Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-18
Warszawa: Dostawa nowych urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek wraz z usługami instalacyjnymi i materiałami eksploatacyjnymi oraz serwis urządzeń (kserokopiarek) użytkowanych w Biurach FGŚP
Numer ogłoszenia: 102694 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, ul. Żurawia 22, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4389313, fax 022 4389337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.fgsp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Fundusz Celowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek wraz z usługami instalacyjnymi i materiałami eksploatacyjnymi oraz serwis urządzeń (kserokopiarek) użytkowanych w Biurach FGŚP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa wraz z instalacją 17 szt. nowych urządzeń wielofunkcyjnych z materiałami eksploatacyjnymi. 2) Dostawa wraz z instalacją 11 szt. nowych kserokopiarek z materiałami eksploatacyjnymi. 3) Serwis urządzeń (kserokopiarek) użytkowanych w Biurach FGŚP polegający na: a) konserwacji i naprawach niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń i utrzymywania stałej jakości kopii a także wymianę uszkodzonych części, które powodują nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia; b) dostawie materiałów eksploatacyjnych i tonerów (bez zszywek i papieru).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki konieczne: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie tego warunku uważać się będzie zrealizowanie przez wykonawcę, co najmniej 3 zamówień przez okres ostatnich 2 lat na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i świadczenia usług instalacji, wdrożenia, obsługi serwisowej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł brutto jednorazowo. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami SIWZ oraz z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów, oświadczeń określonych w pkt 9 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wypełniony formularz cenowy - specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem producenta oraz nazwy i typu sprzętu załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Wykaz wykonanych dostaw urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i świadczenia usług instalacji, wdrożenia, obsługi serwisowej w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - zrealizowali co najmniej 3 zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł brutto jednorazowo, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. nr 7 do SIWZ. 7. Opis procedur (zgłoszenia awarii, trybu jego obsługi oraz raportowania) i warunki świadczenia usług serwisowych uwzględniające co najmniej minimalne warunki określone w Załączniku nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Kryterium serwisu - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.fgsp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-515 Warszawa ul. Żurawia 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 12:00, miejsce: 00-515 Warszawa ul. Żurawia 22, VI piętro, pokój nr 615.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 29.07.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją 17 szt. nowych urządzeń wielofunkcyjnych z materiałami eksploatacyjnymi..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z instalacją 17 szt. nowych urządzeń wielofunkcyjnych z materiałami eksploatacyjnymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 1. Cena - 80
- 2. Kryterium serwisu - 20
- 2. Kryterium serwisu - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z instalacją 11 szt. nowych kserokopiarek z materiałami eksploatacyjnymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z instalacją 11 szt. nowych kserokopiarek z materiałami eksploatacyjnymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 1. Cena - 80
- 2. Kryterium serwisu - 20
- 2. Kryterium serwisu - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwis urządzeń (kserokopiarek) użytkowanych w Biurach FGŚP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis urządzeń (kserokopiarek) użytkowanych w Biurach FGŚP polegający na: a) konserwacji i naprawach niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń i utrzymywania stałej jakości kopii a także wymianę uszkodzonych części, które powodują nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia; b) dostawie materiałów eksploatacyjnych i tonerów (bez zszywek i papieru)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4, 30.12.51.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Kryterium serwisu - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.42.2024)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.