eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewSukcesywna dostawa taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek, na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-24

Tczew: Sukcesywna dostawa taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek, na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie.
Numer ogłoszenia: 132487 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106351 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek, na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie fabrycznie nowych taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek. 2.1.1 Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane w 100% z fabrycznie nowych elementów tj. nowa obudowa, nowy bęben światłoczuły, nowy toner w przypadku drukarek laserowych i kserokopiarek, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 2.1.2 Wykonawca gwarantuje, że dostarczone taśmy, tusze i tonery do drukarek oraz tonery do kserokopiarek będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo oraz, że posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 2.1.3 Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. 2.1.4 W przypadku zaoferowania w ofercie produktów równoważnych w celu potwierdzenia, że odpowiadają one wymaganiom określonym jak dla produktu oryginalnego do oferty należy dołączyć: - Raporty z testów które potwierdzą, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla monochromatycznych urządzeń i drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do laserowych drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 dla nabojów w kolorze czarnym do drukarek atramentowych i ISO/IEC 24712 dla kolorowych kartridży atramentowych, wystawione przez niezależny podmiot; - Certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko. 2.1.5 Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 2.1.6 Nie dopuszcza się możliwości zaoferowania produktów regenerowanych, fabrykowanych, poddanych procesowi ponownego napełniania, a także takich w których wymienione zostały jakiekolwiek elementy, a także materiały. 2.1.7 W związku z posiadaniem drukarek objętych okresem gwarancji zakupu, która obliguje do stosowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, Zamawiający wymaga zaoferowania tylko asortymentu zalecanego przez producenta. 2.1.8 Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 2.1.9 Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek lub kserokopiarek, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 2.1.10 W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do: Udzielenia gwarancji na dostarczone taśmy, tusze i tonery do drukarek oraz tonery do kserokopiarek do wyczerpania się środka barwiącego. Pokrycia kosztów naprawy drukarki lub kserokopiarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania, taśmy, tuszu lub tonera równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki lub kserokopiarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki lub kserokopiarki. Naprawa drukarki lub kserokopiarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki lub kserokopiarki w ciągu kilku dni od momentu powiadomienia (faksem lub e-mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 2.1.11 Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2.2 Dostarczone tonery do drukarek oraz tonery do kserokopiarek muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 2.3 Wymaga się, aby oferowane taśmy, tusze i tonery do drukarek oraz tonery do kserokopiarek posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 2.5 Ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (załącznik nr 2). 2.6 Taśmy, tusze i tonery do drukarek oraz tonery do kserokopiarek będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy do dnia 31grudnia 2010 r. 2.7 Wielkość dostarczenia każdej partii taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. Zamówienie każdej dostawy Zamawiający będzie składał e-mailem lub faksem. 2.8 Wykonawca dostarczy zamówione taśmy, tusze i tonery do drukarek oraz tonery do kserokopiarek swoim transportem, w ciągu 2 dni roboczych do siedziby Zamawiającego, w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku. 2.9 Oferta musi być kompletna w zakresie zamawianego towaru szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 2 do SIWZ. Nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. BIKOP Eugeniusz Bigos, ul. Derdowskiego 7, 80-319 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55983,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38103,04

  • Oferta z najniższą ceną: 38103,04 / Oferta z najwyższą ceną: 50563,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.