eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JózefówWyposażenie obiektów znajdujących się na nieruchomości położnej w Józefowie w ramach realizacji zadania Przebudowa i wyposażenie budynków przy ul. Sienkiewicza 2 na cele oświatowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Józefów: Wyposażenie obiektów znajdujących się na nieruchomości położnej w Józefowie w ramach realizacji zadania Przebudowa i wyposażenie budynków przy ul. Sienkiewicza 2 na cele oświatowe
Numer ogłoszenia: 131996 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie obiektów znajdujących się na nieruchomości położnej w Józefowie w ramach realizacji zadania Przebudowa i wyposażenie budynków przy ul. Sienkiewicza 2 na cele oświatowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w meble, sprzęt i urządzenia budynków na potrzeby szkoły podstawowej. Z uwagi na różnorodność asortymentu zamówienie zostało podzielone na 10 części. Każda ma określone warunki, czas gwarancji oraz termin dostawy i montażu. Zamawiający zastrzega, że termin montażu może zostać przez niego przesunięty lecz nie później niż do 30.08.2015 roku. Adres budynków w których dostarczane i montowane będzie wyposażenie: 05-410 Józefów ul. Sienkiewicza 2, budynek główny - piwnica, parter, piętro, hala - parter.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.14.10.00-2, 37.40.00.00-2, 19.24.40.00-8, 39.29.93.00-7, 30.23.10.00-7, 30.12.10.00-3, 32.31.00.00-9, 39.71.10.00-9, 39.16.20.00-5, 35.11.00.00-8, 42.99.90.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wyłącznie dla części 1 w wysokości 3 000 złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) dla części 1 - minimum 3 dostawy mebli szkolnych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości brutto każdej nie niższej niż 100 000,00 zł; 2) dla części 2 - minimum 3 dostawy z montażem zabudowy kuchennej w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 3) dla części 3 - minimum 3 dostawy materacy sportowych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 4) dla części 4 - minimum 3 dostawy z montażem rolet okiennych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 5) dla części 5 - minimum 3 dostawy z montażem luster o pow. minimum 10 m2 w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 6) dla części 6 - minimum 3 dostawy z montażem zestawów interaktywnych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 7) dla części 7 - nie dotyczy; 8) dla części 8 - minimum 3 dostawy pomocy dydaktycznych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości brutto każdej nie niższej niż 15 000,00 zł; 9) dla części 9 - minimum 3 dostawy oznakowania i sprzętu bezpieczeństwa w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 10) dla części 10 - minimum 3 dostawy maszyn czyszcząco - zbierających w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości brutto każdej nie niższej niż 12 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zestawienie oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem nazw producentów , typu i modelu urządzeń oraz parametrów technicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty. Zmiana może dotyczyć terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jozefow.bip.eur.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, bud. A, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, bud. A, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia - meble szkolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia - meble szkolne: biurko nauczycielskie 130x60x76 cm - ilość 17, krzesło obrotowe, tapicerowane z regulowaną wysokością - ilość 17, stolik uczniowski 2 osobowy nr 3 130x50x59 cm - ilość 90, krzesło uczniowskie nr 3 wys. siedziska 35 cm - ilość 215, stolik uczniowski 2 osobowy nr 4 130x50x64 cm - ilość 33, krzesło uczniowskie nr 4 wys. siedziska 38 cm - ilość 76, stolik uczniowski 1 osobowy nr 4 70x50x64 cm - ilość 10, stolik uczniowski 1 osobowy nr 3 70x50x59 cm - ilość 35, sofa świetlicowa - ilość 2, fotel świetlicowy - ilość 3, szafka na plecaki/teczki 86x40x110 cm - ilość 13, szafa ubraniowa 80x55x190 cm - ilość 4, szafa głęboka 80x60x190 cm - ilość 13, szafa częściowo oszklona 80x35x190 cm - ilość 14, szafka niska częściowo odkryta 80x35x140 cm - ilość 10, szafka niska pełna 80x35x102 cm - ilość 2, tablica tryptyk 170(340)x100 cm - ilość 10, szafa na dzienniki - ilość 2, stolik kwadratowy 80x80x76 cm - ilość 3, krzesło miękkie - ilość 16, wykładzina biurowa pętelkowa - 36,6 m2, szafka szatniowa z 6 wieszakami 120x35x130 cm - ilość 21, szafka szatniowa z 12 wieszakami dwustronna 120x60x130 cm - ilość 10, ławka korytarzowa - ilość 1, ławeczki gimnastyczne - ilość 9, wieszaki z ławeczką - przebieralnia - ilość 32, regał stalowy na piłki stacjonarny 140x40x140 - ilość 3, listwy w klasach - ilość 10, biała tablica - ilość 2, stojaki na rowery - ilość 2, ławki zewnętrzne - 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia - zabudowa kuchenna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia - zabudowa kuchenna: stół kuchenny 170x70x76 cm - ilość 1, zabudowa meblowa kuchenna 290 cm - ilość 1, zlewozmywak kuchenny z baterią - ilość 1, umywalka blatowa z baterią - ilość 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia - materace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia - materace: materace tatami + styropian - ilość 48, materace miękkie - ilość 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia - rolety okienne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia - rolety okienne: rolety do okien - ilość 33.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.24.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia - lustra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia - lustra: lustra w sali tanecznej 150x200cm - ilość 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.93.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia - zestaw interaktywny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia - zestaw interaktywny: zestaw interaktywny - ilość 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia - urządzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia - urządzenia: czajnik bezprzewodowy - ilość 2, kserokopiarka - ilość 1, radioodtwarzacz - ilość 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia - pomoce dydaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia - pomoce dydaktyczne: kosze do segregacji - ilość 11, krążki do siedzenia (zamiast wykładziny) - ilość 250, godło Polski - ilość 11, zmiotka z szufelką - ilość 10, zegar ścienny kwarcowy - ilość 18, kosz na śmieci plastikowy 35 l - ilość 15, kosz na śmieci plastikowy 50 l - ilość 20, tablica korkowa - ilość 50, termometr paskowy - ilość 4, duża kolorowa lupa - ilość 25, linijka 100cm magnetyczna - ilość 2, ekierka równoramienna - ilość 2, waga nośność do 2 kg - + odważniki - ilość 1, zestaw pojemników do badania pojemności - ilość 1, komplet przyrządów do aktywności ruchowej - ilość 1, worki do skakania wys. 90 cm - w dwóch kolorach - ilość 10, kolorowe liny - w różnych kolorach - ilość 10, piłka miękka do zabaw ruchowych śr. 26 cm - ilość 10, koszulka duża-w dwóch kolorach - ilość 30, spadochrony-chusty animacyjne - ilość 2, piłki kolorowe max średnica 22 cm - 6, piłki skaczące 55 cm - ilość 5, magnetyczny zestaw do nauki czasu - ilość 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia - oznakowanie i sprzęt bezpieczeństwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia - oznakowanie i sprzęt bezpieczeństwa: apteczka - ilość 2, oznakowanie i sprzęt pożarowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia - maszyna czyszcząco - zbierająca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia - maszyna czyszcząco zbierająca: maszyna czyszcząco-zbierająca - ilość 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.90.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.