eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkZakup sprzętu biurowego i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu pn. Wyposażenia budynków Techno-Parku w Ełku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Ełk: Zakup sprzętu biurowego i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu pn. Wyposażenia budynków Techno-Parku w Ełku
Numer ogłoszenia: 95341 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk , ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu biurowego i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu pn. Wyposażenia budynków Techno-Parku w Ełku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz wyposażenie pomieszczeń budynków Techno-Parku w Ełku wraz z ich montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Elementy wyposażenia Techno-Parku, będące przedmiotem zamówienia: 1.Blat - 6 sztuk; 2.Lada recepcyjna - 1 sztuka; 3.Fotel - 4 sztuki; 4.Fotel podwójny - 2 sztuki; 5.Stolik kawowy - 2 sztuki; 6.Szafa (ubraniowa - recepcja) - 1 sztuka; 7.Szafa na dokumenty - 1 sztuka; 8.Szafka na dokumenty (zestaw) - 1 sztuka; 9.Biurko gabinetowe - 2 sztuki; 10.Krzesło obrotowe_2 - 2 sztuki; 11.Zestaw szaf gabinetowych 1 - 1 sztuka; 12.Zestaw szaf gabinetowych 2 - 1 sztuka; 13.Kontener stacjonarny - 16 sztuk; 14.Nadstawki multimedialne - 20 sztuk; 15.Kosz - stal nierdzewna - 21 sztuk; 16.Kosz ażurowy okrągły - 18 sztuk; 17.Kosz w toalecie - 29 sztuk; 18.Kosz z uchylną pokrywą - 8 sztuk; 19.Katedra wykładowcy (podest) - sala konferencyjna - 1 sztuka; 20.Krzesła gościnne konferencyjne - 6 sztuk; 21.Krzesło gościnne - 34 sztuki; 22.Krzesło konferencyjne z wózkami do transportu - 40 sztuk; 23.Krzesło konferencyjne - 6 sztuk; 24.Krzesło konferencyjne z pulpitem z wózkami do transportu - 34 sztuki; 25.Krzesło obrotowe - 18 sztuk; 26.Lustro dla niepełnosprawnych - 3 sztuki; 27.Lustro w łazienkach - 21 sztuk; 28.Pojemnik na ręczniki papierowe - 5 sztuk; 29.Pojemnik na papier toaletowy naścienny - 29 sztuk; 30.Pojemnik na szczotkę + szczotka (WC) - 29 sztuk; 31.Popielnica (na zewnątrz) - 4 sztuki; 32.Poręcz prosta - 3 sztuki; 33.Poręcz umywalkowa lewa i prawa - 6 sztuk; 34.Poręcz WC - 3 sztuk; 35.Stolik konferencyjny - 1 sztuka; 36.Stolik okrągły - 8 sztuk; 37.Stolik prostokątny - 15 sztuk; 38.Stoły konferencyjne + wózek do transportu - 8 sztuk; 39.Szafa - aktowa - 34 sztuki; 40.Szafa gospodarcza dwudrzwiowa - 4 sztuki; 41.Szafa ubraniowo - aktowa wymiary - 11 sztuk; 42.Szafka metalowa na ubrania - 86 sztuk; 43.Szafka stojąca dwu drzwiowa 80x53x82H cm - 5 sztuk; 44.Szafka stojąca jedno drzwiowa 40x53x82H cm - 1 sztuka; 45.Szafka stojąca jedno drzwiowa 60x53x82H cm - 3 sztuki; 46.Szafka stojąca pod zlewozmywak dwudrzwiowa 100x53x86H cm - 5 sztuk; 47.Szafka stojąca z trzema szufladami 40x53x82H cm - 5 sztuk; 48.Szafka wisząca front szklany - MDF lakierowany 60x25x35H cm - 10 sztuk; 49.Blat kuchenny - 1 sztuka; 50.Wieszak ruchomy do szatni mocowany do ściany - 11 sztuk; 51.Wieszaki - 20 sztuka; 52.Donica donice wykonane z polipropylenu pokryte lakierem, kolor biały wysoki połysk, wymiary 50x50x95H, donice odporne na wszelkie warunki atmosferyczne i promienie UV - 8 sztuk; 53.Kwiaty do donic wysokich, proponowana roślinność sansevieria coral black lub laurentii - 16 sztuk; 54.Doniczki do biur - 24 sztuki; 55.Kwiaty do donic w biurach - 24 sztuki; 56.Tablica informacyjna (hall główny) - 1 sztuka; 57.Komunikacja wizualna - 1 sztuka; 58.Rolety wewnętrzne - 23 sztuki; 59.Wycieraczki wewnętrzne 60x90cm (pokoje lokatorów, część wystawiennicza) - 13 sztuk; 60.Komplet sztućców i naczyń - 7 sztuk; 61.Suszarka do naczyń - 5 sztuk; 62.Dodatkowe wyposażenie biur - obrazy, ceramika, tablice magnetyczne, itp.- komplet (obrazy - 12 szt, tablice magnetyczne- 12 szt, ceramika: naczynia, sztućce- 12 szt + zmywarka do naczyń , ekspres do kawy - 2 szt,, lampy kinkiety - 12 szt, wykładzina dywanowa - 1szt, szafka na klucze 2 szt, Media caddy - 1szt, szafka pocztowa - 2 szt,) - 12 kompletów; 63.Dozownik do mydła - 50 sztuk; 64.Elektryczna suszarka do rąk - 21 sztuk; 65.Suszarka do włosów i ciała - 6 sztuk; Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania dostarczonych mebli oraz wyposażenia będących przedmiotem zamówienia za pomocą plakietki informacyjnej w widocznym miejscu informacją o współfinansowaniu z Funduszu Europejskich, zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 - Obowiązki Beneficjenta w zakresie prowadzenia działania informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej do projektów objętych Indykatywnym wykazem indywidualnych projektów kluczowych RPO WiM na lata 2007-2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jednej dostawy mebli i wyposażenia o wartości kontraktu 400 000,00 PLN brutto. Uwaga: Jeżeli wykazywane roboty będą potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 200 000,00 PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Uwaga: Jeżeli posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa wykazywana będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia ich na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w terminie wykonania umowy dopuszcza się w sytuacji nie oddania budynku Techno-Parku do użytkowania w planowanym terminie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19 - 300 Ełk, Pokój nr 114 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach RPO Warmia i Mazury 2007-2013 , osi priorytetowej 1. Przedsiębiorczość, działania 1.1 Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, poddziałanie 1.1.2 Tworzenie parków technologicznych, przemysłowych i inkubatorów przedsiębiorczości RPO Warmia i Mazury 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.