eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołuchówZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI GRANITOWEJ FRAKCJI 0-31,5 ORAZ 0-63 DO REMONTU DRÓG GMINNYCH w ilości - 1900 ton

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-02

Gołuchów: ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI GRANITOWEJ FRAKCJI 0-31,5 ORAZ 0-63 DO REMONTU DRÓG GMINNYCH w ilości - 1900 ton
Numer ogłoszenia: 132591 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów, tel. 062 7617017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: budownictwo@goluchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MIESZANKI GRANITOWEJ FRAKCJI 0-31,5 ORAZ 0-63 DO REMONTU DRÓG GMINNYCH w ilości - 1900 ton.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie: Zakup i dostawę mieszanki granitowej frakcji 0-31,5 - w ilości 1500 ton oraz frakcji 0-63 - w ilości 400 ton. Mieszanka granitowa powinna spełniać wymagania normy PN-S-06102:1997; PN-B-11112. Miejsce dostawy wskazane przez zamawiającego - drogi gminne na terenie gminy Gołuchów. Minimalna dostawa w jednym dniu 85 ton. Termin dostawy sukcesywnie do 15 październik 2007r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.23.20 - Granit kruszony Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.23.20 - Granit kruszony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty : a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu jest załącznikiem nr 2 do SIWZ). b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny Zamawiający uzna dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Oświadczenie, że wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia d)Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego podpisanego przez wszystkich wykonawców. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie : - formularz ofertowy winien być podpisany przez każdego wykonawcę lub jego upoważnionego przedstawiciela, - dokumenty wymienione w pkt 9 lit. a - b muszą być złożone przez każdy podmiot, - dokumenty wymienione w pkt 9 lit. c muszą być złożone przez co najmniej jeden podmiot, Jeżeli oferta wspólna zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goluchow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gołuchowie ul. Lipowa 1 63-322 Gołuchów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 12:15, miejsce: Urząd Gminy w Gołuchowie ul. Lipowa 1, pokój nr 16 (sekretariat). 63-322 Gołuchów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.