Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-13
Bartoszyce: Remont drogi gminnej w miejscowości Wojtkowo, gm. Bartoszyce, woj. warmińsko - mazurskie
Numer ogłoszenia: 133109 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartoszyce , Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 762 77 00, faks 089 762 77 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w miejscowości Wojtkowo, gm. Bartoszyce, woj. warmińsko - mazurskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej msc. Wojtkowo od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1354N Glądy - Pieszkowo - Tolko w kierunku msc. Kicina o długości 310 mb. Zakres robót obejmuje: . Przebudowę drogi o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię bitumiczną, . Budowę chodnika, . Budowę kanalizacji deszczowej, . Budowę pętli autobusowej. a. Stan istniejący Droga gminna Wojtkowo - Kicina posiada nawierzchnię gruntową. Na długości 310 mb przebiega przez osiedle mieszkaniowe o niskiej zabudowie. Droga nie posiada żadnego odwodnienia. Po stronie lewej istnieje chodnik z płyt drogowych. Na odcinku 38 mb od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1354N istnieje nawierzchnia z prefabrykatów betonowych (trylinka). W pasie drogowym przebudowywanej drogi występują urządzenia obce, tj.: sieć telekomunikacyjna, sieć wodociągowa oraz kanalizacja sanitarna. Na podstawie badań geologicznych grunt zaliczono do grupy nośności G3. b. Stan projektowany Projekt przebudowy drogi zakłada budowę nawierzchni bitumicznej o szerokości 6,0 m, chodnika z kostki brukowej betonowej szerokości 2,0 m, po stronie lewej budowę pętli autobusowej o szerokości jezdni 4,50 m oraz budowę kanalizacji deszczowej. Podstawowe parametry : . teren zabudowany na całym odcinku, . droga gminna kategorii L, . prędkość projektowana 40 km/h, . przekrój poprzeczny jezdni typu miejskiego, . szerokość jezdni 6,0 m, . szerokość chodnika 2,0 m, . zjazdy do posesji i drogi wewnętrzne. Przyjęta w dokumentacji technicznej technologia robót określa: . rozbiórkę chodnika z płyt betonowych 1,00 x 2,00 m, . rozbiórkę jezdni z prefabrykatów betonowych (trylinka), . rozbiórkę krawężników betonowych, . rozbiórkę ław betonowych. Konstrukcja nawierzchni drogi na podłożu G3: . warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 - gr. 5 cm, . warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20 - gr. 7cm, . podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - gr. 22cm, . warstwa mrozoochronna z kruszywa niewysadzinowego - gr. 35cm, . krawężniki betonowe 15 x 30 cm na ławie betonowej. Konstrukcja chodnika: . kostka brukowa betonowa szara - gr. 8cm, . podsypka cementowo piaskowa 1:4 - gr. 5cm, . podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - gr. 12cm, . podsypka piaskowa - gr. 10cm Konstrukcja na zjazdach indywidualnych taka sama jak chodnika. Konstrukcja na zjazdach bitumicznych i pętli autobusowej taka sama jak konstrukcja drogi. c. Kanalizacja deszczowa Kanalizacją deszczową zaprojektowano z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC łączonych na uszczelki. Średnica kanalizacji wynosi 250 x 6,2 mm klasy N. Odprowadzenie wód opadowych nastąpi do rowu przydrożnego zlokalizowanego przy drodze powiatowej nr 1354N Glądy - Pieszkowo - Tolko, na które to uzyskano zgodę Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc administratora w/w drogi. Ciąg kanalizacji deszczowej składa się z 8-miu studni betonowych o średnicy 1,20 m z czego ostatnia studnia będzie wykonana z osadnikiem. Do odwodnienia nawierzchni jezdni zaprojektowano wpusty uliczne na studniach o średnicy 0,5 m z osadnikiem 1,0 m. Kraty wpustów ulicznych typu C250kN na zawiasach. Przykanaliki do wpustów deszczowych zaprojektowano z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC o średnicy 200 x 4,9 mm klasy N. d. Powierzchnia obiektu Nawierzchni bitumiczna - powierzchnia 2346 m2 Nawierzchnia chodników - powierzchnia 496 m2 Krawężniki betonowe 15 x 30 cm - ilość 814,30 mb Obrzeże betonowe 8 x 30 cm - ilość 282 mb Ława betonowa - ilość 61,07 m3 e. Zajętość terenu Inwestycja zlokalizowana jest na działkach będących własnością inwestora oraz częściowo na działce nr 35/1 będącej we władaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, na której należy odnowić fragment rowu przydrożnego warunkującego odpowiedni odbiór z kanalizacji deszczowej projektowanej drogi. g. Uzgodnienia Wymagane uzgodnienia dołączono do projektu 2.Roboty należy wykonać przy zamknięciu drogi z wykorzystaniem objazdu. 3.Organizację ruchu, znaki drogowe i trasę objazdu oznaczy i zabezpieczy wykonawca. 4.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań, testów oraz pozostałych czynności niezbędnych do oddania przedmiotu zamówienia do eksploatacji w ramach ceny kontraktowej. 3.Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej należy do obowiązków i kosztów wykonawcy . 4.Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami i osiągnięciami współczesnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej oraz przepisami prawa budowlanego. 5.Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 6.W przypadkach wskazania w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia produktów, urządzeń itp., dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych z opisanymi. Wykonawca, który powołuje się w swojej ofercie na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone dokumentacją projektową. 7.W ramach ceny ofertowej Wykonawca musi zapewnić pokrycie wszystkich kosztów związanych z wykonaniem całości przedmiotu zamówienia. 8.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zbadał miejsce wykonywania robót i jego otoczenie, oraz pozyskał wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty, oraz przy zawieraniu umowy na realizację zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7500PLN słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100 złotych. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - przelewem na konto 43116022020000000061909989 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) - złożone w kasie zamawiającego 3. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 4.Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5.Zamawiający przechowuje wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym. 6.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 8.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: a.posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, odpowiednimi do przedmiotu zamówienia c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wymagania dotyczące warunków umowy: a.Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego (z wyłączeniem urządzeń, dla których gwarancji udziela producent zgodnie z wystawioną kartą gwarancyjną ). Wykonawca może udzielić dłuższego okresu gwarancyjnego i będzie on zapisany w umowie. b.Wymagany termin zakończenia inwestycji - 50 dni od daty podpisania umowy. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4)Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa wyżej zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz OFERTA, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 3 posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tych osób do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 4)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, 6)dokument potwierdzający wniesienie wadium, 2. Zaleca się aby wymagane dokumenty złożyć w kolejności wyszczególnionej w rozdziale 8 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bartoszycach, ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Bartoszycach, ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- BUDOWA PARKINGU NA SAMOCHODY OSOBOWE ORAZ DROGI DOJAZDOWEJ PRZY BAZARZE MIEJSKIM PRZY UL. KĘTRZYŃSKIEJ W BARTOSZYCACH
- "Dostawa energii elektrycznej do obiektów Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II w Bartoszycach"
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc
- Remont dróg na osiedlu Działki w Bartoszycach
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.