Ogłoszenie z dnia 2014-04-17
Nowy Sącz: sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faxów i kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz prokuratur rejonowych okręgu nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 132362 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 56A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141000, faks 18 4141006.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faxów i kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz prokuratur rejonowych okręgu nowosądeckiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu oraz prokuratur rejonowych okręgu nowosądeckiego. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: -Muszą być zalecane przez producenta sprzętu, do którego są przeznaczone lub posiadać jego akceptację -Nie mogą być regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe. -Nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełnienia -Nie mogą powodować utraty gwarancji producenta drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych -Nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych -Nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, -Winny posiadać na opakowaniu indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy oraz nazwę drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego do której są przeznaczone, -Winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację, -Nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane, Materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe, z okresem ważności (przydatności) nie krótszym niż 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz zapotrzebowanych materiałów stanowi Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy. 2.Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu całej wymienionej ilości materiałów eksploatacyjnych ( określonej w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji). Ilości wyszczególniane w opisie zostały podane w oparciu o zużycie z ostatnich 12 miesięcy i przewidywane potrzeby na najbliższe 12 miesięcy. Należy traktować je orientacyjnie. Służą jedynie do wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne dostawy będą odbywały się według zamówień związanych z potrzebami Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Umowa wygasa po upływie terminu obowiązywania lub po wykorzystaniu kwoty umowy. 3.Zamawiający wymaga aby materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane jako wyroby oryginalne, fabrycznie nowe, a tonery drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych posiadały oświadczenie producenta potwierdzające spełnianie wszystkich warunków Zamawiającego. Nie dopuszcza się produktów regenerowanych. 4.W przypadku oferowania nieodpowiednio jakościowo produktu, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie do jego wymiany, w tej samej cenie jednostkowej, na produkt o odpowiedniej jakości. Wyrób producenta, musi być objęty gwarancją pokrycia kosztów naprawy uszkodzenia drukującego wynikającego z eksploatacji tego produktu. 5.Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość oraz należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy dostawy, a także za terminowe wykonanie zamówienia. 6.Materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie nowe, z okresem ważności (przydatności) nie krótszym niż 12 miesięcy. 7.W przypadku wadliwego działania materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych: a)po zgłoszeniu reklamacji faksem przez Zamawiającego Wykonawca ma czas 48 godzin na przyjazd i rozpatrzenie reklamacji, jeśli nie uczyni tego to stanowi to automatycznie uznaniu reklamacji, b)w przypadku uznania reklamacji w tym na zasadach określonych w powyższym ppkt. Zamawiający ma prawo wysłania reklamowanego towaru kurierem na koszt odbiorcy, c)Wykonawca w przypadku uznania reklamacji w tym na zasadach określonych w powyższym ppkt. zobowiązany jest do dostarczenia nowego towaru w miejsce reklamowanego w ciągu 48 godzin..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.61.00.00 - Farba drukarska 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61186,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54270,00
Oferta z najniższą ceną: 54270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64351,09
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia była sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faxów, kserokopiarek, a więc artykułów powszechnie dostępnych. Wartość zamówienia była mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Zamawiajacy skierował zaproszenie do złożenia ofert do 8 Wykonawców świadczących dostawy zapewniając tym samym konkurencję.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- Dostawa leków i środków medycznych dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1573 K Nowy Sącz - Cieniawa w km 6+739 - 7+463 w miejscowości Mystków
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2025 roku.
- Sukcesywny zakup i dostawa tonerów i tuszy oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek użytkowanych w WSPR w Rzeszowie
więcej: Farba drukarska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.