To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-03
Słupca: Przeprowadzenie doradztwa zawodowego oraz doradztwa psychospołecznego
w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Kwalifikacje atutem w pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 132245 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216500 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy, ul. Henryka Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 63 2743676 wew. 40, faks 63 2743676 wew. 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie doradztwa zawodowego oraz doradztwa psychospołecznego w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Kwalifikacje atutem w pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie usług doradczych: przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym połączonych z diagnozą potrzeb każdego uczestnika, dla 11 uczestników projektu Kwalifikacje atutem w pracy skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy. b) świadczenie usług doradczych: przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie zajęć z doradcą psychospołecznym dla 11 uczestników projektu Kwalifikacje atutem w pracy skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupcy W przypadku w/w Przedmiotów zamówienia konieczne jest oddzielne fakturowanie. 2. Minimalne wymagania realizacji Przedmiotu zamówienia: 1) Doradztwo zawodowe -prowadzone jako zajęcia- grupowe ma na celu wsparcie decyzji w wyborze dalszej ścieżki rozwoju zawodowego, pod kątem predyspozycji zdrowotnych, a także otwartego rynku pracy. Zakres Zajęć powinien obejmować między innymi takie zagadnienia, jak: a) określenie ścieżki rozwoju zawodowego uczestników projektu, poprzez wypracowanie IPD (Indywidualnego Planu Działania), który powinien zawierać: - diagnozę stanu wyjściowego, rozpoznanie oczekiwań, potrzeb szkoleniowych, predyspozycji każdego uczestnika projektu; - wskazanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego Każdy IPD powinien być parafowany przez uczestnika projektu i doradcę zawodowego, udzielającego porady. b) udzielanie niezbędnych informacji o zawodach, rynku pracy oraz możliwościach kształcenia i szkolenia, c) omówienie technik i aktywnych metod poszukiwania pracy, d) proces wytyczania celów i priorytetów e) zasady przygotowania dokumentów aplikacyjnych ( w tym: CV i list motywacyjny) f) przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej z elementami autoprezentacji i savoir vivreu Minimalna liczba godzin doradztwa zawodowego: łączny wymiar - 33 godziny dla 11 uczestników Projektu, w tym: - 33 godzin zajęć grupowych Szkolenie powinno być prowadzone przez doradcę zawodowego. Zajęcia będą odbywać się w budynku Urzędu Gminy w Słupcy w dni: od poniedziałku do piątku, w terminach ustalonych z Zamawiającym. 2) Doradztwo psychospołeczne - zajęcia w zakresie podnoszenia kompetencji wychowawczych i rozwiązywania problemów w rodzinie. Celem w/w doradztwa jest odbudowa prawidłowych relacji społecznych i rodzinnych, zwiększenie umiejętności prawidłowej komunikacji pomiędzy członkami rodziny, podniesienie poziomu kompetencji społecznych, zwiększenie umiejętności rozwiązywania konfliktów. Minimalna liczba godzin doradztwa zawodowego: łączny wymiar - 44 godziny dla 11 uczestników Projektu, w tym: - 22 godzin zajęć grupowych - 22 godziny zajęć indywidualnych Zajęcia będą odbywać się w budynku Urzędu Gminy w Słupcy w dni: od poniedziałku do piątku, w terminach ustalonych z Zamawiającym. 3. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) przedłożenia Zamawiającemu przy podpisaniu umowy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu zajęć, 2) przekazania każdemu uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych (oznakowanych w logotypy: UE, EFS, PO KL) oraz 1 egzemplarza lub kserokopii - Zamawiającemu, 3) prowadzenie dziennika zajęć, list obecności oraz informowanie Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu lub nieobecności na szkoleniu Beneficjentów Ostatecznych w trakcie jego trwania, 4) zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia doradztwa, 5) zapewnienie serwisu kawowego (ciastko, kawa, herbata, soki), 6) przeprowadzenie ewaluacji szkolenia, 7) wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń/certyfikatów ukończenia doradztwa oznakowanych logo EFS, PO KL, UE w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia, 8) ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego, 9) złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych i cateringu, 1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, dokumentację zdjęciową ). 4. Zajęcia będą odbywać się w budynku Urzędu Gminy w Słupcy, oznakowanie miejsca szkolenia leży po stronie Zamawiającego. 5. Zamawiający zapewnia obsługę techniczną miejsca szkolenia (tj. sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji szkolenia np. projektor, tablica). 6. Godzina szkolenia = godzina lekcyjna (45 minut)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Kwalifikacje atutem w pracy. Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Poziom dofinansowania:89,50% kosztów kwalifikowalnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
WIELKOPOLSKA AKADEMIA NAUKI I ROZWOJU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, Ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6259,33
Oferta z najniższą ceną: 6259,33 / Oferta z najwyższą ceną: 8300,60
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- "Świadczenie usługi eksperta/ moderatora spotkań"
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Mędrzechów.
- Usługa poradnictwa prawnego w ramach projektu pn. "CUS dla wszystkich w Gminie Prusice", który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w (...)
- Opracowywanie i realizacja indyw. programów rehab, świadczenie poradnictwa psychologicznego, prowadzenie grup wsparcia dla dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami -zamieszkałych w Katowicach
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.