To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-08-02
Warszawa: Dostawa nowych urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek wraz z usługami instalacyjnymi
i materiałami eksploatacyjnymi oraz serwis urządzeń (kserokopiarek) użytkowanych w Biurach FGŚP
Numer ogłoszenia: 132758 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 102694 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, ul. Żurawia, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4389313, fax 022 4389337.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Fundusz Celowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek wraz z usługami instalacyjnymi i materiałami eksploatacyjnymi oraz serwis urządzeń (kserokopiarek) użytkowanych w Biurach FGŚP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa wraz z instalacją 17 szt. nowych urządzeń wielofunkcyjnych z materiałami eksploatacyjnymi. 2. Dostawa wraz z instalacją 11 szt. nowych kserokopiarek z materiałami eksploatacyjnymi. 3. Serwis urządzeń (kserokopiarek) użytkowanych w Biurach FGŚP polegający na: a)konserwacji i naprawach niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń i utrzymywania stałej jakości kopii a także wymianę uszkodzonych części, które powodują nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia; b)dostawie materiałów eksploatacyjnych i tonerów (bez zszywek i papieru).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67200 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: serwis urządzeń (kserokopiarek) użytkowanych w Biurach FGŚP.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Super-Kopia Wiesława Sójka, ul. Jutrzenki 46, 02-230 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 67200
- Oferta z najniższą ceną: 67200 / oferta z najwyższą ceną: 67200
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów dezynfekujących z podziałem na 2 części
- "Świadczenie usługi serwisowania Aparatu Carestream RTG DRX Evolution Plus oraz tabletu DRX-1 Transporter z dekoderem na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Dostawa medali za zasługi dla Straży Granicznej oraz odznak Straży Granicznej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (3 szt.), administrowanych przez ZGN Wola - TZOM Ogrodowa w 2025 roku (ul. Hrubieszowska 4 m. 12, ul. Hrubieszowska 6 m. 5b, ul. Sienna 57 m. 13).
- Opracowanie projektu budowlanego przebudowy podwórka w rejonie ul. Staszica 5, 5A, Wolskiej 38, 40, 40A na dz. ew. nr 72 z obrębu 6-03-19.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 454 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej i sanitarnej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych tuszy/tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa wyposażenia Żłobka Miejskiego w Łazach. Postępowanie 2
- Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych i eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Zakup i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb katowickiego Centrum Onkologii.
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno oraz zakup wraz z dostawą papieru kserograf. na bieżące potrzeby UMiG Piaseczno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.