Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Cztery żywioły – gotowi na zmiany klimatu” - dostawa specjalistycznego sprzętu strażackiego wraz z wyposażeniem osobistym strażaka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Morawska 5
1.5.2.) Miejscowość: Krzanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzanowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Cztery żywioły – gotowi na zmiany klimatu” - dostawa specjalistycznego sprzętu strażackiego wraz z wyposażeniem osobistym strażaka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb67899-ec20-4261-8cfc-6c181c2f403a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051497/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cztery żywioły – gotowi na zmiany klimatu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Interreg Czechy – Polska 2021 – 2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcb67899-ec20-4261-8cfc-6c181c2f403a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a wykonaw-cami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl .
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fcb67899-ec20-4261-8cfc-6c181c2f403a
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: rozdział XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): rozdział XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): rozdział XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu strażackiego wraz z wyposażeniem osobistym strażaka w ramach wykonania projektu „Cztery żywioły – gotowi na zmiany klimatu” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Interreg Czechy – Polska 2021 – 2027, w ramach Priorytetu 1 – Zintegrowany system ratownictwa i środowisko Cel 1.1 – Większa gotowość i transgraniczna zdolność do radzenia sobie z zagrożeniami i katastrofami na pograniczu czesko-polskim związanymi ze zmianami klimatu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35111000-5 - Sprzęt gaśniczy
35811100-3 - Mundury strażackie
35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy
35810000-5 - Sprzęt osobisty
34144213-4 - Motopompy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z
przypisaniem im odpowiednio wag:
Dla części 1: Dostawa specjalistycznego sprzętu strażackiego wraz z wyposażeniem osobistym strażaka
a) Kryterium 1 - cena brutto oferty stanowi 60 %,
b) Kryterium 2 - okres gwarancji i rękojmi stanowi 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp w zakresie dotyczącym:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
3) zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę specjalistycznego sprzętu strażackiego w kwocie nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto.
4) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) oświadczenie, składane w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – (wzór oświadczenia -załącznik nr 6 do SWZ). Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, także przedmiotowe oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa w swoim imieniu każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ). Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, także przedmiotowe oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa w swoim imieniu każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane – (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
9. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych / technicznych proponowanego przedmiotu zamówienia potwierdzających spełnianie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiającego w zał. nr 4 do SWZ Opisie przedmiotu zamówienia.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
10. Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający może jednokrotnie wezwać do ich złożenia lub uzupełnienia. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się:1) Formularz ofertowy, przygotowany wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Formularz cenowy, przygotowany wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do formularza ofertowego
3) Przedmiotowe środki dowodowe w postaci kart katalogowych / technicznych, zgodnie z zapisami rozdział X ust. 9 SWZ;
4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 3 do SWZ.
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 8 do SWZ (jeśli dotyczy),
6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 9 do SWZ (jeśli dotyczy).
7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty tj. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru albo odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia wskazanych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, pod rygorem nieważności, dołącza do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
8) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 16.04.2025 r., do godz. 10.00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz w art. 98 ust. 2 Ustawy Pzp.
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. okres do dnia 15.05.2025r .
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach wskazanych w art. 97 ust 7 ustawy Pzp:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz.U. z 2024 r. poz. 419).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Gmina Krzanowice ul. Morawska 5, 47-470 Krzanowice
Bank Spółdzielczy w Raciborzu oddział w Krzanowicach nr 14 8475 1029 2003 0000 0084 0007
tytułem:
„Wadium - Nr postępowania: IR.271.6.2025”
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jeżeli najpóźniej w terminie składania ofert, nastąpi uznanie na rachunku bankowym wskazanym przez Zamawiającego o kwotę wadium.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
Poręczenie lub gwarancja powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Krzanowice,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;
3) z treści gwarancji/poręczenia powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
4) kwotę gwarancji/poręczenia,
5) termin ważności gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
6) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
7) w treści gwarancji/poręczenia powinna znaleźć się nazwa, część oraz numer przedmiotowego postępowania, a także nazwa wykonawcy oraz beneficjenta gwarancji/poręczenia,
8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby gwarancja/poręczenie obejmowało swą treścią jako zobowiązanych z tytułu gwarancji/poręczenia wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jego treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja):Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w rozdziale XIV ust. 13 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§9 załącznika nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e- Zamówienia dostępnej pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuję, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawców, wobec których zachodząpodstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
INNE PRZETARGI KRZANOWICE
- "Cztery żywioły - gotowi na zmiany klimatu" - dostawa specjalistycznego sprzętu strażackiego wraz z wyposażeniem osobistym strażaka
- Zakup wyposażenia magazynu Zarządzania Kryzysowego
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETYCZ
- "Przebudowa z rozbudową dwóch obiektów Gminnego Centrum Biblioteczno- Kulturalnego wraz z dostosowaniem budynków do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami" postępowanie drugie
więcej: przetargi KRZANOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Dostawa i zakup zestawów ratownictwa technicznego dla Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Santok" z podziałem na 2 części
- Doposażenie techniczne OSP Zabratówka w niezbędne pojazdy i sprzęt ratowniczy
- Zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych, awarii chemiczno-ekologicznych oraz sanitarno-epidemiologicznych w powiecie oleskim
- Dostawa sortów mundurowych na rok 2025/2026 dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów
- Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych na terenie gmin: Nysa, Kamiennik, Pakosławice i Otmuchów
więcej: Motopompy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.