eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewSukcesywna dostawa taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek, na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Tczew: Sukcesywna dostawa taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek, na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie.
Numer ogłoszenia: 106351 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tczewskiego , ul. Jarosława Dąbrowskiego 18, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0585313060 w. 136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.tczew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.przetargi.powiat.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek, na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tczewie fabrycznie nowych taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek. 2.1.1 Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane w 100% z fabrycznie nowych elementów tj. nowa obudowa, nowy bęben światłoczuły, nowy toner w przypadku drukarek laserowych i kserokopiarek, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 2.1.2 Wykonawca gwarantuje, że dostarczone taśmy, tusze i tonery do drukarek oraz tonery do kserokopiarek będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo oraz, że posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 2.1.3 Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. 2.1.4 W przypadku zaoferowania w ofercie produktów równoważnych w celu potwierdzenia, że odpowiadają one wymaganiom określonym jak dla produktu oryginalnego do oferty należy dołączyć: Raporty z testów które potwierdzą, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla monochromatycznych urządzeń i drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do laserowych drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 dla nabojów w kolorze czarnym do drukarek atramentowych i ISO/IEC 24712 dla kolorowych kartridży atramentowych, wystawione przez niezależny podmiot; Certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko. 2.1.5 Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 2.1.6 Nie dopuszcza się możliwości zaoferowania produktów regenerowanych, fabrykowanych, poddanych procesowi ponownego napełniania, a także takich w których wymienione zostały jakiekolwiek elementy, a także materiały. 2.1.7 W związku z posiadaniem drukarek objętych okresem gwarancji zakupu, która obliguje do stosowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, Zamawiający wymaga zaoferowania tylko asortymentu zalecanego przez producenta. 2.1.8 Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 2.1.9 Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek lub kserokopiarek, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 2.1.10 W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do: Udzielenia gwarancji na dostarczone taśmy, tusze i tonery do drukarek oraz tonery do kserokopiarek do wyczerpania się środka barwiącego. Pokrycia kosztów naprawy drukarki lub kserokopiarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania, taśmy, tuszu lub tonera równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki lub kserokopiarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki lub kserokopiarki. Naprawa drukarki lub kserokopiarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki lub kserokopiarki w ciągu kilku dni od momentu powiadomienia (faksem lub e-mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 2.1.11 Zaoferowanie asortymentu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2.2 Dostarczone tonery do drukarek oraz tonery do kserokopiarek muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 2.3 Wymaga się, aby oferowane taśmy, tusze i tonery do drukarek oraz tonery do kserokopiarek posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 2.5 Ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli (załącznik nr 2). 2.6 Taśmy, tusze i tonery do drukarek oraz tonery do kserokopiarek będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy do dnia 31grudnia 2010 r. 2.7 Wielkość dostarczenia każdej partii taśm, tuszów i tonerów do drukarek oraz tonerów do kserokopiarek będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. Zamówienie każdej dostawy Zamawiający będzie składał e-mailem lub faksem. 2.8 Wykonawca dostarczy zamówione taśmy, tusze i tonery do drukarek oraz tonery do kserokopiarek swoim transportem, w ciągu 2 dni roboczych do siedziby Zamawiającego, w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku. 2.9 Oferta musi być kompletna w zakresie zamawianego towaru szczegółowo wyspecyfikowanego w załączniku nr 2 do SIWZ. Nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5.1.2 Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru (załącznik nr 1B). 5.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku wykonawców będących osobą fizyczną - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (treść niniejszego oświadczenia stanowi załącznik nr 1B). 5.2.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.3 W przypadku zaoferowania w ofercie produktów równoważnych w celu potwierdzenia, że odpowiadają one wymaganiom określonym jak dla produktu oryginalnego, wraz z ofertą należy złożyć: 5.3.1 Raporty z testów które potwierdzą, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla monochromatycznych urządzeń i drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do laserowych drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 dla nabojów w kolorze czarnym do drukarek atramentowych i ISO/IEC 24712 dla kolorowych kartridży atramentowych, wystawione przez niezależny podmiot. - Przez niezależny podmiot należy rozumieć taki, który nie jest producentem produktów równoważnych zaoferowanych Zamawiającemu ani Wykonawcą składającym ofertę. 5.3.2 Certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. Pomorskie pok. 319.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 10:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W TCZEWIE, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew pok. 04 - Kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.