eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoModernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Sk³odowskiej w Opocznie



Og³oszenie z dnia 2025-04-10

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Sk³odowskiej w Opocznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OPOCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/7860137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.opoczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Sk³odowskiej w Opocznie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3cc35b10-c055-4ec6-a69f-aef3124966e6

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00185112

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00116616/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie -Sk³odowskiej w Opocznie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cc35b10-c055-4ec6-a69f-aef3124966e6

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 13.1. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (z wy³±czeniem sk³adania ofert) odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e - Zamówienia – poprzez stronê internetow± postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cc35b10-c055-4ec6-a69f-aef3124966e6
zak³adka „Formularze” oraz poczty elektronicznej dostêpnej pod adresem:
zamowienia21@um.opoczno.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
13.5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
13.6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
13.7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 13.6., sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
13.8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 13.7., przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako za³±cznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
13.9. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.

13.10. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz za po¶rednictwem poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl za po¶rednictwem w/w ¶rodków komunikacji elektronicznej odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi, wyja¶nianie tre¶ci oferty. Uwaga: Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
13.11. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia, w szczególno¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje, które nie znalaz³y siê w og³oszeniu o zamówieniu znajduj± siê w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizacjê zadania pn.: Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Sk³odowskiej w Opocznie
w podziale na trzy czê¶ci zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.

Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje, które nie znalaz³y siê w og³oszeniu o zamówieniu znajduj± siê w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2.1. CZÊ¦Æ NR 1 ZAMÓWIENIA
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Kossaka w Opocznie
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) roboty rozbiórkowe,
2) wykonanie koncepcji,
3) us³ugi w zakresie projektowania,
4) zakup i monta¿ pi³kochwytów,
5) modernizacjê o¶wietlenia,
6) budowê zaplecza szatniowo - socjalnego – sanitarnego,
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy obejmuje:
1) Wykonanie robót rozbiórkowych zgodnie z PFU (Za³±cznik nr 1.1. do SWZ),
2) Wykonanie koncepcji w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym,
3) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie uzgodnionej
z Zamawiaj±cym koncepcji oraz zgodnie z PFU (Za³±cznik nr 1.1. do SWZ),
4) Opracowanie dokumentacji geodezyjnej,
5) Opracowanie Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STW i ORB),
6) Uzyskanie wymaganych prawem niezbêdnych decyzji, opinii, warunków, pozwoleñ, uzgodnieñ i zatwierdzeñ wynikaj±cych z zakresu projektu oraz akceptacjê kompletnej dokumentacji przez Zamawiaj±cego,
7) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej i elektronicznej na któr± sk³adaj± siê:
a) opracowanie wstêpne ( 1 kpl),
b) projekty budowlane (w zakresie wszystkich bran¿ - 5 egz.) w wersji papierowej +(2 egz.)w wersji elektronicznej na komputerowym no¶niku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
c) projekty wykonawcze (w zakresie wszystkich bran¿ - 3 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej na komputerowym no¶niku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STW i ORB) – (3 egz.) w wersji papierowej+ (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *pdf),
e) plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - (5 egz.) w wersji papierowej +(2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
f) przedmiary robót - (2 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej,
g) projekt organizacji ruchu na czas budowy - (5 egz.) w wersji papierowej +(2 egz.) w wersji elektronicznej,
h) projekt docelowej organizacji ruchu - (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)
w wersji elektronicznej.
Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna byæ spójna z dokumentacj±
w wersji papierowej tj. zawieraæ zachowan± kolejno¶æ stron oraz niezbêdne
opinie i uzgodnienia.
8) Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU (Za³±cznik nr 1.1. do SWZ),
9) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
10) Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbêdnych do przekazania obiektu do u¿ytkowania ( je¿eli bêdzie wymagane ).
3. Szczegó³owy zakres dokumentacji projektowej okre¶la PFU, który stanowi integraln± czê¶æ SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego

45212221-1 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone (wa¿nych),
na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
W zakresie CZʦCI Nr 1 Zamówienia
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Kossaka w Opocznie
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %) 1 Cena (C) 60

2 D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, wbudowane materia³y i zamontowane urz±dzenia (G) 40

Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, wbudowane materia³y i zamontowane urz±dzenia (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2.2. CZÊ¦Æ Nr 2 ZAMÓWIENIA
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012”
przy ul. M. Curie – Sk³odowskiej w Opocznie
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) roboty rozbiórkowe,
2) wykonanie koncepcji,
3) us³ugi w zakresie projektowania,
4) budowê bie¿ni okrê¿nej wraz z bie¿ni± prost±,
5) budowê boiska wielofunkcyjnego,
6) budowê boiska do pi³ki pla¿owej,
7) budowê pi³kochwytów,
8) budowê skoczni do skoku w dal,
9) budowê instalacji o¶wietlenia obiektu lekkoatletycznego,
10) budowê instalacji odwodnienia obiektu lekkoatletycznego,
11) monta¿ opraw o¶wietleniowych,
12) budowê kontenerowego zaplecza sanitarno-szatniowego,
13) budowê obiektów ma³ej architektury - ³awek

2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy obejmuje:
1) Wykonanie robót rozbiórkowych zgodnie z PFU (Za³±cznik nr 1.2. do SWZ),
2) Wykonanie koncepcji w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym,
3) Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie uzgodnionej
z Zamawiaj±cym koncepcji oraz zgodnie z PFU (Za³±cznik nr 1.2. do SWZ),
4) Opracowanie dokumentacji geodezyjnej,
5) Opracowanie Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STW i ORB),
6) Uzyskanie wymaganych prawem niezbêdnych decyzji, opinii, warunków, pozwoleñ, uzgodnieñ i zatwierdzeñ wynikaj±cych z zakresu projektu oraz akceptacjê kompletnej dokumentacji przez Zamawiaj±cego,
7) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej i elektronicznej na któr± sk³adaj± siê:
a) opracowanie wstêpne ( 1 kpl),
b) projekty budowlane (w zakresie wszystkich bran¿ - 5 egz.) w wersji papierowej +(2 egz.)w wersji elektronicznej na komputerowym no¶niku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
c) projekty wykonawcze (w zakresie wszystkich bran¿ - 3 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej na komputerowym no¶niku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STW i ORB) – (3 egz.) w wersji papierowej+ (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *pdf),
e) plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - (5 egz.) w wersji papierowej +(2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
f) przedmiary robót - (2 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej,
g) projekt organizacji ruchu na czas budowy - (5 egz.) w wersji papierowej +(2 egz.) w wersji elektronicznej,
h) projekt docelowej organizacji ruchu - (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)
w wersji elektronicznej.
Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna byæ spójna z dokumentacj± w wersji papierowej tj. zawieraæ zachowan± kolejno¶æ stron oraz niezbêdne opinie i uzgodnienia.
8) Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU (Za³±cznik nr 1.2. do SWZ),
9) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
10) Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbêdnych do przekazania obiektu do u¿ytkowania ( je¿eli bêdzie wymagane ).
3. Szczegó³owy zakres dokumentacji projektowej okre¶la PFU, który stanowi integraln± czê¶æ SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeñ, p³otów i sprzêtu ochronnego

45212221-1 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.5. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone (wa¿nych),
na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
W zakresie CZʦCI Nr 2 Zamówienia
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. M. Curie – Sk³odowskiej w Opocznie
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)1 Cena (C) 60

2 D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, wbudowane materia³y i zamontowane urz±dzenia (G) 40

Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, wbudowane materia³y i zamontowane urz±dzenia (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2.3. CZÊ¦Æ Nr 3 ZAMÓWIENIA

Pe³nienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych bêd±cych przedmiotem zadania pn.: Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Sk³odowskiej w Opocznie.

1. Przedmiotem zamówienia jest pe³nienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych bêd±cych przedmiotem zadania pn.: Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Sk³odowskiej w Opocznie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje pe³nienie nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcê dysponuj±cego osobami posiadaj±cymi aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz odpowiednie i aktualne uprawnienia budowlane w specjalno¶ciach:
a) Uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ do nadzorowania robót,
b) Uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ do nadzorowania robót.

3. Do podstawowych obowi±zków Wykonawcy nale¿y:
1) reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci jej realizacji z dokumentacj± projektow±, pozwoleniem na budowê (je¿eli bêdzie wymagane), przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, umow± na realizacjê robót budowlanych;
2) sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów, zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego, w tym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do u¿ycia materia³ów i wyrobów proponowanych przez wykonawcê robót budowlanych do wbudowania posiadaj±cych odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce parametry zgodne z dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn±, jak równie¿ atesty, certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci potwierdzaj±ce dopuszczenie stosowania tych wyrobów lub materia³ów w budownictwie, polecanie wykonawcy robót budowlanych przeprowadzania dodatkowych badañ materia³ów budz±cych w±tpliwo¶ci co do ich jako¶ci;
3) sprawdzanie, czy u¿ywane przez wykonawcê robót budowlanych urz±dzenia posiadaj± odpowiednie ¶wiadectwa i certyfikaty wymagane umow± o roboty budowlane, dokumentacj± projektow± i specyfikacj± techniczn±, przepisami prawa, sprawdzanie jako¶ci wykonanych robót;
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje, które nie znalaz³y siê w og³oszeniu o zamówieniu znajduj± siê w SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.10. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone(wa¿nych), na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %) 1 Cena (C) 100
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

16.4. OFERTA MUSI ZAWIERAÆ NASTÊPUJ¡CE O¦WIADCZENIA I DOKUMENTY:
w zakresie czê¶ci 1, czê¶ci 2 i czê¶ci 3
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy - Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy - Za³±cznik nr 4 do SWZ .
3) Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej - do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy - Za³±cznik nr 6 do SWZ , ( dotyczy czê¶ci 1 zamówienia i czê¶ci 2 zamówienia ),
4) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych}i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
5) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
16.5. Pe³nomocnictwo sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
Pe³nomocnictwo sk³ada siê, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

W zakresie CZʦCI Nr 1 Zamówienia
25.1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci:
6 000,00 PLN (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100).

W zakresie CZʦCI Nr 2 Zamówienia
25.4. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci:
37 000,00 PLN (s³ownie: trzydzie¶ci siedem tysiêcy z³otych 00/100).

W zakresie CZʦCI Nr 3 Zamówienia
NIE DOTYCZY – Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium.


25.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j. Dz. U. z 2025, poz. 419 ze zm.).
25.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Nr 29 8992 0000 0033 1931 2000 0400 Bank Spó³dzielczy w Opocznie 26-300 Opoczno, dla podmiotów zagranicznych, kod swift: GBWCPLPP
nr iban: PL 29 8992 0000 0033 1931 2000 0400
z adnotacj±:
Wadium – znak sprawy ZP.271.8.2025
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. Kossaka w Opocznie CZÊ¦Æ Nr 1 Zamówienia
Wadium – znak sprawy ZP.271.8.2025
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy ul. M. Curie – Sk³odowskiej w Opocznie CZÊ¦Æ Nr 2 Zamówienia

Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje o wadium znajduj± siê w rozdziale 25 SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W zakresie czê¶ci 1, czê¶ci 2 i czê¶ci 3
11.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
11.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Informacjê na temat zaliczek zawiera:
- w zakresie czê¶ci nr 1 zamówienia i w zakresie czê¶ci nr 2 zamówienia
§ 5 Projektu umowy - za³±cznik nr 2.1. do SWZ i za³±cznik nr 2.2. do SWZ
- w zakresie czê¶ci nr 3 zamówienia
§ 7 Projektu umowy - za³±cznik nr 2.3. do SWZ.
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje, które nie znalaz³y siê w og³oszeniu o zamówieniu znajduj± siê w za³±cznikach nr 2.1. , 2.2.
i 2.3. do SWZ - Projektach umów.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zawiera:
- w zakresie czê¶ci nr 1 zamówienia i w zakresie czê¶ci nr 2 zamówienia
§ 12 Projektu umowy - za³±cznik nr 2.1. do SWZ i za³±cznik nr 2.2. do SWZ
- w zakresie czê¶ci nr 3 zamówienia
§ 10 Projektu umowy - za³±cznik nr 2.3. do SWZ.

Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje, które nie znalaz³y siê w og³oszeniu o zamówieniu znajduj± siê w za³±cznikach nr 2.1. , 2.2. i 2.3. do SWZ - Projektach umów.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia ( w zakresie CZʦCI Nr 1 Zamówienia i w zakresie CZʦCI Nr 2 Zamówienia ), przeka¿e przed podpisaniem umowy ( najpó¼niej w dniu podpisania umowy) dokumenty wymienione w Rozdziale 21 pkt 21.7 SWZ.
oraz
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia ( w zakresie CZʦCI Nr 3 Zamówienia ), przeka¿e przed podpisaniem umowy ( najpó¼niej w dniu podpisania umowy) dokumenty wymienione w Rozdziale 21 pkt 21.10 SWZ.

Numeracja przyjêta w og³oszeniu o zamówieniu jest zgodna z numeracj± przyjêt± w SWZ.
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e informacje, które nie znalaz³y siê w og³oszeniu o zamówieniu znajduj± siê w SWZ.

Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) ³±czenie funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego nie jest dopuszczalne.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.