Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Andrespol: Remont dróg na terenie gminy Andrespol o łącznej powierzchni 24826 m2
Numer ogłoszenia: 91190 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Andrespol, ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 2132410, fax 042 2132434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie gminy Andrespol o łącznej powierzchni 24826 m2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie gminy Andrespol o łącznej powierzchni 24826 m2. 2. Zakres prac obejmuje: a) wykonanie jezdni z kruszywa stabilizowanego emulsją asfaltową z grysem kamiennym. Wody opadowe odprowadzane z korony drogi powierzchniowo bez otwartych lub zamkniętych systemów kanalizacyjnych, infiltrowane w pasie drogowym, b) wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych, c) zagęszczenie podłoża walcem samojezdnym, d) ustabilizowanie nawierzchni emulsją asfaltową z grysem kamiennym samojezdną skrapiarka do bitumu. e) opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami, f) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy niezbędnych przy realizacji zadania. 3. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: a) organizacja placu budowy, uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego leży po stronie Wykonawcy (zgodnie z art. 20 i art. 40 Ustawy o drogach publicznych wymagane jest uzyskanie zezwolenia zajęcia pasa drogowego na realizację robót -z uiszczeniem opłaty za zajęcie). b) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren w którym prowadzi roboty: Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego. c) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. d) powyższe prace należy wykonać zgodnie z, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. e) zakres prac należy wycenić na podstawie przedmiaru robót. Ofertę cenową należy sporządzić dla poszczególnych ulic. 4. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r Nr 92 poz 881). 5. Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych 1) Końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. 2) Do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komisji odbioru końcowego komplet protokołów w tym: a) protokoły odbiorów etapowych, b) oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu wyrobów dopuszczonych do obrotu zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt 4a.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK-1 Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem art. 22 ust. 1 i ust. 2 oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Prawo zamówień publicznych. WARUNEK-2 Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1) Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a) osoby kierujące realizacją zamówienia posiadają prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie drogowym bez ograniczeń, b) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 500 000 zł netto (remont lub budowa dróg). WARUNEK-3 Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, minimum na wysokość kwoty netto za jaką oferuje wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNEK-1 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 2 do niniejszej specyfikacji o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-data wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub zaświadczenie właściwego organu sądo wego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp- data wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp- data wystawienia, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. WARUNEK-2 1. Wykaz osób i podmiotów (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby spełniają wymagania określone w odrębnych przepisach-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 2. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz ważne zaświadczenie, iż są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego(Okręgowa Izba Budownictwa)-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej IDW) wykonanych robót budowlanych (remont lub budowa dróg) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym o podobnym charakterze tj. remont lub budowa dróg (minimum jedna) i wartości nie mniejszej niż 500. 000 zł netto , stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. 4. Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość. WARUNEK-3 1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 300. 000 zł-data wystawienia nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert. 2. Polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na wysokość kwoty netto za jaka oferuje wykonanie zamówienia-data wystawienia przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji, w szczególności w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca akceptuje warunki płatności określone w projekcie umowy, tj. 30 dni od daty otrzymania faktury potwierdzonej protokołem odbioru. Bieg okresu rękojmi i gwarancji za wady rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji za przedmiot umowy wygasają w stosunku do Wykonawcy po upływie trzech lat, licząc od daty dokonania odbioru końcowego ostatniego elementu robót budowlanych, których dotyczy niniejsza umowa. Dokumenty, o których mowa wyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Przepisy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrespol.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Andrespol Andrespolu ul. Rokicińska 126, pokój nr 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Andrespol Andrespolu ul. Rokicińska 126, pokój nr 9 Sekretarz Gminy (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 104234B Bęćkowo - Zacieczki, gm. Szczuczyn
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- Profilowanie dróg
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna) - Złockie w km 4+500 - 5+700
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
- Remont ulicy Św. Józefa w Toruniu na odcinku od ulicy Klemensa do ulicy Gagarina
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.