Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-06-18
Krapkowice: Dostawa pieluchomajtek dla doros³ych
Numer og³oszenia: 132753 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej, ul. Szkolna 7, 47-300 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4467032, fax 077 4467050.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.krapkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa pieluchomajtek dla doros³ych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa pieluchomajtek dla doros³ych w rozmiarach L i M
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg s³ownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Oferenci, którzy: posiadaj± uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania, co oznacza ¿e: 1)podmiot zosta³ zarejestrowany we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej; 2)nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania, decyzj± w³a¶ciwego organu; 3)nie zachodz± przes³anki wykluczenia okre¶lone w art. 24 ustawy; 4)podmiot posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 5)podmiot znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia 2.Oferent musi spe³niaæ warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Ocena spe³nienia tych warunków odbywaæ siê bêdzie na podstawie dokumentów z³o¿onych przez oferenta w ofercie na zasadzie spe³nia, nie spe³nia. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Oferent winien z³o¿yæ (na za³±czniku Nr II do siwz) o¶wiadczenie, ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp oraz, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz dokumenty, o których mowa poni¿szej;
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Aktualny (czyli odzwierciedlaj±cy stan faktyczny) odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej; b)wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± (Za dostawê odpowiadaj±c± warto¶ci± us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia - Zamawiaj±cy uzna tak± dostawê, której warto¶æ (netto) by³a wiêksza lub równa 80% warto¶ci oferty netto; za dostawê odpowiadaj±c± rodzajem dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia - Zamawiaj±cy uzna tak±, podczas realizacji której wykonywano dostawy dla jednostek s³u¿by zdrowia w zakresie materia³ów opatrunkowych lub pieluchomajtek) dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie. c) o¶wiadczenie oferenta o spe³nieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U z 2007 Nr 223 poz. 1655) - za³±cznik nr II; d) dokumenty dopuszczaj±ce oferowane produkty do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej e) do³±czenie wskazanych ilo¶ci sztuk produktu, celem porównania zgodno¶ci z zapisami w opisie przedmiotu zamówienia. Oferta wspólna. Zgodnie z przepisem art. 23 Ustawy PZP Oferenci mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Je¿eli Oferenci wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z nich powinien spe³niæ wszelkie warunki formalne, które dotycz± Oferentów, wynikaj±ce z przepisów prawa i okre¶lone w niniejszej SIWZ. Oferenci wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pe³nomocnika nale¿y przedstawiæ w formie orygina³u. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik; Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania, zwraca siê do Zamawiaj±cego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje i korespondencjê itp. W przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Oferenci sk³adaj±cy ofertê wspóln±, bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Oferentów, zawieraj±c± co najmniej: zobowi±zanie co do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia; okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy; czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz okres gwarancji; zasady ponoszenia przez Oferentów sk³adaj±cych ofertê wspóln±, solidarnej odpowiedzialno¶ci za realizacje przedmiotu zamówienia; Oferta sk³adana przez spó³kê cywiln±, niezale¿nie od kompletu dokumentów sk³adanych przez spó³kê winna zawieraæ od poszczególnych wspólników spó³ki cywilnej nastêpuj±ce dokumenty: odpis z w³a¶ciwego lub za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. 2. Je¿eli Oferent ma siedzibê lub miejsce zamieszkania za granic±, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 sk³ada odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibê, lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e: - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 2.1.Je¿eli w kraju, w którym Oferent ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 2. mo¿na je zast±piæ dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿onym przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Oferent ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 2.2.Dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 2 s± sk³adane w formie odpisu, wypisu, wyci±gu lub przet³umaczonych na jêzyk polski, po¶wiadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowi±zuj±cych przepisów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krapkowice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ul. Szkolna 7 47-300 Krapkowice.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zamawiaj±cego ul. Szkolna 7 47-300 Krapkowice.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Obs³uga przeprawy promowej w ci±gu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odrze w Zdzieszowicach.
- Zakup samochodu do dzia³añ kryzysowo-ratowniczych w wersji pick-up z napêdem 4x4
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1811 O na odcinku Komorniki - Kórnica
wiêcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawê wyrobów medycznych dla pacjenta z pêcherzowym oddzielaniem siê naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
- Dostawa materia³ów opatrunkowych uzupe³nienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podzia³em na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materia³ów opatrunkowych i innych materia³ów do Dzia³u Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materia³ów opatrunkowych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
wiêcej: Opatrunki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.