eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoDostawa urządzenia do zagęszczania odpodów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Kłodzko: Dostawa urządzenia do zagęszczania odpodów komunalnych
Numer ogłoszenia: 132017 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Miasta w Kłodzku , ul. Karola Miarki 7, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 812 50 60, faks 0-74 812 50 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia do zagęszczania odpodów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i montaż urządzenia do zagęszczania odpadów komunalnych wraz z przeszkoleniem technicznym w zakresie obsługi urządzenia. Urządzenie rolujące do zagęszczania odpadów komunalnych w kontenerze wg poniższej specyfikacji technicznej - ilość 1 sztuka I. Parametry techniczne urządzenia do zagęszczania odpadów: 1. Urządzenie rolujące do zagęszczania odpadów w kontenerze - obrotowe 1800 do pracy naprzemiennie w 2 kontenerach 2. Napęd bębna rolującego: silnik hydrauliczny 3. Mechanizm obrotu urządzenia o 1800: łożysko wieńcowe, wielostopniowy system zabezpieczenia obrotu hydrauliczno-elektryczny z zamkiem hydraulicznym II. Wyposażenie urządzenia: 1. Łopatki na bębnie rolującym 2. Grzałka w układzie olejowym 3. Sterowanie z poziomu urządzenia oraz +1 (8m kabla) 4. Najazdy stalowe pod kontener o pojemności 35m3 -wymiary 6,5 x 2,3 x 2,35m 5. Zasilanie: do 5,5kW; 3x380V; napięcie sterowania 24V, gniazdo 32A 6. Bezpieczeństwo użytkowania: dodatkowy układ bezpieczeństwa, uprawnienie w zakresie dozoru technicznego urządzenia 7. Warunki gwarancji i serwisu: 18 miesięcy gwarancji; maksymalny czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii 24-48h robocze III. Gwarancje technologiczne: 1.Wydajność węzła zagęszczania odpadów 14-20 tys. ton / rok 2. Zagęszczenie odpadów w kontenerze 40m3 na poziomie 15-20 ton* 3. Zagęszczenie odpadów na zestawie samochód z przyczepą min. 30 ton* 4. Praca w cyklu ciągłym przerywanym Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane atesty i dopuszczenia do stosowania. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: - transport urządzenia w ustalonym terminie na miejsce montażu, - montaż urządzenia - przeszkolenie techniczne w zakresie obsługi urządzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III - OPZ - SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 42.99.62.00 - Prasy do odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 zobowiązany jest złożyć pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p. 2)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie określonej w przedmiocie zamówienia Udokumentowane min. 3 dostawy w gospodarce odpadami na stacjach przeładunkowych lub podobnych, w tym min. z 1 urządzeniem obrotowym o 1800 do pracy naprzemiennie w 2 kontenerach. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych (wykonywanych) dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę dostaw, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie i terminowo, w zakresie wymienionym w wykazie. b) Opis i parametry techniczne oferowanej stacji przeładunkowej odpadów komunalnych. 4) Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami) oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: a)składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gp.bip.um.klodzko.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=24.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://gp.bip.um.klodzko.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=24 Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Miasta w Kłodzku ul. Karola Miarki 7 57-300 Kłodzko tel. 074 812 50 63.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze przy Urzędzie Miasta w Kłodzku ul. Karola Miarki 7 57-300 Kłodzko tel. 074 812 50 63.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.