To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-25
Kożuchów: Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych dla Domu Dziecka w Kożuchowie.
Numer ogłoszenia: 132978 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119402 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka w Kożuchowie, ul. Traugutta 17, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 068 3553348, faks 068 3553348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych dla Domu Dziecka w Kożuchowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5
Nazwa: zakup i dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "ADAM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "ADAM" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ADAM Sp. z o.o., ul. Kożuchowska 26, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17027,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17061,81
Oferta z najniższą ceną: 17061,81 / Oferta z najwyższą ceną: 17061,81
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art.89 ust.1 pkt. 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione (art. 67 ust.1 pkt. 4 Ustawy pzp), Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu pn.: Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych dla Domu Dziecka w Kożuchowie na portalu Urzędu Zamówień Publicznych. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.03.2012r. pod nr 80544 oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych tj. CZĘŚCI : I - VII. W wyniku postępowania wyłoniono wykonawcę na CZĘŚĆ I - dostawa pieczywa, CZĘŚĆ IV - dostawa ryb, CZĘŚĆ VI - dostawa nabiału i CZĘŚĆ VII - dostawa jaj. Na pozostałe CZĘŚCI nie wpłynęła żadna oferta. Następnie zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu zapytanie o cenę, zamieszczając dn. 29.03.2012r. ogłoszenie o zamówieniu pn.: Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych dla Domu Dziecka w Kożuchowie na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych tj. CZĘŚCI II, III, V. W wyniku postępowania nie wyłoniono wykonawców, ponieważ unieważniono postępowanie na podstawie Ustawy pzp art. 93 ust 1 pkt. 1 - CZĘŚĆ III - dostawa warzyw i owoców, art. 93 ust 1 pkt. 2 - CZĘŚĆ V - dostawa mięsa i wędlin, art. 93 ust 1 pkt. 2 - CZĘŚĆ II - dostawa artykułów spożywczych. W związku z tym, że przesłanka art. 67 ust.1 pkt. 4 Ustawy pzp została spełniona, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 90 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich wieprzowych, wołowych i drobiowych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego we Wrzącej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.