Szafka na dokumenty (zestaw) - 1 sztuka; 9.Biurko gabinetowe - 2 sztuki; 10.Krzesło obrotowe_2 - 2 sztuki; 11.Zestaw szaf gabinetowych 1 - 1 sztuka; 12.Zestaw szaf gabinetowych 2 - 1 sztuka; 13.Kontener stacjonarny - 16 sztuk; 14.Nadstawki multimedialne - 20 sztuk; 15.Kosz - stal nierdzewna - 21 sztuk; 16.Kosz ażurowy okrągły - 18 sztuk; 17.Kosz w toalecie - 29 sztuk; 18.Kosz z uchylną pokrywą - 8 sztuk; 19.Katedra wykładowcy (podest) - sala konferencyjna - 1 sztuka; 20.Krzesła gościnne konferencyjne - 6 sztuk; 21.Krzesło gościnne - 34 sztuki; 22.Krzesło konferencyjne z wózkami do transportu - 40 sztuk; 23.Krzesło konferencyjne - 6 sztuk; 24.Krzesło konferencyjne z pulpitem z wózkami do transportu - 34 sztuki; 25.Krzesło obrotowe - 18 sztuk; 26.Lustro dla niepełnosprawnych - 3 sztuki; 27.Lustro w łazienkach - 21 sztuk; 28.Pojemnik na ręczniki papierowe - 5 sztuk; 29.Pojemnik na papier toaletowy naścienny - 29 sztuk; 30.Pojemnik na szczotkę + szczotka (WC) - 29 sztuk; 31.Popielnica (na zewnątrz) - 4 sztuki; 32.Poręcz prosta - 3 sztuki; 33.Poręcz umywalkowa lewa i prawa - 6 sztuk; 34.Poręcz WC - 3 sztuk; 35.Stolik konferencyjny - 1 sztuka; 36.Stolik okrągły - 8 sztuk; 37.Stolik prostokątny - 15 sztuk; 38.Stoły konferencyjne + wózek do transportu - 8 sztuk; 39.Szafa - aktowa - 34 sztuki; 40.Szafa gospodarcza dwudrzwiowa - 4 sztuki; 41.Szafa ubraniowo - aktowa wymiary - 11 sztuk; 42.Szafka metalowa na ubrania - 86 sztuk; 43.Szafka stojąca dwu drzwiowa 80x53x82H cm - 5 sztuk; 44.Szafka stojąca jedno drzwiowa 40x53x82H cm - 1 sztuka; 45.Szafka stojąca jedno drzwiowa 60x53x82H cm - 3 sztuki; 46.Szafka stojąca pod zlewozmywak dwudrzwiowa 100x53x86H cm - 5 sztuk; 47.Szafka stojąca z trzema szufladami 40x53x82H cm - 5 sztuk; 48.Szafka wisząca front szklany - MDF lakierowany 60x25x35H cm - 10 sztuk; 49.Blat kuchenny - 1 sztuka; 50.Wieszak ruchomy do szatni mocowany do ściany - 11 sztuk; 51.Wieszaki - 20 sztuka; 52.Donica donice wykonane z polipropylenu pokryte lakierem, kolor biały wysoki połysk, wymiary 50x50x95H, donice odporne na wszelkie warunki atmosferyczne i promienie UV - 8 sztuk; 53.Kwiaty do donic wysokich, proponowana roślinność sansevieria coral black lub laurentii - 16 sztuk; 54.Doniczki do biur - 24 sztuki; 55.Kwiaty do donic w biurach - 24 sztuki; 56.Tablica informacyjna (hall główny) - 1 sztuka; 57.Komunikacja wizualna - 1 sztuka; 58.Rolety wewnętrzne - 23 sztuki; 59.Wycieraczki wewnętrzne 60x90cm (pokoje lokatorów, część wystawiennicza) - 13 sztuk; 60.Komplet sztućców i naczyń - 7 sztuk; 61.Suszarka do naczyń - 5 sztuk; 62.Dodatkowe wyposażenie biur - obrazy, ceramika, tablice magnetyczne, itp.- komplet (obrazy - 12 szt, tablice magnetyczne- 12 szt, ceramika: naczynia, sztućce- 12 szt + zmywarka do naczyń , ekspres do kawy - 2 szt,, lampy kinkiety - 12 szt, wykładzina dywanowa - 1szt, szafka na klucze 2 szt, Media caddy - 1szt, szafka pocztowa - 2 szt,) - 12 kompletów; 63.Dozownik do mydła - 50 sztuk; 64.Elektryczna suszarka do rąk - 21 sztuk; 65.Suszarka do włosów i ciała - 6 sztuk; Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania dostarczonych mebli oraz wyposażenia będących przedmiotem zamówienia za pomocą plakietki informacyjnej w widocznym miejscu informacją o współfinansowaniu z Funduszu Europejskich, zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 - Obowiązki Beneficjenta w zakresie prowadzenia działania informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej do projektów objętych Indykatywnym wykazem indywidualnych projektów kluczowych RPO WiM na lata 2007-2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach RPO Warmia i Mazury 2007-2013 , osi priorytetowej 1. Przedsiębiorczość, działania 1.1 Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, poddziałanie 1.1.2 Tworzenie parków technologicznych, przemysłowych i inkubatorów przedsiębiorczości RPO Warmia i Mazury 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tarmot - 2 Sp. z o. o., ul. Sikorskiego 12B, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 357701,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 383760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 304159,00 / Oferta z najwyższą ceną: 526106,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.