Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-27
Zamość: Remont dachów na budynkach KM PSP w Zamościu:
- dach budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i MPS w Szczebrzeszynie
- dach budynku Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Krasnobrodzie
Numer ogłoszenia: 132012 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zamościu , ul. J. Kilińskiego 62, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6393418, faks 084 6384414.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kmpsp-zamosc.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów na budynkach KM PSP w Zamościu: - dach budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i MPS w Szczebrzeszynie - dach budynku Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Krasnobrodzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachów na budynkach KM PSP w Zamościu: 1. dach budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i MPS w Szczebrzeszynie w zakresie remontu pokrycia dachu, obróbek blacharskich, kominów i systemu rynnowego: - rozbiórka starego deskowania i pokrycia dachu, - wzmocnienie i przedłużenie 1m krokwi oraz wyrównania połaci dachowej, - łacenie połaci dachowych, - impregnacja całej konstrukcji drewnianej dachu, - pokrycie folią dachową, - pokrycie blachą powlekaną trapezową (kolor brązowy), - wykonanie obróbek blacharskich i podbitek, -montaż stalowego systemu rynnowego z blachy powlekanej, - wykonanie instalacji spalinowej z blachy kwasowej pod termę gazową i kuchnię oraz remont istniejących przewodów wentylacyjnych, remont kominów cegłą klinkierową, - wykonanie instalacji odgromowej. 2. dach budynku Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Krasnobrodzie w zakresie remontu pokrycia dachu, obróbek blacharskich, kominów i systemu rynnowego: - łacenie połaci dachowych z wysunięciem umożliwiającej ocieplenie ścian styropianem o grubości 12 cm (łaty na remont dachu budynku Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego w Krasnobrodzie dostarczy Zamawiający), - impregnacja całej konstrukcji drewnianej dachu, - izolacja wełną mineralną 5 cm, - pokrycie folią dachową , - pokrycie blachą powlekaną na rąbek stojący (kolor grafitowy), - wykonanie obróbek blacharskich, podbitek i okucie murów, - montaż stalowego systemu rynnowego z blachy powlekanej, - remont instalacji odgromowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie wnosi się.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 - zał. Nr 2 do siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 - zał. Nr 2 do siwz oraz wykaz wykonanych robót budowlanych - zał. Nr 4 do siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 - zał. Nr 2 do siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 - zał. Nr 2 do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 - zał. Nr 2 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp-zamosc.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy siwz można uzyskać:
w siedzibie zamawiającego tel. (084) 639-34-18 / fax. 638-44-14 w pokoju nr 4, w godzinach 7:30 do 15:30 lub za zaliczeniem pocztowym na koszt wykonawcy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska PSP w Zamościu, ul. J Kilińskiego 62, 22-400 Zamość pokój nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Robota budowlana remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej przy ul. 1-ego Maja.
- Robota budowlana w zakresie: remont sieci elektroenergetycznej, wodnokanalizacyjnej na terenie kompleksu wojskowego w Hrubieszowie.
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 3247L DK 17 - Pniówek - Suchowola - Maciejówka w m. Pniówek
- Roboty budowlane: CZĘŚĆ NR 1: Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym przy ul.1-go Maja w Woli Uhruskiej; CZĘŚĆ NR 2 - Remont budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul.1- go Maja w Woli Uhruskiej
- Remont dróg lipiec 2024-Fundusze sołeckie
- Dostawa informatycznych materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Remont pokrycia dachowego nad częścią administracyjną budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
- Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
- Poprawa efektywności energetycznej kompleksu budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy Kraszewice i Posterunku Policji
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.