Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-20
Lublin: Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 132797 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie , ul. Nałęczowska 27, 20-701 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5330034 w. 320, faks 081 5258762.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 24 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 24 miesięcy , kod CPV 33696500-0, kod CPV 38434000-6 Opis przedmiot zamówienia : 1.Probówka (1) z antykoagulantem K2 EDTA plastyk, poj.2-3ml - 60 000sztuk 2.Probówka (1) z antykaagulantem K2EDTA lub K3EDTA , plastyk , poj.1-1,5ml - 1000 sztuk 3.Probówka (2)do OB. do systemu automatycznego poj.1,5 ml - 2 ml ,plastyk - 24 000 sztuk 4.Probówka na skrzep z czynnikiem wykrzepiającym , plastyk, poj.8-9ml z granulatem 35 000 sztuk 5.Probówka na skrzep z czynnikiem w2ykrzepiającym , plastyk poj. 4 ml z granulatem 35 000 sztuk 6..Probówka (3) do badań koagulogicznych 3,2 % cytrynian sodowy , plastyk , poj.2 - 3 ml - 10 000sztuk 7..Probówka do badań glukozy , NAF / inhibitor glikolizy , plastyk , poj.1,2 - 2 ml -20 000 sztuk 8.Probówka do badań glukozy z Na2EDTA, fluorku sodu, kwasu cytrynowego i cytrynianu sodu - 500 sztuk 9.Igły standardowe do systemu zamkniętego nr 8 - 35 000 sztuk 10. Igły standardowe do systemu zamkniętego nr 9 - 35 000 sztuk 11.Igła systemowa zapewniająca wizualizację prawidłowego wkłucia jeszcze przed podłączeniem probówki :nr 8 i nr 7 ( po 50%) - 6000 sztuk 12.Uchwyt standardowy jednorazowy do połączenia z igłą systemową ( jeśli system tego wymaga ) - 70 000 sztuk 13.Uchwyt sterylny umożliwiający decentryczne połączenie żeńskiej końcówki typu Luer( bez konieczności używania dodatkowych elementów ) - 1000 sztuk 14.Uchwyt zwiększający bezpieczeństwo personelu z wbudowaną osłonką do zabezpieczenia ostrza igły po pobraniu - 2400 sztuk 15.Końcówki systemowe do nakraplania krwi bez otwierania probówki - 4500 sztuk 16.Statyw do odczytu OB. metodą zamkniętą w probówkach do weryfikacji automatycznego odczytu OB. - 2 sztuki 17.Dzierżawa automatycznego czytnika (4) do OB ( na 24miesiące ) - 1 sztuka ZAŁĄCZNIK NR 1 - zawiera formularz asortymentowo cenowy oraz kryteria wymagane zamkniętego systemu do pobierania krwi i czytnika do OB.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.40.00 - Analizatory .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz asortymentowo - cenowy , parametry graniczne , deklaracje zgodności zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiajacy przewiduje możliwości dokonania zmian w zawartej umowie : zmiany uzasadnione okolicznosciami , o których mowa w art 357 kodeksu cywilnego ( tzw. rażąca strata ) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę . Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepełnej realizacji dostaw asortymentu wymienionego w formularzu .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.womp.lublin .pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno Lecznicze w Lublinie ul.Nałęczowska 27 , pokój 306 III piętro ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Osrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Lecznicze w Lublinie ul.Nałeczowska 27 , pokój 306 III piętro ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wkładów papierowych - ręcznika w systemie 1 listka
- Dostawa mebli dla GDDKiA Oddział w Lublinie
- Usługa druku i dostawy Pisma Samorządu Województwa Lubelskiego "Lubelskie.pl"
- Prace remontowe w obiektach dydaktycznych i administracyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- Utrzymanie miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Lublin.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania i kontroli wody basenowej w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych do hematologii wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Dostawy odczynników laboratoryjnych/13_2025/
- Dzierżawa i serwis analizatora immunochemicznego wraz z dostawami odczynników, materiałów eksploatacyjnych (kalibratorów i materiałów kontrolnych) i zużywalnych
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 26 części.
- Zakup wraz z dostawą odczynników do analizy mikrosatelitarnej i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.