eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzko"UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU, NNW, ODPOWIEDZIALNO¦CI CYWILNEJ GMINY MIEJSKIEJ K£ODZKO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROCZNY OKRES POLISOWANIA "



Og³oszenie z dnia 2024-11-22

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU, NNW, ODPOWIEDZIALNO¦CI CYWILNEJ GMINY MIEJSKIEJ K£ODZKO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROCZNY OKRES POLISOWANIA ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska K³odzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: plac Boles³awa Chrobrego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 46 82

1.5.8.) Numer faksu: 74 867 40 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.bip.klodzko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU, NNW, ODPOWIEDZIALNO¦CI CYWILNEJ GMINY MIEJSKIEJ K£ODZKO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROCZNY OKRES POLISOWANIA ”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-047d7cb9-e428-45a5-9513-35e73b344167

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00610303

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00051883/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 Ubezpieczenie Gminy Miejskiej K³odzko

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-047d7cb9-e428-45a5-9513-35e73b344167

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl, z zastrze¿eniem, ¿e oferta musi byæ przekazana wy³±cznie za pomoc± Platformy e-Zamówienia.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz Informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy.”
3. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Komunikacja w postêpowaniu z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczty elektronicznej odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowe odwzorowanie dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.).
6.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
Wiêcej w SWZ punkt XIII i XIV.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta w K³odzku (Burmistrz Miasta), plac Boles³awa Chrobrego 1, 57-300 K³odzko, tel. 74 865 46 00;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, jest nim Pan Andrzej Strycharz,
z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@um.klodzko.pl tel. 74 865 46 09;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wy¿ej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024.MG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie maj±tku, NNW i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Miejskiej K³odzko i jej jednostek organizacyjnych na roczny okres polisowania, w tym:

• Gminy Miejskiej K³odzko, obejmuj±cy ubezpieczenie jednego nieu¿ytkowanego budynku, pe³ni±cego funkcje gara¿u oraz jednego lokalu mieszkalnego nieu¿ytkowanego od ryzyk nazwanych w zakresie ograniczonym, budynku g³ównego, budynku przy ul. £ukasiñskiego 43 wraz z zapleczem Centrum Aktywno¶ci Lokalnej, budynku dawnych Koszar Bia³ych przy Twierdzy K³odzkiej – obecnie Inkubator Przedsiêbiorczo¶ci, budynków i budowli w Parku Stra¿ackim, w tym trzech fontann, ¶rodków trwa³ych i wyposa¿enia w zakresie od ryzyk wszystkich, ¶rodków trwa³ych i wyposa¿enia od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku oraz wandalizmu, ubezpieczenie przedmiotów szklanych od st³uczenia, ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej dzia³alno¶ci i posiadanego mienia z rozszerzeniem o szkody w mieniu, na osobie oraz czyste straty finansowe wyrz±dzone przy wykonywaniu w³adzy publicznej w tym OC z tytu³u zarz±dzania drogami.
• O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w K³odzku, obejmuj±cy ubezpieczenie budynku siedziby OPS w K³odzku, ubezpieczenie ¶rodków trwa³ych i wyposa¿enia, od ryzyk wszystkich, ¶rodków trwa³ych i wyposa¿enia od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku oraz wandalizmu, ubezpieczenie przedmiotów szklanych od st³uczenia, ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej dzia³alno¶ci i posiadanego mienia.
• Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w K³odzku im. Marii D±browskiej obejmuj±cy ubezpieczenie nak³adów finansowych, ubezpieczenie ¶rodków trwa³ych i wyposa¿enia, zbiorów bibliotecznych od ryzyk wszystkich, ¶rodków trwa³ych i wyposa¿enia od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku oraz wandalizmu, przedmiotów szklanych od st³uczenia, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej dzia³alno¶ci i posiadanego mienia.
• Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej
w zakresie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków cz³onków OSP
• Jednostek o¶wiatowych Gminy Miejskiej K³odzko (11 jednostek), obejmuj±cy
ubezpieczenie budynków i budowli, ¶rodków trwa³ych i wyposa¿enia, zbiorów bibliotecznych, od ryzyk wszystkich w tym od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku oraz wandalizmu, ubezpieczenie przedmiotów szklanych od st³uczenia, ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej dzia³alno¶ci i posiadanego mienia.

2. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia - warunki ubezpieczenia zosta³ okre¶lony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
Szczegó³owe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w Projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515400-7 - Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów

66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66512100-3 - Us³ugi ubezpieczenia od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków

66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej

66515200-5 - Us³ugi ubezpieczenia w³asno¶ci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z kryteriami oceny ofert okre¶lonymi w SWZ punkt XIX

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium wysoko¶ci franszyz

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e: posiadaj± wa¿ne zezwolenie do wykonywania dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, w my¶l ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 roku o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2021, poz. 1130), co najmniej w zakresie ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) Zezwolenie w³a¶ciwego organu na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP, w my¶l ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 roku o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2021, poz. 1130), co najmniej w zakresie ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia lub za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu nadzoru, ¿e wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej/reasekuracyjnej, co najmniej w zakresie ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia w postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ oraz zgodnie z formularzami ofertowymi cz±stkowymi za³±cznik nr 1a do SWZ . Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ; Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy P.z.p.(je¿eli dotyczy), wzór o¶wiadczenia dowolny.
Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru .
Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia. Instrukcja sk³adania ofert dostêpna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace konkursowe.
UWAGA !!! Poniewa¿ Zamawiaj±cy nie wykorzystuje interaktywnego formularza udostêpnionego przez Platformê, Wykonawców nie dotyczy instrukcja w czê¶ci dot. pobierania wzorca formularza i jego wype³nienia. Podczas dodawania formularza oferty Platforma mo¿e zg³osiæ komunikat dotycz±cy braku wygenerowania interaktywnego formularza – nale¿y potwierdziæ komunikat.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone
do oferty - dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy,
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

zgodnie z projektem umowy

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 P.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê. Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy dostêpnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-31

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ podobnych w wysoko¶ci nieprzekraczaj±cej 5% wysoko¶ci zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w przypadku:
• nabycia sk³adników maj±tkowych w okresie trwania umowy,
• nabycia sk³adników maj±tkowych w okresie pomiêdzy zebraniem danych a rozpoczêciem okresu ubezpieczenia,
• zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikaj±cej z innej przyczyny ni¿ wy¿ej wymienione,
• doubezpieczenie mienia po szkodzie,

2. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowi±zany bêdzie do zastosowania w powy¿szych zamówieniach stawek nie wy¿szych ni¿ zastosowanych w zamówieniu podstawowym oraz nie bêdzie stosowa³ stawek minimalnych wynikaj±cych z zasady okre¶laj±cej minimaln± sk³adkê ubezpieczeniow± dla ka¿dej wystawionej polisy.
3.Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy (Podwykonawcom). Zamawiaj±cy dopuszcza udzia³ podwykonawców w realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, z wy³±czeniem udzielania ochrony ubezpieczeniowej. Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia tj. czynno¶ci ubezpieczeniowych zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez Wykonawcê firm, podwykonawców, je¶li s± znane na etapie sk³adania oferty. Wskazanie konkretnego rodzaju/zakresu zamówienia, które maj± byæ przekazane podwykonawcom nie wywo³uje jednak skutku w postaci obowi±zku powierzenia ich wykonania podwykonawcom - Wykonawca ma prawo wykonaæ je samodzielnie. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia wynosi: 12 miesiêcy, tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
5. Wynagrodzenie/sk³adka bêdzie p³atna w jednorazowo lub 2/4 ratach do wyboru przez Zamawiaj±cego zgodnie z umow±. Szczegó³owe zagadnienia dotycz±ce terminu realizacji umowy uregulowane s± we wzorze umowy stanowi±cej za³±cznik nr 5 do SWZ.
6. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy P.z.p.;
2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7,8,10 ustawy P.z.p
3) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.2024.507).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.