eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AndrespolRemont dróg gminnych na terenie gminy Andrespol o łącznej powierzchni 24826m2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Andrespol: Remont dróg gminnych na terenie gminy Andrespol o łącznej powierzchni 24826m2
Numer ogłoszenia: 132181 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 91190 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Andrespol, ul. Rokicińska, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 2132410, fax 042 2132434.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie gminy Andrespol o łącznej powierzchni 24826m2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie gminy Andrespol o łącznej powierzchni 24826 m2. 2. Zakres prac obejmuje: a) wykonanie jezdni z kruszywa stabilizowanego emulsją asfaltową z grysem kamiennym. Wody opadowe odprowadzane z korony drogi powierzchniowo bez otwartych lub zamkniętych systemów kanalizacyjnych, infiltrowane w pasie drogowym, b) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych, c) zagęszczenie podłoża walcem samojezdnym, d) ustabilizowanie nawierzchni emulsją asfaltową z grysem kamiennym samojezdną skrapiarka do bitumu. e) opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami, f) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy niezbędnych przy realizacji zadania. 3. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: a) organizacja placu budowy, uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego leży po stronie Wykonawcy (zgodnie z art. 20 i art. 40 Ustawy o drogach publicznych wymagane jest uzyskanie zezwolenia zajęcia pasa drogowego na realizację robót -z uiszczeniem opłaty za zajęcie). b) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren w którym prowadzi roboty: Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego. c) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. d) powyższe prace należy wykonać zgodnie z, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. e) zakres prac należy wycenić na podstawie przedmiaru robót. Ofertę cenową należy sporządzić dla poszczególnych ulic. 4. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r Nr 92 poz 881). 5. Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych 1) Końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. 2) Do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komisji odbioru końcowego komplet protokołów w tym: a) protokoły odbiorów etapowych, b) oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu wyrobów dopuszczonych do obrotu zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt 4a.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 788922,03 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Lambdar Spółka z.o.o., ul. Dostawcza 6, 93-321 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 788922.03
  • Oferta z najniższą ceną: 788922.03 / oferta z najwyższą ceną: 800435.16
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.