Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-05
Charzykowy: Dostawa i montaż urządzeń stanowiących elementy infrastruktury srzętowej Systemu informacji przestrzennej w Parku Narodowym Bory Tucholskie.
Numer ogłoszenia: 132876 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Narodowy "Bory Tucholskie" , ul. Długa 33, 89-606 Charzykowy, woj. pomorskie, tel. 52 3988397, faks 52 3988397.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pnbt.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń stanowiących elementy infrastruktury srzętowej Systemu informacji przestrzennej w Parku Narodowym Bory Tucholskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń stanowiących elementy infrastruktury sprzętowej Systemu informacji przestrzennej w Parku Narodowym Bory Tucholskie: 1)Komputer użytkownika - szt. 3 2)Urządzenie wielofunkcyjne drukujące w kolorze - szt. 3 3)Zasilacz awaryjny UPS - szt. 3 4)Dysk HDD 2,5 cala - szt. 6 5)Rejestrator GPS - szt. 9 6)Tablet graficzny - szt. 1 2.Założenia: 1)Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fabrycznie nowe urządzenia (rok produkcji nie wcześniej niż 2012); 2)Wykonawca dokona na swój koszt montażu - instalacji i uruchomienia urządzeń u Zamawiającego; 3)Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca; 4)Wymaga się udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji na oferowane urządzenie wraz z załączoną gwarancją producenta. 3.Wymagania dla wykonania czynności montażowych i uruchomieniowych: Komputery oraz rejestratory GPS mają mieć zainstalowane oprogramowanie zgodnie ze specyfikacją. Mają być uruchomione na stanowiskach we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. 4.Wymagania w zakresie realizacji świadczeń gwarancyjnych. Wykonawca zapewnia realizację świadczeń gwarancyjnych, polegających na usunięciu wszelkich awarii i wad urządzeń oraz rozwiązywaniu bieżących problemów w funkcjonowaniu sprzętu, przez okres 24 miesięcy, liczony od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego. Do zgłoszenia i reakcji na zgłoszenie możliwe jest wykorzystanie faksu i poczty elektronicznej. Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia reakcji serwisowej w ciągu 24 godzin liczonych od chwili otrzymania wiadomości o awarii lub wadzie w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30. Jeżeli okres naprawy gwarancyjnej trwa ponad 21 dni Wykonawca ma obowiązek dostarczyć na czas kolejnych dni sprzęt zastępczy o identycznych parametrach jak naprawiany po ustaleniu z Zamawiającym. Jeżeli okres naprawy gwarancyjnej trwa ponad 35 dni Zamawiający ma prawo żądać wymiany na sprzęt nowy o identycznych parametrach jak naprawiany. 5.Wykonawca musi przedstawić minimum jedną jednorazową dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 50 tys. zł brutto zrealizowaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.21.32.00 - Komputer tablet 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania-Zamawiający nie precyzuje żadnego dodatkowego warunku w tym zakresie, jedynie podpisanie oświadczenia art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załacznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedstawić minimum jedną jednorazową dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmnie 50 tys. zł brutto zrealizowaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie , wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załaczeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia- Zamawiający nie precyzuje żadnego dodatkowego warunku w tym zakresie, jedynie podpisanie oświadczenia art. 22 ust. 1 Pawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-Zamawiający nie precyzuje żadnego dodatkowego warunku w tym zakresie, jedynie podpisanie oświadczenia art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednią sytuacją ekonomiczno-finansową zapewniającą wykonanie zamowienia-Zamawiający nie precyzuje żadnego dodatkowego warunku w tym zakresie, jedynie podpisanie oświadczenia art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pnbt.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Park Narodowy Bory Tucholskie ul. Długa nr 33, 89-606 Charzykowy, Sekcja Administracyjna..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Park Narodowy Bory Tucholskie, ul. Długa nr 33, 89-606 Charzykowy, Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.