Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-02
Opole: Budowa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z oświetleniem w Publicznym Gimnazjum nr 3 w Opolu, ul. Joachima Lelewela 9
Numer ogłoszenia: 132898 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Opole, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511922, fax 077 4549844, 4511802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z oświetleniem w Publicznym Gimnazjum nr 3 w Opolu, ul. Joachima Lelewela 9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: -Rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej, wykonanie podbudowy z drenażem, nawierzchni z trawy sztucznej, ogrodzenia boiska, montażu bramek boiskowych oraz wykonanie oświetlenia boiska. -Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. -Wszystkie wskazane z nazwy urządzenia, materiały, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. -Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty zgodnie z § 9 wzoru umowy. -Wykonawca zobowiązany jest do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. -Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. -Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniajacych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) minimum dwie roboty budowlane w zakresie budowy boisk o nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni boiska min. 1000m2 każde, dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. -kierownika budowy posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w zakresie robót budowlanych -osobę posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a potwierdzeniem tego będzie złożenie a potwierdzeniem tego będzie złożenie stosownego oświadczenia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a potwierdzeniem tego będzie złożenie stosownego oświadczenia. 2.Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty opisane w Rozdziale VII niniejszej SIWZ. 3.Warunki przedstawione przez Wykonawców będą oceniane przez Zamawiającego metodą: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawcy składają następujące dokumenty: A. W celu potwierdzenia prawa wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 44 ustawy żąda złożenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ. Do oświadczenia należy załączyć następujące dokumenty potwierdzające prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), poprzez zawiązanie konsorcjum, w celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne, na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wyżej wymienione oświadczenie wraz z wymienionymi dokumentami. B. W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, tj. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 44 ustawy Pzp żąda złożenia załączników zawierających następujące dokumenty: 1)Wykazu zawierającego wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) minimum dwóch robót budowlanych w zakresie budowy boisk o nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni boiska min. 1000m2 każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta zostały wykonana należycie - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2)Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4do SIWZ. Wykonawca winien wskazać: -kierownika budowy posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w zakresie robót budowlanych oraz będącego członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. -osobę posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Uprawnienia wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego należy dołączyć do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia poprzez zawiązanie konsorcjum wymogi art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. C. W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, czyniącej go zdolnym do wykonania zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 44 ustawy Pzp żąda złożenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), poprzez zawiązanie konsorcjum, każdy z podmiotów składa w/w dokument. Uwaga: Wszystkie wymienione wyżej dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby (podpis i imienna pieczęć) upoważnione do składana oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 2.Ponadto wykonawcy składają: -W zakresie oceny zgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Wykonawcy składają formularz OFERTA PRZETARGOWA Załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola, Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, ul.Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, pok 118.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola, Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, ul.Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, pok.117b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 385 od km 70+430 do km 71+428
- Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie"
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Dostawa akumulatorów do pojazdów oraz sprzętu wojskowego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- Remont boiska ORLIK w Pietrowicach Wielkich - zadanie w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 16 w Żorach przy ul. Osińskiej 50
- Przebudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 w Pawłowicach
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Skłodowskiej w Opocznie
- Modernizacja istniejących kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie miasta Białogard" - Edycja 2024
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.